استایل شناسی, خرید مانتو, لباس زنانه

با مانتو سنتی کژوال ، ساده اما خوش پوش باشید :)

مانتو سنتی کژوال

مشخصات کلی محصول

جنس : نخ

فرم: معمولی

قد: بالای زانو

پارچه طرح دار 

مورد استفاده : روزمره 

ویزگی های یک ست کژوال خانمانه

همانطور که می دانید استایل کژوال Casual یعنی سبکی راحت، غیر جدی، معمولی و غیر رسمی. پارچه‌ی کژوال نرم و لطیف هستند و کمی خاصیت کشی دارند . پارچه‌هایی هستند که قابلیت شست‌وشوی بالایی دارند ، زیرا معمولاً مدت زمان زیادی را با آن‌ها سپری می‌کنید و زودتر کثیف می‌شوند .

مدل های کژوال معتدل و عادی است یعنی نه خیلی ساده و خنثی است مانند مینیمال و نه خیلی شلوغ و طرح دار مانند ماکسیمال این مانتو سنتی کژوال نمونه ی مشخص این تعریف است. جمع بندی این ویژگی ها سبب طراحی و بوجود آمدن مانتوی با استایل کژوال خواهد شد .

شال یا روسری و کیف و کفش این استایل تکمیل کننده ی آن خواهد بود پس دقت کنید که از آیتم هایی که دوست دارید و با آن احساس راحتی میکنید استفاده کنید . آیتم هایی که برای انجام کارهای روزمره است، پس نباید دست و پا گیر و گیج کننده باشد، بلکه خیلی حرفه‌ای و ساده انتخاب شود. افراد کژوال در زندگی نیز افراد مدرن و در عین حال راحت ، ساده و به دور از پیچیدگی هستند. این سبک مانتوهای نخی و راحت برای استفاده در محل کار مورد توجه افراد بسیاری قرار می گیرد.

  7 مُدل از مُد‌های بدون جنسیت که در کمد لباس خود نیازدارید:

چگونه با مانتو سنتی کژوال ستی زیبا بسازیم ؟

رنگ آبی روشن نماد سلامتی، شفا، آرامش، درک و نرمی و ملایمت است . رنگ آبی به ویژه های طیف های روشن تر، موجب آرامش درونی می شود. افرادی که از رنگ آبی روشن استفاده می کنند، بسیار آرام، ساکت و وفادار می باشند. این افراد قبل از انجام هر کاری به خوبی فکر می کنند و شرایط محیطی باعث تحریک پذیری آن ها نمی شود.

پرسش و پاسخ

مانتو آبی روشن را با چی ست کنم؟ این مانتو سنتی کژوال با ترکیب رنگ های سر و خنثی مانند سفید، آبی روشن و طوسی روشن حس آرامش را برای شما دو چندان خواهد کرد

چگونه با مانتو استایل کژوال داشته باشیم؟ شال یا روسری و کیف و کفش این استایل تکمیل کننده ی آن خواهد بود پس دقت کنید که از آیتم هایی که دوست دارید و با آن احساس راحتی میکنید استفاده کنید . آیتم هایی که برای انجام کارهای روزمره است، پس نباید دست و پا گیر و گیج کننده باشد، بلکه خیلی حرفه‌ای و ساده انتخاب شود

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *