استایل خانم‌ها, انواع استایل زنانه, مد و استایل

همه چیز درباره ی استایل لئوپارد Leopard یا لباس پلنگی

تصویر شاخص برای استایل لئوپارد

استایل لئوپارد Leopard

لئوپارد استایلی برای خاص پوشان لاکچری!!!

دنیای مد و فشن استایل های زیادی دارد اما یکی از استایل هایی که همیشه لاکچری پوشان آن را انتخاب کرده اند استایل لئوپارد بوده.

این استایل در نیمه دوم سال یعنی پائیز و زمستان ترند بسیار محبوبی برای خانم ها و آقایان شیک پوش میباشد.

سبک لئوپارد یا همان پلنگی در استایل های خیابانی،کژوال و مهمانی ها نیز پر کاربرد میباشد.

واژه لئوپارد در لغت به معنای پلنگ ماده است و در این استایل به طور کامل از پوست پلنگ الهام گرفته شده است.

تمام اکسسوری ها و پارچه های مورد استفاده در لباس های این سبک از طرح پوست پلنگ پیروی میکند که در اصطلاح مردم عادی از این سبک به عنوان پلنگی یاد میشود.

خیلی افراد بر این باورند که استفاده از سبک لئوپارد و پارچه های پلنگی باعث بد شدن و ضایع بودن استایل آن ها میشود اما این تصور کاملا اشتباه هست و ما در این مقاله به شما آموزش میدهیم که چگونه و با چه ترکیب رنگی از استایل لئوپارد استفاده کنید تا استایلی جذاب،خاص و لاکچری داشته باشید.

پالت رنگی لئوپارد

همانطور که گفته شد لئوپارد یک سبک طبیعی و الهام گرفته از پوست پلنگ است‌.

  انواع هودی ها و روش ست کردن آنها

پوست پلنگ ترکیبی از چند رنگ کرم،قهوه ای و مشکی میباشد و با توجه به این پالت شما میتوانید از رنگ های دیگری در استایل لئوپارد خود بهره ببرید.

پالت اصلی رنگ استایل لئوپارد را در بالا برای شما توضیح دادیم اما امروزه کمپانی های فشن و طراحان مد رنگ های این پالت را به طور کلی تغییر داده اند که با این تغییر رنگ باز هم این سبک لئوپارد است و میتوان در استایل های ویمسیکال و ویبرانت از آن بهره برد.

پالت رنگی مناسب با استایل لئوپارد چیست؟

پیشنهاد برای ترکیب با لئوپارد همان رنگ های تشکیل دهنده لئوپارد است.

یعنی میتوان در کنار این سبک از رنگ مشکی،قهوه ای و کرم استفاده کنید.

رنگ های گرم مانند:زرد قناری،نارنجی،سبز لجنی،قرمز و ارغوانی گزینه مناسبی برای این ترکیب میباشد.

رنگ آبی هم میتواند ترکیب جذابی را حاصل کند اما به شرطی که رنگ آبی روشن یا خالص باشد منظور از خالص بودن این است رنگ اصلی حاوی رنگ مشکی نباشد که باعث خفه شدن استایل شما شود چرا که استایل لئوپارد از لحاظ ترکیب رنگی شلوغ و گرم است و ترکیب یک رنگ سرد ناخالص باعث شلوغ شدن این استایل میشود پس بهتر است از رنگ آبی با طیف:آبی روشن،آبی اصلی آبی کاربنی یا سبز آبی روشن در استایل لئوپارد استفاده کنید تا سبک پوشش شما به چشم بیاید.

  8 رنگ متضاد که هرگز نباید با یکدیگر پوشیده شوند

استایل لئوپارد با ترکیب رنگ صورتی و گلبهی بسیار جوان پسند،خاص و لاکچری میباشد که اخیرا این ترکیب ترند بسیار جدیدی در مد و فشن میباشد.این ترکیب برای گروه نوجوانان و جوانان بسیار مناسب است.

رنگ های پر کاربرد دیگر در این استایل رنگ های نود و خنثی هستند.رنگ سفید،مشکی،کرم و انواع قهوه ای و خاکی ها بسیار مناسب است.

چگونه یک استایل لئوپارد یا پلنگی داشته باشیم؟؟؟

داشتن یک استایل لئوپارد کار سختی نیست و بسته به سلیقه خودتان میتوانید تمام آیتم های خود را لئوپارد انتخاب کنید یا برعکس فقط یکی از آیتم های پوشش و یا فقط اکسسوری های خود را لئوپارد در نظر بگیرید و با ترکیب رنگی پیشنهاد شده ست کنید.

استایلی که تماما لئوپارد باشد خیلی لاکچری و گران قیمت است و توصیه میشود از استایل تمام لئوپارد در فصول سرد سال استفاده کنید.

پالتو و کت های گرم و نرمی با سبک لئوپارد در فصول سرد توسط کمپانی های مد و فشن ترند میشوند که میتوانید از آن ها استفاده کنید.

بعضی از پالتو و کت های لئوپارد از پوست طبیعی و دم روباه و سمور به دور یقه لباس تهیه میشوند که این لباس ها فوق لاکچری و گران هستند.استفاده از این دسته لباس ها جسارت زیادی میخواهد.

اگر از شلوار هایی با سبک لئوپارد استفاده میکنید بهتر است فقط به همین یک شلوار اکتفا کنید و بقیه آیتم های استایل خود را از پالت رنگی پیشنهاد شده انتخاب کنید چرا که اگر این نکته را رعایت نکنید استایل شلوغی را خواهید داشت.

  چگونه کفش خود را تمیز کنیم ؟

استفاده از آیتم های جین در این استایل باعث جذابیت شما میشود.کت یا شلوار های جین با رنگ روشن،سنگ شور و اسیدی،زاپ دار و ریش ریش شده استایل لئوپارد کژوال و جوان پسندی را برای شما به ارمغان می آورد.

اکسسوری به سبک لئوپارد

امروزه دنیای مد و فشن کیف و کفش های لئوپارد با تنوع بسیار بالایی را ارائه کرده که دست دوست داران این سبک را در انتخاب کیف و کفش بسیار باز گذاشته.

بدلیجات،شال،کلاه،روسری و حتی دسته های عینک و چتر نیز امروزه با سبک لئوپارد طراحی میشوند و بسیار پرطرفدار هستند.

میکاپ لئوپارد

مدل مو در این سبک کاملا دل خواه است اما اگر در قسمت بالاتنه و یا کامل از سبک لئوپارد استفاده میکنید بهتر است مدل موی شما ساده باشد زیرا همانطور که گفته شد استایل لئوپارد یک ترکیب شلوغ است و اگر مدل موی شینیون و شلوغی را انتخاب کنید زیبایی استایل شما دیده نخواهد شد.

رنگ مو میتواند از پالت رنگی لئوپارد و رنگ طبیعی مو انتخاب شود که با استایل همخوانی داشته باشد.

  با بهترین مدل های شلوارگشاد در ترند بهار و تابستان 2021 آشنا شوید.

میکاپ صورت بهتر است از رنگ های دودی،نود و گوشتی مایل به نارنجی باشد.در بعضی از فشن شو ها با سبک لئوپارد میکاپ سایه چشم،مدل مو و رژلب مدل ها را دقیقا مانند پوست پلنگ طراحی میکنند که بسیار جذاب است.

به عنوان کلام آخر باید بگوئیم که لئوپارد یا پلنگی سبکی است که هیچ گاه از مد نمی افتد.

شما در بسیاری استایل ها مانند:ویمسیکال،کژوال،ماکسیمال و حتی اسپرت میتوانید شاهد آیتم و ردپایی از لئوپارد باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *