استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

چگونه با پلیور پشمی استایلی جذاب داشته باشیم ؟

پلیور پشمی

یکی از آیتم های پر طرفدار و جذاب پاییز و زمستان ، پلیور پشمی است . آن ها  رنگ ها و مدل های متنوعی دارند که با هر سلیقه و استایلی همخوانی پیدا می کند . همچنین به راحتی با انواع لباس ها ست فرمال و کژوال می شوند. اگر پالتو ، لگ یا شلوار و بوت مناسبی انتخاب کنید ، خوشتیپ تر از همیشه می شوید. برای آن که از نحوه ی ست کردن آن بیشتر بدانید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

ست کژوال زمستانه با پلیور پشمی

یکی از استایل های فوق العاده ای که می توانید با پلیور های پشمی بزنید ، ست های کژوال و غیر رسمی هستند . در روز های سرد زمستانی ، لایه لایه پوشیدن یک راه مناسب برای گرم نگه داشتن بدن است . پس با خیال راحت آن ها را با انواع پالتو ، ترنج کت ها و  کاپشن ها بپوشید. برای تکمیل استایل خود می توانید از کلاه و  شال گردن نیز استفاده کنید .

بیشتر بخوانیم : ترنچ کت یا همان کت بارانی

ست نیمه رسمی پلیور پشمی با انواع کت

ضخامت پلیور های پشمی متفاوت می باشد  . به همین دلیل در روزهای بهاری و پاییزی که هوا نسبتا خنک است نیز کاربرد دارند . یک پلیور ساده و  حتی طرح دار با انواع کت ها استایلی خاص و منحصر بفرد می سازد . برای محل کار ، کت های بلند رسمی با رنگ های خنثی و نود گزینه ای ایده آل است . کت های اور سایز و گشاد با شلوار های  چهارخانه ، ترکیبی خاص و مدرن می سازد . جین نیز انتخابی جذاب محسوب می شود که شامل کت های کژوال و شلوار و حتی کفش  می شود.

  نکات مهم ست کردن مانتو سفید که نمیدانید! + پیشنهاد خرید

با پلیور پشمی چه شلواری بپوشیم ؟

اگر پلیور بلند و آزادی دارید ، بهترست آن را با لگ یا شلوار های تنگ بپوشید . می توانید با توجه به ترند روز ،  شلوار های پشمی  و چرمی را نیز انتخاب کنید . انواع مدل های جین نیز برای ست کردن با پلیور پشمی مناسب است . بطور مثال جین های اسلش و زاپدار برای موقعیت های غیر رسمی و جین های تنگ و راسته برای موقعیت رسمی .

با پلیور پشمی چه کفشی بپوشیم ؟

شما می توانید با توجه به استایل و مدل شلوار تان هر مدل کفش بپوشید حتی پاشنه دار ! زیرا کفش های پاشنه دار حالتی  رسمی و زنانه دارند  و برای مهمانی ها مناسب هستند . کفش های اسپرت و کتانی نیز برای پیاده روی هنگامی که پا مدت زیادی داخل کفش است ، گزینه ی درستی است. بوت  ونیم بوت ها بیشترین همخوانی را دارند و ظاهر شما را شیک نشان می دهند .

بیشتر بخوانیم : انواع بوت زنانه و نحوه ست کردن آن ها

ست های پاییزی متفاوت با پلیور پشمی

اگر می خواهید یک استایل جذاب و خاص داشته باشید ، بافت های خود را با کت چرم ست کنید. این ترکیب با با ترکیب رنگ تیره و مشکی  به سبک گرانج ، پانک و راک نزدیک است. این استایل ها متفاوت تر از نحوه ی پوشش معمول جامعه است و باعث می شود منحصر بفرد دیده شوید. یکی دیگر از آیتم هایی که تیپ تان را مطابق با ترند های روز نشان می دهد ، بوت های خیلی بلند است .  اضافه کردن یک کمربند آن را برای دورهمی دوستانه فوق العاده می کند .

  چگونه یک کت و شلوار ارزان قیمت و خوب پیدا کنیم؟

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید .شما فکر می کنید پلیور پشمی با چه آیتم هایی ست می شود ؟ لطفا نظرتون رو برامون بنویسید.

گرداوری عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *