استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

راهنمای کامل ست های لاکچری با انواع رنگ کت آبی مردانه

ست کت آبی مردانه

ست کت آبی مردانه | کت شلوار آبی برای بسیاری از آقایان جذاب و لباسی مورد استفاده است.

آبی رنگی ملایم و آرامش بخش است که در انواع طیف روشن تا تیره وجود دارد و محبوب‌ترین آن آبی روشن و سرمه‌ای است. اگر دوست دارید بدانید که با کت شلوار آبی چه پیراهن، کفش و کراواتی پوشیده می‌شود، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

ست کردن کت آبی روشن مردانه

کت آبی روشن شاید به اندازه کت سرمه ای مردانه محبوب نباشد، اما رنگی خاص و چشم نواز برای انتخاب کت تک و یا کت شلوار است. برای ست کردن کت آبی روشن، آبی کمرنگ و آبی آسمانی مردانه لازم است یک سری از موارد را رعایت کنید تا استایل بهتری داشته باشید. در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

کت آبی روشن با تیشرت

اگر فکر می‌کنید که تنها پیراهن، مناسب ست کردن با کت و شلوار است، سخت در اشتباه هستید. انواع تیشرت‌های ساده، طرح‌دار و رنگی مناسب برای ست شدن با یک کت آبی رنگ هستند. به طور مثال تصور کنید یک کت و شلوار آبی آسمانی را با تی‌شرت راه راه افقی سفید و سرمه‌ای به همراه کمربند و کفش دربی شتری پوشیده‌ اید؛ این همان استایلی است که می‌تواند برای موقعیت‌های کژوال و حتی نیمه رسمی بسیار مناسب باشد.

تیشرت‌های ساده و تک رنگ نیز ترکیبی عالی با کت آبی روشن دارند. تی‌شرت با رنگ‌هایی مانند سفید، مشکی، طوسی، زرد، کرم، صورتی، بژ، عسلی، یاسی و نعنایی را پیشنهاد می‌کنم امتحان کنید.

کت آبی روشن با شلوار جین

شما هر طیف کت آبی که داشته باشید، می‌توانید آن را با یک شلوار جین ست کنید. تنها کافی است شلوار جین مناسب را انتخاب کنید. شلوارهای جین روشن با کت آبی آسمانی مردانه هماهنگی خوبی خواهند داشت. یک شلوار جین آبی کلاسیک با کت آبی روشن به همراه پیراهن سفید و کفش سرمه‌ای عالی به نظر می‌رسد. شلوار جین‌های راسته، اسکینی و فاق بلند برای استایل کردن با کت انتخاب مناسب‌تری هستند.

ترند لباس آقایان ۲۰۲۲ شلوارهای فاق بلند را محبوب کرده است. اگر به این شلوار علاقه دارید، مقاله شلوار جین فاق بلند مردانه چه ویژگی دارد و مناسب چه اندامی است؟ را پیشنهاد می‌کنم حتماً مطالعه بفرمایید.

  پارچه‌های مناسب مانتو تابستانی

کت آبی روشن با شلوار

با کت آبی روشن انواع شلوار جین، کتان و پارچه‌ای را می‌توان ست کرد؛ تنها کافی است مناسب موقعیتی که قرار است برای آن استایل کنید، را در نظر بگیرید. به طور مثال ست کت آبی مردانه روشن با شلوار پارچه‌ای رسمیت بیشتری به نسبت شلوار کتان دارد. رنگ‌هایی مانند سرمه‌ای، استخوانی و کرم به کت آبی روشن هماهنگی خوبی دارد. اگر به دنبال یک استایل تابستانی و خنک هستید، کت آبی را با شلوار سفید ست کنید.

یک کت آبی کمرنگ را با تی‌شرت صورتی، شلوار کتان استخوانی و کفش لوفر شتری ست کنید. برای تکمیل این استایل از ساعت و پوشت کمک بگیرید.

کت آبی روشن با کفش

برای ست کردن کت و کفش از انواع کفش‌های غیر رسمی تا نیمه رسمی می‌توانید استفاده کنید. کفش‌های رنگ قهوه‌ای، مشکی و عسلی همیشه با کت آبی رنگ ست‌های جذابی را نشان می‌دهد.

کت آبی کمرنگ، تی‌شرت، شلوار جین با اسنیکرز و یا کتونی ست می‌شود. این ترکیب مناسب استفاده روزمره و کژوال است.

 کت آبی آسمانی، پیراهن لی مردانه، شلوار کتان با کفش لوفر هماهنگ می‌شود. این ترکیب برای موقعیتی کمی بالاتر از کژوال و روزمره کاربرد دارد.

  10 نکته مهم در خصوص انتخاب رنگ لباس برای سن های مختلف

 کت آبی روشن مردانه، پیراهن راه راه، شلوار پارچه‌ای با کفش دربی یا بلاچر عالی خواهد بود. با این ست می‌توانید در موقعیت‌های نیمه رسمی به خوبی حاضر شوید.

ست کردن کت آبی کلاسیک مردانه

رنگ آبی کلاسیک یا آبی متوسط بین مردان جوان محبوبیت بیشتری دارد. فرقی ندارد که کت شلوار آبی کلاسیک راه راه دارید یا کت تک آبی کلاسیک، کافی است بهترین رنگ پیراهن و شلوار را برایشان انتخاب کنید تا بهترین استایل‌ها را داشته باشید و در هر جمعی بدرخشید. در ادامه به نحوه ست کردن این رنگ کت خواهیم پرداخت.

کت آبی کلاسیک با پیراهن

رنگ آبی کلاسیک رسمیت بیشتری دارد و آن را می‌توان برای انواع رویداد، همایش، مراسم‌ها و محل کار پوشید. پیراهن سفید که با هر کت و شلوار هماهنگ و مناسب است، با کت ابی کلاسیک نیز پیشنهاد می‌شود. ست کت آبی کلاسیک مردانه، پیراهن سفید، کفش و کراوت مشکی به همراه پوشت رنگی استایلی منحصر به فرد می‌سازد.

پیراهن‌های بعدی که برای ست کردن با کت آبی کلاسیک توصیه می‌کنم، پیراهن آبی رنگ روشن و صورتی ملایم است. کنتراست تیرگی و روشنی بین پیراهن و کت موجب بهتر دیده شدن کت می‌شود. حتی می‌توانید از کت‌های طرح‌دار و یا پیراهن راه راه آبی سفید استفاده کنید. با آوردن خطوط و طرح به استایل‌تان آن را متمایز کنید.

کت آبی کلاسیک با پیراهن آبی روشن به همراه شلوار کتان طوسی، کراوات سرمه‌ای و کفش دربی امتحان کنید.

  8 رنگ متضاد که هرگز نباید با یکدیگر پوشیده شوند

ست کت آبی مردانه کلاسیک، پیراهن صورتی، شلوار سفید را با کراوات و پوشت سرخابی بپوشید و برای یک قرار عاشقانه و یا دوستانه آماده شوید.

کت آبی کلاسیک با شلوار

کت ابی کلاسیک با انواع شلوار جین، پارچه‌ای و کتان قابلیت ست شدن را دارد. اگر قصد داشتن یک استایل روزمره را دارید، از ست کت آبی مردانه، شلوار جین اسکینی و کفش اسنیکرز استفاده کنید. همچنین اگر دوست دارید استایل متفاوتی داشته باشید، از یک شلوار چهارخانه استفاده کنید.  ۱۲ ست کژوال، اسمارت و رسمی با شلوار چهارخانه مردانه را در صورت تمایل مطالعه کنید.

ست پیشنهاد فوق العاده با کت آبی مردانه، استفاده از کت‌های دو ردیف دکمه که قالب تن باشد به همراه شلوار کرم رنگ و پیراهن سفید است. برای انتخاب کفش می‌توانید به سراغ کفش‌های رسمی و چرمی بروید.

کت آبی کلاسیک با کراوات

رنگ کراوات به میزان قابل توجه‌ای به رنگ پیراهن شما بستگی دارد. با این حال انتخاب کراوات زرشکی، قرمز، بنفش، سرمه‌ای، قهوه‌ای و مشکی برای ست کردن با کت آبی کلاسیک مردانه پیشنهاد می‌شود.

به طور مثال برای کسانی که اهل ریسک هستند و دوست دارند استایلی متفاوت داشته باشند، پیشنهاد می‌کنم از ست کت آبی مردانه با پیراهن آبی روشن، کراوات بنفش و شلوار طوسی استفاده کنند.

البته برای انتخاب کراوات باید این موضوع را در نظر داشته باشید که انتخاب کراوات‌های طرح‌دار و رنگی استایل شما را غیر رسمی تا نیمه رسمی می‌کند؛ پس اگر به دنبال استایلی رسمی هستید، از کراوات ساده و در رنگ‌های پخته مانند سرمه‌ای و مشکی استفاده کنید.

ست کردن کت آبی تیره مردانه

کت آبی تیره مردانه به عنوان یک آیتم همه کاره و همیشه مد شناخته می‎‌شود. رنگ سرمه‌ای یکی از طیف‌های آبی تیره است که بین تمامی گروه‌های سنی آقایان محبوب است و به طوری که همه مردان حداقل یک بار آن را امتحان کرده‌اند. در ادامه به برخی از بهترین ست‌های کت آبی تیره خواهیم پرداخت.

  جذاب‌ترین مدل‌ها برای خرید روسری تیره برای خانم‌هایی با پوست سبزه !

پیشنهاد نویسنده: ۱۱ستی که با کت سرمه ای معرکه می شوند!

کت آبی تیره با شلوار

 کت شلوار سرمه‌ای یک آیتم کاملاً رسمی است که بعد از رنگ مشکی در بسیاری از مجالس عروسی و یا رسمی توسط آقایان انتخاب می‌شود. کت شلوار سرمه‌ای را می‌توانید کفش‌های رسمی رنگ مشکی، عسلی، سرمه‌ای و قهوه‌ای سوخته ست کنید. برای انتخاب پیراهن با کت شلوار سرمه‌ای به سراغ پیراهن مجلسی بروید. پیراهن مجلسی دارای دکمه‌ای همرنگ با پیراهن است، لوگو و یا نوشته‌ای روی آن نیست و برش‌های کلاسیک دارد.

کت تک سرمه‌ای مردانه با شلوار جین به رنگ‌های تیره هارمونی بهتری دارد. شما می‌توانید آنها را با تی‌شرت ساده یقه گرد، کتونی و یا اسنیکرز استایل کنید.

کت آبی تیره با پیراهن

رنگ‌های بسیاری هستند که با کت آبی تیره یا سرمه‌ای ترکیب می‌شوند. اما رنگ‌هایی مثل صورتی، طوسی، سفید، بژ و کرم با کت ابی تیره مردانه فوق العاده خواهند بود. ما در مقاله ترکیب فوق العاده کت شلوار سرمه ای با این ۸ پیراهن !به طور مفصل به این موضوع پرداخته ایم.

نویسنده : مائده کاظمی

کت سرمه ای را با چه کراوات و پوشتی ست کنیم؟

بهترین ست‌ها در رنگ‌ها استفاده از رنگ‌های مکمل هستند. برای انتخاب کراوت و یا پوشت به سراغ رنگ نارنجی بروید و کنتراست خیره کننده‌ای را ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *