استایل خانم‌ها, خرید مانتو, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

چگونه با خرید مانتو مجلسی زنانه مناسب استایل جذاب داشته باشیم؟

مانتو مجلسی

 خرید مانتو مجلسی زنانه | مانتو جزء یکی از مهم ترین آیتم های کمد هر خانم ایرانی است که مدل ، جنس و رنگ های متفاوتی دارند که طراحان لباس  در هر فصل  کالکشنی از جدید ترین طراحی های خود را ارائه میدهند که  هر کدام برای موقعیت خاصی استفاده می شود و استایل شما را شیک و جذاب می کند.

شاید شما هم وقتی می خواهید برای یک مهمانی ، مانتوی مجلسی بپوشید با انبوهی از مانتو هایی مواجه شده اید که هیچ کدام مناسب نیستند. شاید آن ها به اصطلاح از مد رفته اند یا شاید دیگر مناسب سن شما نیستند و یا حتی  تغییر سایز داده اید و دیگر اندازتان نمی شوند.

ما در این مقاله به شما میگوییم که در  چگونه مانتو مجلسی متناسب با خود را انتخاب کنید و برای خرید آن به چه نکاتی توجه کنید.

 خرید مانتو مجلسی زنانه گیپور

این مدل مانتو ها بیشتر برای برای جشن ها ، مهمانی ها و خواستگاری مناسب است. اگر  پارچه گیپور ودانتل ،کلاسیک  باشد می توانید تا سال ها آن را بپوشید ، این مدل گیپور اغلب به رنگ های سفید و مشکی وجود دارد.

در حال حاضر بسیاری از مراسم های عروسی وعقد در محضر و  با دورهمی های کوچکی برگزار می شوند  و انتخاب یک مانتو گیپور زیبا استایل شما را منحصر به فرد و زیبا می کند.

  راهنمای کامل خرید شال رنگی و روشن برای پوست­های سفید

 خرید مانتو مجلسی زنانه سنگ دوزی شده

ترکیب منجوق ، ملیله ، مروادید و سنگ های زینتی بر روی لباس شما جلوه ای متفاوت و خاص می دهد . هر کس با توجه به سن و سلیقه ی خود میتواند مدل مورد علاقه ی خود را پیدا کند ، در گذشته این مدل مانتو فقط برای خانم های سن بالا استفاده می شد ولی اکنون با دوخت های مد روز و ظریف در بین جوانان نیز بسیار محبوب است.

 خرید مانتو مجلسی زنانه کتی

مانتو های کتی بسیار پر کاربرد  هستند زیرا محدودیتی در سن یا موقعیتی که در آن قرار میگیرید ، ندارد . هر زمان که نمیدانید چی بپوشید یک کت ساده و کلاسیک از کمد تان انتخاب کنید و آن را با شلوار راسته ، دمپا و حتی جین بپوشید .  شما قادرید آن را از رسمی ترین مراسم ها تا تیپ های روزمره و اجتماع بپوشید فقط بستگی دارد سایر آیتم های استایل تان چگونه انتخاب می کنید.

 خرید مانتو مجلسی زنانه طرح برجسته

این مدل مانتو ها تنوع بسیار زیادی دارند  و با متریال های متفاوتی مانند گل های پارچه ای  ، پولک  و پر تزئین شده اند. که هر کدام از آن ها در مهمانی ها و جشن های بهاری ظاهری خاص و چشمگیر به شما می دهد .

  7 مُدل از مُد‌های بدون جنسیت که در کمد لباس خود نیازدارید:

برای نگهداری و شست وشوی مانتو های کار شده بهترست آن را به خشکشویی بسپارید تا آسیب نبینند ، همچنین در مکان خنک و دور از آفتاب مستقیم در یک کاور تیره آویزان کنید زیرا حرارت و گرما باعث  تغییر شکل و رنگ لباس تان می شود.

خرید مانتو مجلسی شنل دار

این مدل که تلفیقی از شنل های ساده و مانتو به صورت دو لایه است و به صورت جلوباز و جلو بسته وجود دارند . این مدل مانتو اغلب در پاییز و زمستان استفاده می شود و مناسب افراد لاغر و قد بلند است. مانتو های شنل دار از جنس های متفاوتی دوخته می شوند پارچه های نازک و لخت برای فصل های گرم و پارچه زمستانی مثل فوتر برای فصل های گزینه درستی برای یک سبک رسمی است.

دوستان  شیک پوش من ، شما دوست دارید مانتو های مجلسی تان چه ویژگی هایی داشته باشد ؟لطفا نظرتون رو برامون بنویسید

نویسنده خانم عاطفه حاج علی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *