استایل بازیگران, مد و استایل

استایل فرش قرمز کدام سلبریتی مناسب ماه تولد شماست؟

بنظر شما استایل فرش قرمز کدام سلبریتی مناسب ماه تولد شماست ؟ هرکسی با توجه به شخصیتش استایل مخصوص خودش رادارد، اما تا به حال استایلی متناسب با ماه تولد و صالعتان داشته‌اید؟ در این مطلب شخصیت‌تان را از روی ماه تولدتان تشخیص دادیم و استایل فرش قرمز یکی از سلبریتی‌ها را به شما پیشنهاد داده‌ایم.

فروردین – تیلدا سوئینتون

زنان متولد فروردین جسارت زیادی در انتخاب لباس‌های خود به خرج می‌دهند. از همین رو می‌توان گفت که استایل‌های پر ادعا و جسور تیلدا سوئینتون روی فرش قرمز، مانند پیراهن‌های مدل ماهی و یقه‌های نسبتا پوشیده انتخاب بسیار مناسبی برای متولدین فروردین هستند.

اردیبهشت – شارلیز ثرون

متولدین اردیبهشت باید اکسسوری‌ها و لباس‌های زیبای شارلیز ثرون در فرش قرمز را الگوی خود قرار دهند. این بازیگر جذاب معمولا لباس‌هایی را ترجیح داده که آستین و یقه پوشیده دارند و در عوض پشت آن‌ها کاملا باز است. اگر اردیبهشتی هستید این استایل مناسب شماست.

استایل فرش قرمز کدام سلبریتی مناسب ماه تولد شماست ؟ خرداد – بلیک لایولی

لباس‌های دو رنگ انتخاب بسیار مناسبی برای بانوان متولد خرداد به حساب می‌آیند و به همین خاطر پیشنهاد ما این است که لباس‌های شیک و زیبای بلیک لایولی را الگوی خود قرار دهند. بلیک لایولی در اکثر مواقع لباس خود را به نوعی انتخاب می‎کند که زیبایی‌های اندامش به رخ کشیده شوند.

تیر – ناتالی پورتمن

میدانیم که بانوان متولد تیر ماه، به پوشیدن لباس‌های وینتیج و قدیمی علاقه بیشتری دارند. یک تیر ماهی معمولا ظریف بودن را به جذاب بودن ترجیح می‌دهد. اگر شما یک تیر ماهی با این ویژگی‌ها هستید، استایل‌های وینتیج و جذاب ناتالی پورتمن برای شما انتخاب مناسبی است.

مرداد – جنیفر لارنس

متولدین مرداد به لباس‌ها و اکسسوری‌هایی که جلب توجه می‌کنند علاقه بسیار زیادی دارند و از همین رو نیز استایل‌های پر زرق و برق و جذاب جنیفر لارنس مناسب‌ترین گزینه برای آن‌ها هستند. اکثر لباس‌های این سلبریتی با پارچه‌های خاص و کار شده دوخته شده‌اند.

  چند مدل کاپشن جدید برای زمستان 2023

حتما بخوانید : سلبریتی هایی که قوانین پوشش را شکستند

شهریور – آن هاثاوی

بانوان متولد شهریور ترجیح می‌دهند در عین منظم بودن، جذاب باشند. به همین خاطر مناسب‌ترین استایل برای آن‌ها، استایل آن هاثاوی روی فرش قرمز می‌باشد. آن هاثاوی معمولا از لباس‌های کار شده به نوعی کمک می‌گیرد که سادگی استایل او را زیر سوال نمی‌برند.

مهر – نیکول کیدمن

برای یک بانوی متولد مهر، ظریف دیده شدن اندامش اهمیت بسیاری دارد. از همین رو استایل نیکول کیدمن مناسب متولدین مهر است. نیکول کیدمن از آن دسته سلبریتی‌هایی است که چه با لباس‌های وینتیج و چه با لباس‌های مد روز، جذاب و ظریف است.

آبان – آنجلینا جولی

متولدین آبان همیشه ترجیح می‌دهند که استایل‌های زیبا و بدون نقص داشته باشند. از همین رو لباس‌های بی نقص و زیبای آنجلینا جولی و رژ لب قرمز و جذاب او مناسب‌ترین گزینه برای متولدین آبان هستند.

آذر – اما استون

زنان متولد آذر مدرن، پر انرژی و پر جنب و جوش هستند. متولدین آذر در انتخاب لباس‌های خود ریسک می‌کنند و خود را محدود به یک سبک استایل خاص نمی‌نمایند. از همین رو استایل اما استون مناسب آن‌هاست.

دی – کیت بلانشت

استایل مناسب متولدین دی، استایل سنگین و در عین حال شیک کیت بلانشت می‌باشد. کیت بلانشت در سال‌های اخیر با لباس‌های بی‌نظیر روی فرش قرمز حاضر شده و اصالت خود را نشان داده است.

بهمن – کریستن استوارت

بر خلاف بسیاری از بازیگران هالیوود، کریستن استوارت خود را محدود به کلیشه‌ها نمی‌کند و معمولا استایل‌های ماسکولین متفاوت را ترجیح می‌دهد. این سبک پوشش نیز کاملا مناسب شخصیت آزاد بهمن ماهی‌هاست.

اسفند – ال فانینگ

بانوان متولد اسفند استایل‌های ظریف و پرنسسی را ترجیح می‌دهند. به همین خاطر پیشنهاد ما این است که استایل ال فانینگ را الگوی خود قرار دهند. رنگ‌های پاستلی و پارچه‌های توری، مناسب اسفند ماهی‌ها هستند.

آیا استایل شما با استایلی که سلبریتی ها داشتن مطابقت داشت ؟

  در مورد استایل اکو فشن Eco fashion چه می دانید؟

گردآوری : سحر

منبع : سایت چی بپوشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *