استایل بازیگران, مد و استایل

استایل جواد عزتی ، مرد هزار چهره سینما ایران

استایل جواد عزتی | جواد عزتی بازیگر ایرانی زاده ۲۰ دی ۱۳۶۰ است. او یکی از پول‎سازترین بازیگران ایرانی است و اولین تجربه سریال را با سعید آقاخانی آغاز کرد.

نقش آفرینی جواد عزتی

جواد عزتی در چند فیلم پر فروش مثل ماجرای نیمروز، اکسیدان، لاتاری، آینه بغل، هزارپا و… بازی کرده است. او در سال ۱۳۹۷ پولسازترین بازیگر ایرانی شد.

ازدواج جواد عزتی و مهلقا باقری

جواد عزتی در سال ۱۳۸۵ با مه لقا جابری ازدواج کرد و جالب است بدانید که برای اولین بار استعداد بازیگری ساعد سهیلی توسط جواد عزتی به عنوان بازیگر کشف شد و وی نخستین کار حرفه‌ای خود را به واسطه او با فیلم میان ماندن و رفتن شروع کرد.

جوایز و افتخارات

جواد عزتی بارها نامزد دریافت جوایز جشنواره فجر شده است اما تا به حال برنده نشده است.  او در سال ۱۳۹۵در جشنواره آمریکا جایزه بهترین بازیگر مرد برای فیلم پارادایس را برنده شد. همچنین در سال ۱۳۹۶ برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره حافظ برای فیلم ماجرای نیمروز شد. اما آنطور که شایسته اوست جوایزی مثل سیمرغ دریافت نکرده است.

علاقه شدید به تئاتر

عشق او به بازیگری در تمام نقش‌هایش مشخص است و همین باعث می‌شود در هر نقشی بدرخشد و به راحتی با مخاطب ارتباط برقرار کند. البته طراحان هم نقش بسیار زیادی در این ارتباط او دارند.

جواد عزتی یک تئاتری تمام عیار است و سابقه زیادی در تئاتر دارد و از تئاتر خیابانی تا سکوهای تئاتر شهر را طی کرده که الان تبدیل به یک ستاره شده است.

همین علاقه در ازدواج او تاثیرگذار بود. او با مهلقا باقری ازدواج کرد که بازیگر و کارگردان تئاتر است. این دو با یکدیگر فیلم‌های مختلفی را بازی یا کارگردانی کردند.

تنوع در نقش آفرینی از طلبه تا مالک مالکی زخم کاری

او در فیلم طلا و مس نقش یک طلبه جوان را بازی می‌کرد که به دوستش کمک می‌کند.  تن او پیراهن، شلوار و ژاکت بود همراه با انگشترهای عقیق که نماد شخصیتی آرام دلسوز و با سطح مالی معمولی بود.

او در قهوه تلخ نقش بابا اتی را به عهده داشت با سبیل و ابروهای پر پشت سفید.

چی بپوشم
چی بپوشم

نقش جواد عزتی در اکسیدان مردی عاشق که به خاطر نامزدش حتی حاضر می‌شئد نقش یک روحانی مسیحی تا یک جوان ترنس را بازی کند.

در هزارپا نقش یک کیف قاپ را داشت با لباس‌هایی که در زمان اوایل انقلاب پوشیده می‌شود مثل کت و شلوار گشاد و پیراهن چهار خانه.

تا سریال زخم کاری که نقش فردی سرمایه دار و سختی کشیده را بازی می‌کند که درگیر جاه طلبی می‌شود و برای قدرت بیشتر همه اصول اخلاقی را زیر پا می‌گذارد.

آرتا ماهان طراح لباس این سریال برای او استایل کلاسیک و آراسته شامل کت و شلوار، جلیقه و اغلب رنگ سفید و مشکی حتی در بند ساعت انتخاب کرده بود. استفاده از رنگ‌های خنثی کاملا مناسب شخصیت قدرتمند و جاه طلب و مرموز مالک بود.

تحلیل استایل جواد عزتی

اما برسیم به تحلیل استایل جواد عزتی حرفه‌ای! جواد عزتی اگر به عکس‌هایش توجه کنید چیزی جز استایل راحت و ساده نمی‌بینید. او اغلب سراغ استایل‌هایی می‌رود که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

واقعیت این است که به خودش آنچنان سخت نمی‌گیرد البته کاملاً مشخص است. بازیگری مثل جواد عزتی که هر نقشی را به نحو احسنت بازی می‌کند و سخت نمی‌گیرد طبعاً برای لباس‌هایش هم پیرو یک سبک خاص نیست و راحت برخورد می‌کند.

سبک فلورال؛ محبوب‌ترین استایل جواد عزتی

یکی دیگر از سبک‌هایی که علاقه دارد هم فلورال است. حتی در جشنواره ها هم سراغ پیراهن‌هایی با پارچه نقش دار و گلدار می‌رود. این مسئله از همان حس راحتی که گفتیم نشأت می‌گیرد.

با بررسی استایل جواد عزتی فهمیدیم واقعیت این است که با پترن احساس راحتی می‌کند اما بهتر بود که در جشنواره های بین المللی آن را نمی‌پوشید. ضمنا با آن پیراهن گلدار سراغ شلوار پارچه ای رفته بود.

کژوال؛ استایل اصلی جواد عزتی

اما در کل اصلی‌ترین سبکی که در هر شرایط جواد عزتی انتخاب می‌کند کژوال است که احتمالا به علت قابل دست در دسترس بودن آن را انتخاب می‌کند.

استایل جواد عزتی در جشنواره ونیز

در همان جشنواره که پیراهن فلورال پوشید برای فرش قرمز دوم یک کت و شلوار کلاسیک انتخاب کرد و با آن یک پیراهن سفید و کراوات ساتن مشکی انتخاب کرد.

کت و شلوار او پارچه راه راه داشت و پراکتیک‌ترین انواع کت شلوار برای آقایان به حساب می‌آمد که بسیار انتخاب درستی از نظر رعایت درس کد محسوب می‌شد و یقه بلیزری آن بین یقه‌های برگردان جزء رسمی ترین مدل‌ها بود.

  تحلیل خاص تزین استایل امیر آقایی

آن طور که مشخص است عینک آفتابی از اکسسوری‌های مورد علاقه او است و در همه استایل‌ها تقریباً از آن استفاده می‌کند.

یکی از ایرادهایی که می‌توان به استایل ونیز او گرفت این است که بهتر بود موهایش را مرتب‌تر می‌کرد تا حس شلختگی را به بیننده القا نکند. از طرفی دیگر عینکی که انتخاب کرد کاملا کژوال بود و بهتر بود با آن استایل سراغ عینک رسمی‌تری می‌رفت.

از طرفی فرم بدنی او سیب است و در قسمت میانی بدن حجیم می‌شود پس بهتر بود کت ۴ دکمه نمی‌پوشید چون تاثیر زیادی بر قسمت میانی بدن دارد و ناخودآگاه چشم را سمت آن قسمت جذب می‌کند و همین باعث می‌شود که ایجاد بزرگنمایی کند.

استایل جواد عزتی به سبک هیپ هاپ

در طول دوره‌های مختلف خیلی استایل جواد عزتی تغییر نکرد و فقط آیتم‌هایی که استفاده کرد با کیفیت‌تر شده است. اما در یک سری از استایل‌های خود به سمت هیپ هاپ هم می‌رود اما به ندرت!

مثلاً در یک استایل تیشرت مشکی، شلوار آبی کمی گشاد، کتونی سفید و کمی بزرگ و یک سوییشرت روی آن که آستین‌هایش را به سمت بالا جمع کرده بود پوشید و موهاش مثل همیشه به سبک خودش ژولیده بود و یا در یک استایل دیگر یک هودی قرمز با آستین‌های جمع شده با شلوار جین مشکی و کتونی سفید ست کرد.

استایل جواد عزتی در جشنواره فجر

در جشنواره فجر امسال جواد عزتی سراغ یک کت چرم مشکی به همراه شلوار و تیشرت مشکی ساده رفته بود و یک استایل مونوکروم برای خود ساخت.

اینطور که به نظر می‌رسد رنگ مشکی مورد علاقه جواد عزتی است و در استایل‌ دیگر هم این آیتم‌ها را با یک بوت مشکی و پیراهن سفید ست کرد که انگار او علاقه به استایل گرانچ نیست.

  بررسی عجیب ترین استایل نوید محمد زاده

استایل جواد عزتی در جشن حافظ

جواد عزتی برای فیلم زخم کاری و شنای پراونه جایزه ویژه هیئت داوران را در جشن حافظ دریافت کرد. استایل او شامل اور کت خاکستری، جلیقه، پیراهن مردانه سفید و شلوار کتان مشکی و بوت مشکی و کلاه ایرلندی بود که ما را یاد سریال پیکی بلایندرز و استایل خانواده شلبی می‌انداخت. انتخاب او بسیار متفاوت و جلسورانه بود و هماهنگی و جذابیت بصری بسیار خوبی ایجاد کرده بودند.

او در یک جشنواره دیگر سراغ کت بلند مشکی به همراه پیراهن مشکی و جلیقه خاکستری و شلوار مشکی رفت پس آن طور که مشخص است جواد عزتی نسبت به گذشته پالت رنگی‌اش محدودتر شده است و بیشتر حول محور خنثی خصوص مشکی می‌چرخد و به استایل‌های مونوکروم علاقه زیادی دارند.

همچنین اکسسوری محبوب عینک است و به نیم بوت بیشتر از هر مدل کفش و کتونی علاقمند است.

عکس های بیشتر از جواد عزتی را اینجا ببینید

در این مقاله سعی کردیم به صورت مفصل به تحلیل و بررسی استایل جواد عزتی بپردازیم تا شما با این هنرمند محبوب و با استعداد بیشتر از قبل آشنا شوید. کدام یک از نقش‌های جواد عزتی را بیشتر از همه دوست دارید نظر خود را با ما در میان بگذارید و بگویید که بازیگر محبوب ایرانی و خارجی شما کیست تا در اسرع وقت برایتان استایلش را تحلیل کنیم.

نویسنده: سپیده

آیا جواد عزتی متاهل است؟

بله. او متاهل است و با مهلقا باقری بازیگر و کارگردان تئاتر ازدواج کرده است.

سبک پوشش جواد عزتی چه نام دارد؟

او بیشتر از همه کژوال می‌پوشد اما گاهی سراغ استایل هیپ هاپ هم می‌رود. در کل راحتی برایش از همه چیز مهم تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *