استایل خانم‌ها, اکسسوری زنانه, مد و استایل

چگونه روسری مشکی و طلایی (ورساچه ) را ست کنیم ؟

روسری مشکی و طلایی

چگونه روسری مشکی و طلایی را ست کنیم ؟

این روسری جذاب در نگاه اول ما را به یاد برند ایتالیایی ورساچه می اندازد ، طراحی های این برند با الهام از اسطوره های یونان باستان است و نوعی شکوه ، قدرت و نفوذ را به مخاطب القا می کند که با مشکی و طلایی به  خوبی  این حس  منتقل می شود.

زمینه ی مشکی و رگه های طلایی آن  اشرافیت و ثروت را نشان می دهد و مناسب زمانی است که میخواهید قوی ، با اعتماد به نفس و جدی دیده شوید ، ست های مجلسی و رسمی  درست ترین انتخاب است.

رنگ های داخل این روسری سیاه ، طلایی ، قرمز و سفید ، نمادی از سلطنت  و اقتدار را می رسانند ، به همین دلیل برای انتخاب مانتو و آیتم های دیگرباید بسیار دقت کنید تا استایلی نا متناسب و ناهماهنگ نداشته باشید.

پیشنهاد می کنم که قد مانتو بلند ، و ویژگی های یک استایل رسمی را داشته باشد به این معنی که دارای برش های و تزئینات اندکی باشد،   ولی نوار دوزی ، دکمه و تور ارگانزا می تواند روی لباس به صورت محدود کار شود.

مشکی

زمانی که می خوهید این روسری زیبا را با مانتو مشکی ست کنید ، یک کفش پاشنه دار ، کیف زنانه و شلوار مشکی آن را کامل می کند .

  بررسی رازهای جذابیت استایل بهرام رادان

کت و شنل های کلاسیک  با اکسسوری های طلایی شما را مدرن و شیک نشان می دهد . بهترست در این ست روسری خود را داخل لباس قرار دهید تا لباس تان در زیر آن پنهان نشود.

سفید

یک مانتو سفید بلند یکی از بهترین انتخاب ها برای ست کردن است . می توانید در زیر مانتو یک سارافون یکسره بلند یا شلوار و پیراهن بپوشید . پیشنهاد میکنم ترکیب رنگی استایل تان فقط مشکی ، سفید و کمی طلایی باشد.

این روسری با کت سفید و اکسسوری های طلایی بسیار زیبا می شود . به یاد داشته باشید که برای این ست نباید جین بپوشید ، شلوار پارچه ای راسته یا چسبان ،  گزینه ای ایده آل است.

قرمز

با پوشیدن لباس قرمز مثل یک ملکه می درخشید. می توانید در یک مهمانی از دامن تنگ و پیراهن های کوتاه استفاده کنید .

  کفش دربی را چگونه و کجا بپوشیم؟

زمانی که دیگر نخواستید  روسری روی سرتان باشد ، می توانید آن را بصورت دستمال گردن ببندید و تغییر را در استایل تان ببینید.

تهیه و تنظیم عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *