استایل آقایان, اکسسوری مردانه, مد و استایل

معرفی چند عطر زمستانی مخصوص آقایان

معرفی چند عطر زمستانی مخصوص آقایان

معمولا در زمستان از عطرهایی با رایحه ­های گرم استفاده می­شود. در این مقاله قصد داریم شما را با عطرهایی آشنا کنیم که حس مثبت و شادی در شما ایجاد می­کنند و شما را از حس­های منفی و ناراحتی مربوط به فصل زمستان رها خواهند کرد.

این عطرها در زمره­ی عطرهای محبوب زمستانی مردانه قرار دارند. در آن­ها، عصاره ی رز سیاه، طعم دریاهای شور و گرم و نت­هایی از میوه­ها را حس می­کنید که به شما احساس فوق العاده­ای خواهد داد. با ما همراه باشید تا به معرفی این عطرهای مردانه بپردازیم.

این عطرهای زمستانی مردانه عبارتند از:

عصاره رز سیاه

معمولا از رز سیاه، در عطرهای زنانه استفاده می­شود. اما بعضی شرکت­ها از آن در عطرهای مردانه نیز استفاده می­کنند. این عطر عمیق و بسیار آرام است و از سایر عطرهای مردانه متمایز می­باشد. از پرطرفدارترین این نوع عطر، می­توان به chanel egoiste اشاره کرد.

خانم­های عزیز شما  می­توانید این عطر سنتی و اصیل را به مرد مورد علاقه خود کادو بدهید.

تصور کنید به عطر آرام و گرم گل رز سیاه نت­هایی از طعم تند دارچین، تازگی گل­های بهار نارنج و گشنیز، گرمای چوب صندل و وانیل اضافه شود. باید جذاب باشد نه؟

Lumiere Noire Poul Homme

این عطر ترکیب هوشمندانه­ای از عطر مخملی رز سیاه، طعم تند دارچین، پاتوژن سبز و زیره­ی سیاه است.

  استایل ماسکولین Masculine و رازهای جادویی شدن با آن

ترکیب این مواد حس تازگی را منتقل می­کند. می­توان گفت این عطر، اولین عطر با رایحه رز سیاه ست که بسیار پرطرفدار و رمانتیک و در عین حال مردانه است.

عطر میوه‌ها، عطر پرطرفدار مردانه

عطر میوه­ها در عطرها و ادکلن­های مردانه حس طراوت را یادآور می­شود.

 این عطر محبوب زمستانی می­تواند حاوی نت هایی مثل توت سیاه، خربزه، گیلاس، آلو و زرد آلو باشد. بطورکلی عطر میوه­ها در ادکلن­های مردانه گرم هستند و به آن احساس کلاسیک بودن می­دهند. این عطرها برای زمستان بسیار مناسب می­باشند.

یکی از عطرهای بی‌نظیر و محبوب زمستانی با ترکیبی از میوه ها عطر John Varvatos است.

در این ادکلن، نت­های فلفل قرمز وجود دارد. رایحه­ی آن بسیار باثبات و شرین است و طعم چای به همراه دارچین می­دهد. گرمی داخل این عطر را حس کردید؟ باید بدانید که گرمی آن با اضافه شدن عطر چوب صندل و درخشندگی عنبر بیشتر هم شده است. اما اضافه شدن نت­هایی از آهک، گشنیز، تامارند، ساج و سدرآن را به شدت پر جنب و جوش کرده است.

Jubilation ، با رایحه­ ی سلطنتی!

عطر زمستانی دیگر، این عطر است که بر پایه رایحه­هایی مانند تمشک­های جنگلی می­باشد. وجود رایحه عود در عطر یک حس شرقی به شما می­دهد. این ادکلن ترکیبی از عسل، دارچین و گل میخک است. اما چیزی که موجب احساس سلطنتی بودن در آن می­شود، وجود عطر بهارنارنج و پاتچولی سبز است.

  10 پیشنهاد فوق العاده پیراهن برای آقایان با رنگ پوست سبزه و گندمی

عطر شگفت انگیز شرقی

تقریباً تمام رایحه‌های شرقی تمی زمستانی دارند. یکی از بهترین نمونه های عطر زمستانی Spicebomb است. که هم مدرن است هم اصیل و شرقی!

این عطر مردانه از ترکیب فلفل چیلی، توتون و تنباکوی دودی، زعفران شیرین، فلفل صورتی و چرم درست شده است. گرمای این عطر با اضافه شدن دارچین تند بیشتر هم می­شود. این عطر به شدت توجه­ها را به خود جلب می­کند.

یک نسخه‌ی پیچیده تر از عطرهای شرقی، عطر  oud woodاز برند تام فورد است.

این عطر بسیار قوی و محبوب است و در آن حس تلخ بودن بوی چوب عود در ترکیب با بوی شیرین لوبیانی تونکا و وانیل حس می­شود.

این عطر برای مردانی که می­خواهند نشان دهند پیشرفت کرده ­اند و جلب توجه کنند، مناسب است.

روح شاد در پرواز

 Encounterیادآور نوشیدنی­های محبوب است و نت­هایی از بهارنارنج و پاتوژن سبز را همراه دارد. این ها باعث می­شود حس جنب و جوش و گرمای عطر تا آخرین ساعات شب با قدرت روی تن و لباس باقی بماند.

و در نهایت عطر Straight to heaven که با بوی ماده ای به نام رام شیرین که توسط عطر سدر و پاتچولی احاطه شده است حسی شبیه به پیاده روی در یک جنگل مرطوب را در شما پدید می آورد. همراه با طعم گرم گردو و میوه های خشک شده و عطر یاس که شما را سرگرم و جذاب نگاه می‌دارد

  ترند طراحی کیف‌ در بهار و تابستان 2022

این عطر که زمستانی است یک بوی شاد و مفرح دارد.

گردآوزی: هانیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *