استایل شناسی

۷ ترکیب رنگ لباس های پاییزی برای همه سلیقه ها

۷ ترکیب رنگ لباس های پاییزی برای همه سلیقه ها

 

پاییز و رنگ های گرم آن را می توان به عنوان زیباتری فصل سال معرفی کرد. ترکیب رنگ لباس های پاییزی ، اغلب شامل رنگ هایی است که از طبیعت الهام گرفته شده و استایل افراد را دو چندان زیبا می کند. شما در فصل پاییز، رنگ های طبیعت را در لباس های خود مشاهده می کنید و شاهد یک پالت رنگی فوق العاده خواهید داشت.

اما چگونه باید این رنگ ها را ست کرد؟ چگونه می توان با به کار بردن این رنگ ها در ست لباس، زیبایی بیشتری به استایل خود بدهیم؟ برای داشتن یک استایل فوق العاده پاییزی، کافی است با استفاده از ترکیب رنگ لباس های پاییزی و انتخاب لباس هایی با مدل های مناسب اندام و پوستتان ، سبک شحصی خود را داشته باشید.

ترکیب رنگ لباس های پاییزی

اگر شما با چند ترکیب رنگ مناسب آشنا باشید، می توانید با لباس های موجود در کمدتان، تعداد زیادی استایل بسازید و دیگر نگران این نباشید که آیا لباس هایی که دارید برای رفتن به مکان ها و مناسبت های مختلف مناسب است یا خیر! چند مورد از ترکیب رنگ لباس های پاییزی به صورت زیر است:

۱- ترکیب رنگ های گرم با رنگ های خنثی

همان طور که می دانید رنگ ها به طور کلی به سه دسته رنگ های گرم، رنگ های سرد و رنگ های خنثی تقسیم می شوند. یکی از بهترین رنگ هایی که می توانید در فصل پاییز استفاده کنید، استفاده از رنگ های گرم در کنار رنگ های خنثی می باشد.

  استایل های گرانچ آسانی که می توانید آنها را امتحان کنید

اگر پوستی به رنگ گرم دارید، این انتخاب برای شما یکی از بهترین استایل ها را به ارمغان می آورد. همان طور که در تصویر زیر می بینید، دامن به رنگ قرمز-قهوه ای را باپیراهن سفید رنگ و سارافون و کیف مشکی ست شده و رژ لب قرمز آن را تکمیل کرده است. از طرفی موهای با سایه قرمز، می تواند تاثیر بسیار زیادی در این استایل داشته باشد.

۲- ترکیب لباس های به رنگ گرم با پالتو کرمی

در زیر پالتو کرمی خود، از لباس های با رنگ استفاده کنید. یک شلوار قهوه ای را با بافت زرشکی و کفش مشکی ست کرده و با یک پالتو و کلاه کرمی، استایل خود را تکمیل کنید. این استایل یک استایل نسبتا رسمی است که می توانید از برای رفتن به مهمانی های رسمی و نیمه رسمی استفاده کنید. توجه کنید برای این سبک بهتر است یک پالتوی بلند انتخاب کنید.

ترکیب لباسهای گرم با پالتو کرمی

۳- استفاده از رنگ های طبیعی پاییز

در فصل زیبای پاییز، اغلب رنگ هایی که در طبیعت می بینیم رنگ های گرم مثل قرمز، نارنجی، زرد و… است و اغلب افراد سعی می کنند این رنگ ها را در سبک لباس پوشیدن خود به کار ببرند تا با طبیعت سازگاری بیشتری داشته باشند. اگر شما هم از تماشای رنگ های پاییزی لذت می برید، بهتر است از این رنگ ها در استایل خود استفاده کنید.

  "راهنمای کامل پوشش مینیمال: چگونه با کمترین لباس، بیشترین شیک‌پوشی را داشته باشیم؟"
رنگهای طبیعی پاییز

۴- استفاده از رنگ سبز در استایل های پاییزی

در ترکیب های قبلی رنگ های استفاده شده در استایل ها، از رنگ های طبیعت پاییزی بودند. اما گاهی استفاده از رنگ سبز که نشانی از فصل های پاییز و زمستان بوده و به عبارتی رنگ مکمل قرمز، نارنجی و… است، می تواند تغییر زیبایی در استایل شما ایجاد کند.

رنگ سبز در استایل پاییزی

۵- استفاده از رنگ آبی در ترکیب رنگ لباس های پاییزی

استفاده از رنگ آبی در استایل پاییزی چندان رواج نیست؛ اما ممکن است شما این ترکیب را دوست داشته باشید. رنگ آبی مکمل رنگ نارنجی بوده و ترکیب زیبایی را به همراه آن ایجاد می کند. بنابراین می توانید از طیف های رنگ نارنجی به همراه رنگ آبی استفاده کرده و یک سبک زیبا برای خود بسازید.

رنگ آبی در لباس های پاییزی

۶- ترکیب رنگ های خنثی

استفاده از چند رنگ خنثی برای تمام فصول مناسب بوده و فصل پاییز نیز از این امر مستثنی نیست. بنابراین می توانید از چند رنگ خنثی در کنار یکدیگر یک استایل شخصی بسازید و زیبایی خود را دو چندان کنید

۷- رنگ بنفش به همراه رنگ های خنثی

بنفش تیره یا روشن فرقی نمی کند. در هر دو صورت، این رنگ با رنگ های خنثی از جمله طوسی، خاکستری، سفید، سیاه تناسب بالایی دارد. اما برای فصل پاییز، بهتر است از بنفش تیره در استایلتان استفاده نمایید. همچنین می توانید چند رنگ مختلف از طیف بنفش را در لباس های خود به کار ببرید.

  مشاوره تغییر سبک پوشش با استایلیست های شیک و پیک
رنگ بنفش با رنگهای خنثی

در این فصل بهتر است از لباس های اورسایز که در مدل های مختلف کت، پالتوهای با ضخامت کم و… وجود دارد، تهیه و استفاده نمایید. با این کار علاوه بر اینکه استایل پاییزی زیبایی خواهید داشت، می توانید با پوشیدن یک بافت از زیر آن ها، زمستان خود را نیز با همان لباس سپری کنید.

زیورآلات به رنگ گرم، کیف های کوچک، شال گردن و دستمال گردن های نازک و در نهایت نیم بوت های کوچک، اکسسوری هایی هستند که می توانید در کنار لباس های پاییزی خود به کار برید.

به یاد داشته باشید قبل از خرید و پوشیدن لباس های پاییزی ، بررسی کنید کدام رنگ ها برای شما مناسب هستند و با پوست و اندام شما سازگاری بیشتری دارند؟

شما چه نظری درباره ترکیب رنگ لباس های پاییزی دارید؟ لباس های با رنگ گرم برای این فصل بهتر هستند یا لباس های با رنگ سرد؟ نظرات خود را درباره رنگ لباس های پاییزی، به اشتراک بگذارید.

 

منبع: سایت modepress

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *