استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

در پاییز و زمستان چه جنس پالتویی بپوشیم ؟

پارچه های زمستانی

خرید پالتو زنانه | شاید شما هم مثل من منتظرزمستان هستید تا پالتو و نیم بوت های تان از کمد بیرون بیآورید و برای پوشیدن آن ها ذوق داشته باشید ؛ همین طور است !؟ لباس های زمستانی بسیار شیک و جذاب هستند و یکی از دلایل آن  تنوع پارچه های این فصل است .

پارچه های زمستانی به دلیل بافت خاص الیاف ، مقاومت و دوام زیادی دارند و با محبوس کردن هوا باعث ایجاد گرما می شوند. رنگ های متنوع هم  از دیگر ویژگی هایی است که برای هر سلیقه ای مناسب است.

  اصول انتخاب شلوار مناسب بر اساس فرم بدن

برای خرید لباس های زمستانی بهترست که در آغاز با خصوصیات هر جنس آشنا شوید تا با توجه به فرم اندام ، موقعیت و منطقه ای که زندگی می کنید پارچه ی مناسب خود را انتخاب کنید . پس از آن ،اصول نحوه ی شستو و نگهداری هرکدام را رعایت کنید تا به سرعت خراب نشود ؛ آن را می توانید  بر روی لیبل داخل لباس تان  ببینید.

خرید پالتو زنانه پارچه ی خز

این پارچه ی جذاب هم به صورت طبیعی و هم مصنوعی تولید می شود ، میزان بلندی مو های آن متفاوت است . نحوه ی بافت آن گرمای زیادی به فرد می دهد و برای مناطقی با آب و هوای بسیار سرد مناسب است. این پارچه بدن را حجیم می کند و بهترست افراد پلاس سایز از این مدل استفاده نکنند..

خز های طبیعی را از پوست حیواناتی مثل روباه ، خرگوش و سمور به دست می آورند ، رنگرزی خز های طبیعی با مواد ارگانیک صورت می گیرد و حساسیت کمتری ایجاد می کند ، اما اگر حامی محیط زیست هستید بهترست سراغ آن ها نروید.

خرید پالتو زنانه پارچه ی مخمل کبریتی

مخمل کبریتی یکی از پرطرفدارترین جنس در میان پارچه های زمستانی است که حتی در بهار و پاییز هم از آن استفاده می شود .کاربرد بسیاری در دوخت شلوار ، دامن ، مانتو و کت  دارد و اگر مدل کلاسیکی انتخاب کنید تا سال ها می توانید از آن استفاده کنید .

  اصول شیک پوشی زنان بالای چهل سال چگونه است ؟

این پارچه مناسب اندام های متفاوت است و به دلیل خط های عمودی ، فرد را بلند تر نشان می دهد. هنگام اتو کردن آن بسیار دقت کید و اتو را داغ و مستقیم روی آن قرار ندهید. و اگر خودتان میخواهید در خانه بدوزید؛ سعی کنید از برش های کمی استفاده کنید و راه پارچه در جهت مخالف هم قرار نگیرد زیرا سایه می اندازد و جلوه ی لباس از بین می رود.

خرید پالتو زنانه پارچه ی کشمیر چهار خانه

پارچه کشمیر طبیعی از پشم بز کشمیر که در هند پرورش می دهند ، تهیه می شود اما بسیار گران قیمت و کمیاب است . مزیت این پارچه های زمستانی لطافت و سبک بودن آن هاست اما امروزه در کارخانجات نساجی از لیف های مصنوعی مشابه استفاده می کنند که با همان ویژگی ها عایق هوا و گرما نیز هستند.

برای شست وشو مراقب باشید که آن را  با آب ولرم و شوینده ی معمولی بشویید و برای خشک کردن نچلانید و آویزان نکید.

خرید پالتو زنانه پارچه ی فوتر

پارچه ی فوتر یا نمدی با روش های معمول بافندگی تولید نمی شود بلکه تحت فشار، حرارت و رطوبت الیاف آن در هم می رود و لایه ای ضخیم و مقاوم ایجاد می شود.

  بهترین ست با شلوار کتان سفید مردانه چیست؟

این مدل از پارچه های زمستانی برای پالتو بسیار استفاده می شوند زیرا از پشم  گوسفندی تهیه شده و بدن را گرم نگه می دارند . از معایب فوتر این است که مستعد پرز شدن است و به مرور زیبایی خود را از دست می دهد ولی شما می توانید با برس یا قیچی کوچکی آن ها را بطور موقت از بین ببرید.

خرید پالتو زنانه پارچه ی تدی

این پارچه جزء الیاف پشمی به حساب می آید و بسیار نرم و لطیف است ، به همین دلیل حتی در آستر برای خرید پالتو های زمستانی نیز استفاده می شود. حالت کرکی آن شبیه لانه زنبور، به هم متصل است تا از نفوذ سرما جلوگیری  کند.

برای شستوی پارچه های زمستانی از جنس تدی ، از آب سرد و شوینده ی معمولی استفاده کنید اما بهترست که آن را به خشکشویی بدهید.

دوست های عزیزم ، پالتو های شما جنسی هستند ؟ شما دوست دارید ست های زمستانی چه ویژگی هایی  داشته باشند ؟ برامون بنویسید.

تیم تحریریه شیک و پیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *