چی بپوشم؟, مد و استایل

فرم بدن ساعت شنی چه لباس هایی باید بپوشد؟ به همراه پیشنهاد خرید لباس

استایل و لباس مناسب اندام ساعت شنی

می‌دانید که شناخت فرم بدن از اصولی است که هر خانم و آقایی برای داشتن استایلی خاص باید به آن آگاه باشد. به طور کلی فرم بدن خانم‌ها به پنج دسته تقسیم می‌شود که یکی از آنها ساعت شنی است. در این مطلب بایدها و نبایدهای انتخاب لباس مناسب فرم بدن ساعت شنی را به شما خواهیم گفت تا بتوانید به راحتی و براساس آگاهی لباس مناسب خودتان را انتخاب کنید. همچنین پیشنهادات ویژه ای برای خرید لباس داریم که تنها با کلیک بر روی هر عکس می‌توانید به محصولات جدید دسترسی داشته باشید.

Estimated reading time: ۵ دقیقه

فرم بدن ساعت شنی چه ویژگی دارد؟

اندام ساعت شنی بهترین فرم شناخته شده در بین اندام زنان است، این نوع اندام دارای شانه‌ ودور سینه‌ی پهن، کمر باریک، باسن بزرگ و عریض و ران‌های پر و گرد است. البته در نوعی دیگری از این فرم، علاوه بر این مشخصات، زنانی با سینه‌های بزرگ نیز دیده می‌شوند.

در هر دهه ای فرم بدن خاصی بین زنان باب و ترند می‌شود. سال‌ها و دوره‌های مختلفی فرم بدن ساعت شنی مورد استقبال و بین خانم‌ها ترند بوده است. این نوع فرم بدن همیشه جذاب و زیبا است و البته که تعداد کمی از زنان دارای این فرم بدن هستند. اگر شما دارای این فرم بدن هستید، بسیار خوش شانس‌اید! چون سینه و باسن شما کاملا استاندارد است، کمری بسیار خوش فرم و زیبا به علاوه شانه‌های خوش ترکیبی دارید؛ همچنین فرورفتگی و برجستگی پهلو، ترکیب زیبایی از اندام زنانه را به نمایش می‌گذارد که با انتخاب یک استایل مناسب می‌توانید جذاب  اندام خود را چند برابر و خوش استایل باشید.

  10 استایل فوق‌العاده جذاب با بوت و نیم بوت مردانه

لباس مناسب فرم بدن ساعت شنی

خانم‌ها با فرم بدن ساعت شنی دارای کمر باریک، شانه‌های منحنی و متناسب با باسن و انحنای زیبا در پهلو هستند. شما باید با تاکید و جلب توجه بر روی کمر زیبایی اندام و تناسب بین بالاتنه و پایین تنه را حفظ کنید.

سلبریتی با فرم اندام ساعت شنی

بیانسه یکی از مشهورترین و محبوب ترین خواننده های آمریکایی است که نه تنها برای صدا و موزیک هایش، بلکه برای اخلاق خوبی که دارد در میان مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است.بیانسه، همچنین ترانه‌سرا و هنرپیشه آمریکایی نیز هست. او در هوستون، تگزاس به دنیا آمد و از کودکی در مسابقات مختلف خوانندگی و رقص شرکت کرد و در اواخر دهه ۱۹۹۰ به عنوان خواننده اصلی گروه آر.اند.بی «دستینیز چایلد» به شهرت رسید.

فرم اندام بیانسه ساعت شنی است و استایل‌های او می‌تواند برای شما که اندام ساعت شنی دارید، الهام بخش باشد. برخی از استایل‌های بیانسه را در ادامه ببینید.

کت‌ مناسب فرم بدن ساعت شنی

کت‌ مناسب فرم بدن شما، نباید خیلی گشاد و اورسایز باشد. کت‌های فیت تن که ترجیحاً دارای پنس باشند، بهترین گزینه برای فرم بدن شما یعنی ساعت شنی می‌باشد. هم چنین کت با یقه هفت یا یقه انگلیسی، بلیزر، آرشال که بازی یقه زیادی دارند یعنی اولین دکمه بر روی سینه یا پایین تر بسته شود، زیبایی اندام شما را چند برابر می‌کند.

لباس فیت تن بپوشید

  پیشنهادات جذاب‌ترین استایل با صندل و کفش عروسکی

اندام شما جزو اندام‌های زیبا و کمیاب است. پس کاری کنید تا انحنا و زیبایی آن چند برابر بیشتر جلوه کند. از تاپ، تی شرت، شومیزهای فیت و قالب تن استفاده کنید و انحنای پهلو و کمر باریک‌تان را به رخ بکشید.

دامن مناسب

در انتخاب دامن آزاد هستید. اما توجه داشته باشید که تعادل بین بالاتنه و پایین تنه را رعایت کنید تا توازن بین آنها از بین نرود. دامن‌های راسته، جذب، فون و گشاد با سیلوئت A گزینه‌های خوبی برای اندام شما هستند.

پیراهن مناسب غرم بدن ساعت شنی

پیراهن چه مجلسی و چه پیراهن مهمانی باید دارای ویژگی‌های زیر باشد :

  • یقه هفت کشیده و یا یقه‌های برگردان مثل یقه انگلیسی، بلیزر و…
  • پیراهنی که در قسمت کمر جذب و فیت تن باشد تا انحنای کمر را نشان دهد
  • استفاده از کمربند در پیراهن زیبایی کمر و اندام شما را چند برابر می‌کند
  • اگر سینه بزرگی دارید، لباس‌های چپ و راستی با یقه هفت استفاده کنید
  • لباس مجلسی جذب و قالب تن
  • استفاده از پیراهن با تزئینات و جزئیات در قسمت بالاتنه و پایین تنه
  • پیراهنمدل پرنسسی و دامن‌های فون و کلوش
  • پیراهن چپ و راستی همراه با کمربند و دامن گشاد مثل کلوش
  • پیراهن‌های دکلته با دامنی که به تدریج گشاد می‌شود
  • از اورال استفاده کنید
  راهنمای جامع خرید مانتو ارزان و 6 نکته ای که نمی دانستید!

شلوار مناسب فرم بدن ساعت شنی

خانم‌ها با فرم بدن ساعت شنی دارای پاهای خوش فرم و باریک هستند. شما می‌توایند از انواع شلوارهای جین استفاده کنید. شلوارهای اسکینی را با کراپ تاپ‌ها بپوشید و انحنای کمر را نشان دهید. حتی از شلوارهای دمپا گشاد، لگ ها نیز می‌توانید استفاده کنید.

اکسسوری مناسب

  • گردنبندها در گردن شما بسیار زیبا خواهند بود. اگر قصد دارید جلوه سینه هاتون رو افزایش بدید از گردنبندهایی استفاده کنید که طول آن کمی بلندتر از استخوان گردن شما باشند.
  • کیف های مجلسی با بند بلند که سایز و شکل کوچکی دارند وقتی کنار انحنای کمر شما قرار بگیرند جلوه فوق العاده ای به اندام شما خواهند داد. کیف‌های کلاچ نیز برای مراسم‌های رسمی و جشن‌هایی مثل عروسی مناسب شماست.
  • کفش‌های لژدار یا پاشنه بلند و یا دارای بند پاهای شما را جذاب‌تر نشان می‌دهد.
  • استفاده از دستمال گردن را فراموش نکنید.

نویسنده : مائده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *