استایل خانم‌ها, خرید مانتو, لباس زنانه, مد و استایل

چگونه مانتو سفید را در استایل های مختلف ست کنیم ؟

ست مانتو سفید

یکی از اصلی ترین آیتم های پوشش خانم های ایرانی در خارج از خانه مانتو  است. مانتوها در رنگ هاو طراحی های متفاوتی تولید شده اند که براحتی می توانید مدل دلخواه خود را پیدا کنید. معیار شما برای انتخاب یک لباس به چند شاخصه ی اصلی بستگی دارد: زیبایی، راحتی و متناسب با رنگ پوست و اندام. شما می توانید با شناخت این ویژگی ها استایل فوق العاده داشته باشید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله شما را با زیباترین مانتو های سفید آشنا کنیم. سفید سرشار از احساس خوب است و اگر آن را در استایل تان استفاده کنید،

  چگونه با پیراهن سفید تیپ‌های مختلف بزنم؟

این حس به خودتان و دیگران نیز منتقل می شود. همچنین سفید به هر رنگ پوستی می آید فقط کافی تن مناسب خود را پیدا کنید. امیدوارم پس ازخواندن ادامه مطلب ودانستن اصول ساده ای، از پوشیدن یک استایل جذاب با مانتو سفید لذت ببرید.

رنگ سفید چه ویژگی هایی دارد؟

رنگ سفید نمادی از پاکی، امید و پوششی مناسب برای عروس  است. این رنگ جزء رنگ های خنثی به شمار می رود و براحتی با هرچیزی ست می شود. هنگامی که مانتویی به این رنگ به تن می کنیم توجه زیادی به سمت شما جلب می شود. به همین دلیل فرصتی عالی برای نشان دادن زیبایی طرح لباس تان است. سفید استایل شما را فوق العاده شیک می کند اما اگرذره ای کثیف شود، خیلی زود دیده می شود.

  مراقبت از لباس های سفید در تابستان

به همین علت توصیه ما این است که قبل از پوشیدن این لباس مطمئن شوید که کجا می روید. به طورمثال مانتو سفید اصلا مناسب روزهای بارانی، طبیعت گردی، و حتی رفت وآمد با مترو و اتوبوس نیست. سطح شهر  پراز دوده،خاک و حتی ذرات چرب است ولکه ی آن برروی لباستان به سختی پاک می شود.

چگونه مانتو سفید خود را بشوریم ؟

برای شست و شوی هرلباسی ابتدا باید جنس آن را بشناسید و به اتیکت شست وشوی آن دقت کنید. الیاف طبیعی مثل پنبه درجه حرارت بالاتری نسبت به الیاف مصنوعی تحمل می کنند. تور و حریر بافتی حساس دارند به همین نباید در هنگام شست و شو ضربه و مالش داده شوند. اساسی ترین نکته در شستن لباس های سفید این است که جدا از دیگر لباس ها باشند.

  ۱۰ استایل ساده و جذاب با تی شرت سفید

زیرا ممکن است رنگ های دیگر را جذب کنند و زیبایی خود را از دست بدهند. بهتر است آن ها را با دست و شوینده قوی بشورید تا از زردشدن آن جلوگیری شود.

مانتو سفید برای روز های تابستانی

یکی از بهترین انتخاب ها برای روزهای گرم، استفاده از رنگ های روشن است. کنارهم قرارگیری رنگ های پاستلی با سفید، شما را آرام و ملیح نشان می دهد. علاوه برآن می توانید از آبی روشن، صورتی، سبز و زرد نیز استفاده کنید. مانتو های تابستانی جلو بسته( تونیک)  با دامن شلواری، یک ست عالی می سازند. در کنار آن، انواع اکسسوری های رنگی نیز استایلی خیره کننده و پر هیجان برای شما خواهند ساخت.

مانتو  سفید+ شلوار جین

پوشیدن شلوار جین یکی از ست های جذابی که می توانید با همه ی پیراهن های سفید تان داشته باشید. این ترکیب هرگز قدیمی نمی شود . شما می توانید از شال یا روسری قرمز یا زرد در کنار آن استفاده کنید.

  استایل سرتاپا سفید

این تضاد یکی از  بهترین هماهنگی ها را دارد. این ست برای مهمانی و دورهمی های دوستانه گزینه ای مناسب است.

برای مهمانی ها

مانتو های مهمانی و مجلسی معمولا از جنش گیپور و تور هستند. ست کردن آن ها با رنگ مشکی ظاهری شیک برای شما خواهد ساخت. برای انتخاب سایر آیتم ها باید دقت زیادی کنید زیرا ممکن تناسب استایل تان را خراب کند. شلوار های پارچه ای راسته، کفش پاشنه دار و کیف های چرمی رسمی هماهنگی زیادی خواهند داشت.

مانتو سفید اسپرت

شما می توانید برای ورزش در فضای آزاد از ست جذاب و خوشرنگ اسپرت استفاده کنید. این مدل مانتو ها دارای کشسانی و خاصیت عبور هوا مناسبی هستند. اگرمی خواهید درعین راحتی پوشش مناسبی برای ورزش کردن داشته باشید، این ست ها برای شما عالی هستند.

  لباس‌هایی با رنگ روشن را چطور ست کنیم؟

عقد محضری

بهترین انتخاب برای عقد محضری یا مهمانی های پس از عروسی یک مانتو سفید است. رنگ سفید در فرهنگ های گوناگون، مفهوم های مختلفی را می رساند. اما آنچه در همه ی آن ها یکسان است معصومیت و معنویت این رنگ در مقایسه با سایر رنگ هاست.

پالتو سفید زمستانی

یک پالتو یا شنل شما را مانند طبیعت و برف های زمستانی، شگفت انگیز می کند. می توانید آن ها را با رنگ هایی مثل زرشکی، سورمه ای، نارنجی و آبی ست کنید. بوت های بلند مشکی و خزهای حجیم، تکمیل کننده تیپ زیبای شما خواهند بود.

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. شما مانتو سفید خود را با چه آیتم هایی ست می کنید؟ لطفا برامون بنویسید.

همچنین برای راهنمای خرید مانتو میتوانید به از وبلاگ شیک و پیک استفاده کنید تا شما را برای خرید محصولات مورد نیازتان راهنمایی کند و با راهنماییهای انجام شده بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

گرداوری عاطفه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *