استایل خانم‌ها, خرید مانتو, لباس زنانه, مد و استایل

رازهای شیک پوشی با مانتو صورتی + پیشنهاد خرید

ست کردن مانتو صورتی | رنگ صورتی یکی از جذاب‌ترین رنگ ها در دسته رنگ های گرم می‌باشد و از ترکیب دو رنگ قرمز و سفید به دست آمده است. هر چه میزان رنگ قرمز کمتر باشد، شما شاهد یک صورتی کمرنگ تر خواهید بود. مانتو با رنگ صورتی در فصل بهار و تابستان بسیار پرکاربرد است و رنگی است که تقریباً همه خانم ها حداقل یک بار پوشیده اند. در ادامه این مطلب به نحوه ست کردن مانتو صورتی با رنگ های متنوع خواهیم پرداخت.

 

چه کسانی به رنگ صورتی علاقه دارند؟

  • رنگ صورتی یک رنگ عاشقانه و رمانتیک است، بنابراین افرادی که طرفدار این رنگ هستند، استعداد عاشق شدن خوبی دارند.
  • صورتی بسیار ملایم؛ نماد شیرینی، معصومیت کودکانه و احساسات پیچیده است.
  • صورتی کم رنگ؛ ظریف، ملایم و آرام بخش است.
  • صورتی تند، موجب برانگیختگی احساسات می شود.
  • در تصمیم گیری ها همیشه خوشبین هستید و نیمه پر لیوان را می بینید.
  • افرادی که به رنگ صورتی علاقه دارند، معمولا در ارتباط برقرار کردن با دیگران حرفه ای هستند و دچار مشکل نمی شوند

نحوه ست کردن مانتو صورتی روشن

مانتو صورتی را می‌توان با رنگ‌های زیادی ست کرد و حال و هوای استایل را با هر رنگ تغییر داد. اما به طور کلی رنگ صورتی رنگی رمانتیک، عاشق و دخترانه است. در نتیجه حس زنانگی و عشق این رنگ در کنار هر رنگ دیگر قابل تشخیص است.

ست کردن مانتو صورتی و کرم

رنگ کرم از ترکیب سه رنگ اصلی قرمز، آبی، زرد با رنگ سفید به دست می‌آید و جزء رنگ‌های خنثی محسوب می‌شود. به خاطر این ترکیب رنگی، کرمی گستره زیادی دارد که شامل؛ شیری، استخوانی، نباتی، بژ و خاکی است. این گستره شامل رنگ‌های سرد و گرم است که خواص و تاثیرات خاص خود را دارد ولی در کل رنگ کرم رنگی خنثی است که به ما احساس امنیت، اعتماد و اطمینان می‌دهد.

تناژهای متفاوت کرم در کنار صورتی بسیار زیبا هستند و استایل شما را کامل و بی نقص نشان می‌دهد. این ست را حتماً امتحان کنید.

ست کردن مانتو صورتی و طوسی

احتمالاً اولین رنگی که کنار صورتی به ذهن می‌رسد، طوسی باشد. طوسی نیز مانند کرم جزو رنگ‌های خنثی است. طوسی در کنار همه رنگ‌ها می‌تواند قرار بگیرد. اما در کنار رنگ صورتی به شدت جلوه بیشتری دارد.

چراکه صورتی شادابی و انرژی خاصی به رنگ طوسی می بخشد صورتی با وجود دارا بودن احساس شادی در کنار طوسی متعادل شده و برای هر مجلسی مناسب می باشد. حتماً برای ست کردن مانتو صورتی از انواع طوسی در تناژ سرد و گرم استفاده کنید.

ست کردن مانتو صورتی و سبز

اگر دوست دارید استایلی رنگی را در کنار صورتی تجربه کنید، از سبز استفاده کنید. چرا که سبز مکمل رنگ قرمز است و صورتی نیز از طیف رنگ قرمز است. پس ست کردن مانتو صورتی و سبز را امتحان کنید.

  چگونه مانتو آبی روشن را ست کنیم؟

مانتو صورتی و قرمز

همان طور که بالاتر اشاره شد، صورتی از ترکیب قرمز و با مقدار زیادی سفید تشکیل شده است. در نتیجه صورتی و قرمز در یک طیف رنگی قرار دارند. این ترکیب در یک استایل بسیار چشم نواز بود و جزو استایل مونوکروم محسوب می‌شود.

مانتو صورتی و آبی

آبی و صورتی دو رنگ اصلی در چرخه رنگ هستند و این دو رنگ نیز کنار هم به شدت زیبا و جذاب اند.

رنگ آبی روشن در کنار صورتی ترکیبی از لطافت و آرامش آبی و عشق و ملایمت صورتی را به همراه دارد و اگر فردی رمانتیک، عاشق و مهربان هستید، از ست کردن مانتو صورتی و آبی روشن استفاده کنید.

و رنگ آبی تیره مثل آبی کاربنی، آبی نفتی و سرمه ای به دلیل وجود رنگ مایه مشکی در خود، قدرت و نفوذ زیادی به دست آورده است به همین دلیل برای مصاحبه ی و محل کار بسیار استفاده می شود.

مانتو صورتی و سفید

سفید رنگی خنثی است؛ رنگ سفید نماد پاکی و معصومیت است. این رنگ نیز مانند دیگر رنگ‌های خنثی در کنار هر رنگی می‌تواند قرار بگیرد. رنگ سفید در کنار صورتی ستی درخشان را به وجود می‌آورد که برای فصل تابستان بسیار مناسب است.

صورتی و سرخابی

سرخابی رنگی به شدت گیرا و پر انرژی است؛ سرخابی ترکیب بنفش و قرمز ایجاد شده و در کنار صورت به شدت زیبا و چشم نواز است. سرخابی نماد تعادل، عشق جهانی، همکاری و شفقت است. اگر فرد جسوری هستید و انرژی بالایی دارید، ست کردن مانتو صورتی با رنگ سرخابی را امتحان کنید.

نویسنده : مائده کاظمی

مانتو صورتی را با چه رنگ هایی می‌توان ست کرد؟

 مانتو صورتی را با رنگ‌های زیادی می‌توان ست کرد. رنگ‌‎هایی مثل طوسی، سرخابی، بنفش، سفید، آبی از رنگ‌های بسیار زیبا در کنار صورتی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *