استایل بازیگران, مد و استایل

تحلیل راز جذابیت استایل کایلی جنر

استایل کایلی جنر | کایلی جنر متولد ۱۰ اوت ۱۹۹۷ است. او شخصیت رسانه‌ای، مدل و بازیگر آمریکایی است و یک برند لوازم آرایشی به نام خودش دارد. جالب است بدانید که کایلی جنر در میان زنان معروف دنیا بیشترین تعداد فالوور را در اینستاگرام دارد.

بیوگرافی کایلی جنر

مادرش کریس جنر بازیگر و پدرش بروس جنر بازیکن است که چند سال پیش تغییر جنسیت داد و نام خود را کیتلین جنر گذاشت. او یک خواهر بزرگتر به نام کندال دارد که مدل است. همچنین سه خواهر به نام کیم، کورتنی، کلوئی و یک برادر به نام راب از شوهر اول مادرش دارد.

همچنین او از طرف پدر هم چند خواهر و برادر ناتنی دارد. کایلی جنر در سال ۲۰۱۵ مدرک دیپلم از دبیرستان در رشته علوم فرا محیطی فارغ التحصیل شد.خانواده کایلی جنر هر کدام حواشی متعددی را جداگانه به وجود می‌اورند؛ چرا که این قضیه به معروفیت و فروش بیشتر محصولاتشان و تجارت خانوادگیشان کمک زیادی می‌کند. آنها نیاز دارند که بر سر زبان‌ها باشند حتی اگر می‌خواهد به نیکی از آنها یاد نشود.

تجارت‌ و برندهای کایلی جنر

او صاحب دو برند لاک ناخن به نام Wear Something Spar-kylie و Rainbow in the S-kylie است که در سال ۲۰۱۳ از هر کدام ۱۰۰۰۰۰دلار به دست آورد.در فوریه ۲۰۱۳ یک برند لباس پکسان (PacSun) و همراه با خواهرش کندال برند کندال و کایلی را بنیانگذاری کردند.

در ژوئن ۲۰۱۳ این دو خواهر سهامدار جواهرات pascal Mouawad’s Glamhous و در فوریه ۲۰۱۴ جز سهامداران برند کیف و کفش Steve Madden’s Madden Girl شدند.در اکتبر ۲۰۱۴ کایلی سهام دار بلامی هر برند محصولات اکستنشن مو و برس  و از فوریه ۲۰۱۵ سفیر برند نیپ + فب است. همچنین در ژوئن ۲۰۱۵کایلی و کندال خط تولید خود را به همین نام راه اندازی کردند.

روابط عاشقانه کایلی جنر

او از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ با تایگا وارد رابطه شد و به دلیل اختلاف سنی تصمیم گرفتند که از هم جدا شوند.

  بررسی استایل فرشته حسینی در جشنواره کن

سپس در سال ۲۰۱۷ با تراویس اسکات رپر آمریکایی وارد رابطه شد که در سال ۲۰۱۸ صاحب دختری به نام استورمی شدند و بعد از ۲ الی۳ سال در سال ۲۰۲۲ صاحب پسر شدند که هنوز او را در مقابل رسانه ها قرار ندادند.

ثروت جایلی جنر و رکورد ثروتمندترین فرد جهان

جالب است بدانید که در ۲۰۱۸ ثروت شخصی کایلی جنر ۹۰۰ میلیون دلار اعلام شد و به عنوان جوان‌ترین میلیونر خود ساخته انتخابش کردند و در سال ۲۰۱۹ با شکستن رکورد مارک زاکربرگ به عنوان جوان‌ترین ثروتمند خود ساخته جهان انتخاب شد.او با ثروت بیش از یک میلیون دلار دارایی در فهرست ثروتمندترین افراد جهان قرار گرفت.

استایل کایلی جنر

اما اگر بخواهیم به بررسی استایل کایلی جنر بپردازیم باید بگویم که او هم مانند بسیاری از جوانان علاقه‌مند به لباس‌های کژوال و نیمه رسمی است. به عنوان مثال اگر به استایل خیابانی او توجه کنید بیشتر لباس‌های خیابانی و کژوال و جین مثل جین های زاب دار و اسکینی می‌پوشد و خیلی هم به آن علاقه دارد. کایلی جنر حتی سرهمی‌هایی دارد که کلا از پارچه جین تولید شدند.

چی بپوشم
چی بپوشم

او تمام تلاش خود را می‌کند که با پوشیدن لباس‌های هم‌رنگ و جذب قد خود را بلند و کشیده نشان دهند و کمتر به سمت استایل های زنانه و غیر دخترانه می‌رود.

آیتم‌های برند مورد علاقه در استایل کایلی جنر

او عاشق کیف هرمس، صندل‌های خوشرنگ استوارت ویتزمن، کمربندهای شنل و کیف‌های رودوشی ژیوانشی است.جالب است بدانید که او علاقمند به موی مشکی صاف و بلند است.

رد پای کندال در استایل کایلی جنر

از دلایل مهم شیک پوشی کایلی جنر خواهر بزرگترش کندال جنر است که از کودکی وارد حرفه مدلینگ شد و تاثیر زیادی در انتخاب‌های شیک و ترندی کایلی داشت. اما کایلی جنر در نهایت استایل‌های مختلفی می‌زند.

  چگونه یک ست قرمز جذاب داشته باشیم

نام سبک و استایل کایلی جنر

سبک و استایل کایلی جنر ترکیبی از استایل‌های نوو ظهور و جدید مثل هیپ هاپ و… است. و جز کسانی می باشد که در مراس‌های مختلف مثل فرش قرمز و… مانند ستاره می‌درخشید.

کایلی جنر به ظاهر خود خیلی اهمیت می دهد به همین دلیل کنترل کاملی بر اندام و چهره و تناسب کلی آنها دارد. این را می‌توان حتی از فیت شدن شکمش بعد از به دنیا آوردن فرزندانش دید.کمی بیشتر اگر استایل کایلی جنر را بررسی کنیم متوجه می‌شویم که ظاهر و استایل کایلی الگانت و سکسی است. اگر بیشتر لباس‌های او را نگاه کنید کوتاه هستند؛ اگر هم بلند باشند در هر شرایطی در حال نشان دادن فرم اندام و باسن او و جذب بدن هستند.

کایلی در لباس‌هایش همیشه یک راهی برای نشان دادن اندام خصوصی خود پیدا می‌کند و از هر لباسی یک استایل سکسی در می‌آورد.

شباهت ظاهر و استایل کایلی جنر و کیم کارداشیان

کایلی در حال حاضر به اندازه خواهران بزرگترش توجه زیادی را به خود جلب کرده و بیشتر از همه با خواهر بزرگش کیم کارداشیان از نظر سیلوئت، کفش، رنگ مو، میکاپ و… هماهنگی دارد.

تاثیر گذاری در اینستاگرام

کایلی جنر با اینستاگرام غریبه نیست و پست های هیجان انگیز استایلیش می‌گذارد که بیش از پنج میلیون لایک می‌گیرد و همین تعداد لایک ها، به ما از میزان بالای تاثیرگذاری کایلی خبر می‌دهند.

لوک‌ و استایل کایلی جنر نشان داد از هیچ چیز نمی‌ترسد و در واقع او قدرت ریسک پذیری بالایی در استایل و ظاهر خود دارد.

  استایل ترندی - Trendy

کایلی ترند ها را می‌شناسد و خوب می‌داند که چگونه با لباس‌هایش خوشگذرانی کند و در عین حال تاثیر گذار باشد.

امضای شخصی در استایل کایلی جنر

او اغلب سراغ رنگ‌بندی های مختلف می‌رود و پالت رنگی مشخص شده‌ای ندارد.

همانطور که معلوم است به کات اوت و حریر و چرم علاقه زیادی دارد.

همچنین در استایل او کیف‌های کوچک در رنگ‌بندی مختلف دیده می‌شود.

سبک فلورال و ویمسیکال در استایل کایلی جنر

از علاقمندی های دیگر او در استایل سبک تابستانی ویمسیکال است. او سراغ لباس‌های ظریف و دخترانه گلدار می‌رود که رنگ‌های روشن و برش های متعدد دارد و پر از جزئیات هستند.

استایل رترو کایلی جنر

استایل آخر مورد علاقه او رترو است. همانطور که میدانید رترو سبکی است که بیشتر لباس‌ها اشاره به دهه‌های گذشته اما کمتر از ۱۰۰ سال اخیر دارد.همچنین کفش مورد علاقه اون پاشنه بلند است. حال این پاشنه صندل یا نوک تیز یا جلو باز بندی و … می‌تواند باشد.

استایل کایلی جنر در مت گالا ۲۰۲۲

استایل مت گالا امسال او یعنی ۲۰۲۲ حواشی زیادی ایجاد کرد. او در سال قبل در مت گالا حضور نداشت اما امسال یک لباس عروس از برند 0ff___whiteپوشید که خیلی شبیه لباس عروس نبود.

لباس او شامل یک دامن توری و تیشرتی که به صورت کرست طراحی شده بود و قسمت سرشانه آن تور داشت. برای سر یک کلاه بیس بال انتخاب کرد که با گل تزیین شده بود و یک تور روی آن برای تزیین گذاشته بودند.

  چطور لباس بپوشيم تا شيك و پیک باشيم

شاید در نگاه اول انتخاب مسخره و نابجایی به نظر می آید اما با پوشیدن این لباس به طراح آمریکا یعنی ویرجیل آبلو ادای احترام کرد.

در کل کایلی جنر با استایلش اهداف خاصی را دنبال می‌کند که می‌توان به انتخاب هایش نمره خوبی داد. نظر شما راجع به این دختر جوان تاثیرگذار چیست؟ شما او را تحسین می‌کنید یا به دلایل مختلفی او را نقد می‌کند؟امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. نظر خود را با ما در مورد خانواده کارداشیان جنر در میان بگذارید و بگویید به کدام یک از افراد این خانواده بیشتر علاقه دارید؟

نویسنده: سپیده

شغل اصلی کایلی جنر چیست؟

 همه او را به عنوان مدل می‌شناسند اما در اصل او بیزینس وومن و بازرگان بسیار بزرگ و ثروتمند است.

استایل مت گالا ۲۰۲۲ کایلی جنر چه پیامی داشت؟

او آن لباس از برند آف_وایت و کلاه بیس بال را برای ادای احترام به ویرجیل آبلو طراح مشهور آمریکایی انتخاب کرد. استایل او نگاه اول بد اما در کانسپت و معنا برای آن فضا و مفهوم به درستی انتخاب شده بود.

1 نظر در “تحلیل راز جذابیت استایل کایلی جنر

  1. ماه گفت:

    خیلی خوبه که این خانم خودشون هستن و قیافشون دستکاری و عملی نشده
    به زودی این عمل های زیبایی در ایران خیلی خسته کننده و زشت میشه
    چهره طبیعی از هر عملی زیباتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *