استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

رازهای ست کردن پیراهن و شلوار مردانه که باعث ستاره دار شدن استایل‌تان می شود!

ست پیراهن و شلوار مردانه | احتمالاً برای شما هم پیش آمده که در مهمانی حاضر شده اید و قبل از تعامل و صحبت با دیگران جذب فردی شده اید که لباس‌های مناسب پوشیده و استایل منظمی دارد.

دانش ست کردن لباس به شما در هر موقعیت امتیاز ویژه‌ای می‌دهد و خوش تیپ بودن‌تان، نگاه دیگران را نسبت به شما در جهت مثبت تغییر می‌دهد. حال اگر استایل مناسب موقعیت نداشته باشید و به ظاهر خود نرسید، احساس شلختگی و بی نظمی را به مخاطب منتقل می‌کنید. ما در نظر داریم ست پیراهن و شلوار مردانه متنوعی را  که باعث افزایش اعتماد به نفس، دلبری کردن، ارتقا شغل و کسب درآمد می‌شود، به شما آموزش دهیم.

انتخاب رنگ در ست پیراهن و شلوار مردانه

یکی از راحت‌ترین اصول ست کردن رنگ‌ها کنارهم، رنگ‌های مشابه و یا همان تکنیک مونوکروم است. استایل مونوکروم اصولی دارد که اگر به درستی رعایت شود، استایلی فوق العاده را رقم می‌زند. اما برای متفاوت شدن تیپ‌تان کمی ریسک لازم است؛ پس از رنگ‌های متضاد که هارمونی خوبی کنار هم دارند استفاده کنید.

انتخاب رنگ شلوار

پیشنهاد می‌کنم چند شلوار با رنگ‌های خنثی داشته باشید تا به راحتی با همه رنگ‌ها استایل شود و دغدغه ست کردن را کمتر کند. اما در انتخاب پیراهن و اکسسوری رنگ‌های جسورانه‌تری را برگزینید. رنگ‌های خنثی برای انتخاب شلوار عبارتند از : کرم، سرمه‌ای، مشکی، طوسی، سبز ارتشی و قهوه‌ای تیره

ست پیراهن و شلوار مردانه طوسی

شلوار طوسی را با پیراهن سرمه‌ای، سبز، قرمز، زرد، عنابی، قرمز نارنجی، صورتی و سرخابی ست کنید.

  اگر می‏‌خواهید استایلی مردانه داشته باشید، بخوانید

اگر به یک قرار رسمی و مهم دعوت شده اید، ست شلوار طوسی و پیراهن سرمه‌ای را امتحان کنید و یک استایل کلاسیک و خاص را داشته باشید.

برای یک قرار عاشقانه در کنار یار از ست شلوار طوسی و پیراهن رنگ قرمز یا صورتی استفاده کنید. با این ترکیب یک استایل رمانتیک خواهید داشت.

اگر سرشار از هیجان و انرژی هستید و از ریسک کردن در استایل نمی‌ترسید، ست سرخابی و قرمز نارنجی را کنار شلوار طوسی امتحان کنید. با این استایل می‌توانید در مراسمات، دورهمی‌ها و استفاده روزمره حاضر شوید.

پیراهن و شلوار مردانه قهوه‌ای

قهوه‌ای رنگی کلاسیک و محبوب شخصیت‌های کلاسیک است. این رنگ شما را پخته و سن‌تان را بیشتر نشان می‌دهد. اگر به پوشیدن شلوار قهوه‌ای علاقه دارید، از رنگ‌های سفید، کرم، سرمه‌ای، سبز و آبی بهترین انتخاب‌ها برای پیراهن هستند

ست لباس مردانه کرم

کرم به استایل شما جلوه فاخر و لوکس بودن می‌بخشد. همچنین جزو رنگ‌هایی است که با همه رنگ‌ها ست می‌شود. اگر می‌خواهید استایلی با تناژ گرم داشته باشید، از رنگ‌های زرشکی، قرمز، قرمز نارنجی و صورتی در کنار شلوار کرم استفاده کنید. اما اگر استایلی با تناژ سرد می‌پسندید، از رنگ‌هایی مثل آبی کاربنی، سرمه‌ای، بادمجونی و آبی آسمانی استفاده کنید.

  کفش دربی را چگونه و کجا بپوشیم؟

ست لباس مردانه گران قیمت

برای داشتن یک ست لباس مردانه گران قیمت، باید به جنس لباس، رنگ و دوخت آن توجه داشته باشید. یک پیراهن و شلوار پلی استر با پیراهن و شلوار فاستونی یا کتان متفاوت است. همچنین دوخت و نشست لباس بر اندام نکته بسیار مهمی است که اگر به آن دقت کنید، در تجارت و موقعیت‌های مهم نتیجه‌اش را خواهید دید و مورد آخری که به لوکس شدن استایل کمک می‌کند، انتخاب رنگ است. رنگ‌های سرمه‌ای، کرم، بژ، مشکی، عسلی و قهوه‌ای سوخته جایگاه ویژه‌ای در ست لباس مردانه دارد.

پیراهن مناسب رنگ پوست

انتخاب پیراهن مناسب رنگ پوست بسیار مهم است؛ حتی زیبا و گران قیمت‌ترین لباس‌ها در کنار رنگ پوست اشتباه، نازیبا و ارزان دیده می‌شود. سعی کنید رنگ پیراهن را هم رنگ با رنگ پوست‌تان انتخاب نکنید. به طور مثال اگر رنگ پوست سفید دارید، از پیراهن سفید یا استخوانی استفاده نکنید و یا اگر پوست برنزه‌ای دارید، پیراهن مشکی و قهوه‌ای انتخاب‌های  خوبی برای شما نیستند.

برای تست کردن رنگ مناسب پوست، بعد از پوشیدن لباس به چهره خود نگاه کنید؛ اگر رنگ پوست و زیر چشم تیره و زرد شد، در نتیجه لباس، مناسب شما نیست! اما اگر باعث باز شدن و روشن‌ شدن چهره شما شد، آن لباس مناسب شماست.

به طور کلی برای پوست‌های تیره، رنگ‌های آبی، کرم، سرمه‌ای و رنگ‌های خاکی و برای پوست‌های روشن، رنگ‌های صورتی، خاکستری، آبی، بادمجونی و… مناسب هستند.

  آقایان چگونه با لباس پوشیدنشان خانم ها را جذب کنند؟

ست پیراهن و شلوار مردانه جین

شلوار جین در طیف‌های مختلف روشن و تیره وجود دارد. شما می‌توانید با داشتن یک شلوار جین چندین ست جذاب برای موقعیت‌های مختلف داشته باشید.

شلوار جین رنگ روشن را با پیراهن سفید، کفش آکسفورد قهوه‌ای ست کنید و به برای یک قرار نیم روزی آماده شوید. حال به همان اوت فیت، یک کت طوسی یا سرمه‌ای اضافه کنید، شما آماده برای حضور در یک رویداد هستید. اما اگر حال و هوای اسپرتی می‌خواهید از یک کتونی سفید یا اسنیکرز مشکی کنار پیراهن سفید و شلوار جین آبی استفاده کنید. ما در مطلب استایل اسپرت مردانه اوت فیت‌های متنوعی را معرفی کرده‌ایم، پیشنهاد می‌کنم حتماً آن را مطالعه کنید.

شلوار جین رنگ متوسط را با پیراهن عسلی، آجری و کتونی سفید بپوشید، این ست یک استایل تابستانی کژوال است که با یک ساعت چرم تکمیل می‌شود. و اما شلوار جین تیره که از بقیه رنگ‌های جین کاربردی‌تر است و با همه رنگ‌ها هماهنگی دارد. در ست پیراهن و شلوار جین تیره از رنگ‌های خردلی، سرخابی و قرمز استفاده کرده و استایلی شاد و پر انرژی داشته باشید.

ست پیراهن و شلوار مردانه پارچه‌ای

شلوار پارچه‌ای یکی از آیتم‌های کلاسیک است که با هر تیپی زیبا می‌شود، شلوار پارچه‌ای

  نکات مهم خرید آنلاین مانتو عید

مشکی، پیراهن سرمه‌ای، کمربند و کیف کلاچ عسلی، یک ست کلاسیک و سطح بالایی را همراه خود دارد. اگر قصد پوشیدن شلوار چهارخانه دارید، آن را با یک پیراهن ساده و تک رنگ ست کنید، تا مرتب‌تر دیده شوید. برای انتخاب رنگ پیراهن نیز از کمترین رنگ موحود در شلوار چهارخانه استفاده کنید تا درخشش استایل‌تان بیشتر شود.

ست پیراهن و شلوار مردانه سفید

با رنگ سفید می‌توان استایل‌های کلاسیک و رسمی مناسبی داشت و در موقعیت‌های رسمی و غیر رسمی حاضر شد. اگر به یک قرار نیم روزی در زمستان دعوت شده اید، پیراهن سفید، شلوار پارچه‌ای و یک اور کت کرم در کنار آکسفورد عسلی امتحان کنید. همچنین برای استفاده روزمره و موقعیت‌های غیر رسمی از پیراهن سفید، شلوار جین مشکی و کاپشن چرم استفاده کنید.

ست پیراهن و شلوار مردانه نچرال

ست پیراهن و شلوار الیاف طبیعی برای مردانی که نچرال پسند هستند، گزینه بسیار خوبی است. هم چنین ترند ۲۰۲۲ به لباس‌های الیاف طبیعی و پنبه‌ای توجه زیادی کرده است. پس پیشنهاد می‌کنم پیراهن و شلوار رنگ نباتی، شیری، سفید و کرم را در کنار کمربند چرم، کفش گیوه‌ای و دستبند دستساز امتحان کنید و معجزه این اوت فیت را در استایل‌تان ببینید.

نویسنده : مائده کاظمی

برای داشتن یک ظاهر مرتب و گران قیمت به چه آیتم‌هایی توجه کنیم؟

برای خرید لباس و داشتن یک تیپ بی نقص به دوخت و الگو لباس، رنگ و جنس پارچه توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *