دسته‌بندی نشده

“مارک گس: داستانی از راهیابی به قله‌های موفقیت در دنیای برندینگ!”

روایت مسیر مارک گس: رشد و بالندگی نامی در دنیای مد

مارک گس به عنوان یکی از چشمگیرترین فروشگاه‌های ریزفروشی در آمریکا، توانسته با عرضه‌ی محصولات کیفیت‌مند و گسترده، نامی ماندگار در صنعت مد ایجاد کند. گس به عنوان پیشگامان فروش شلوار جین بانوان و آقایان از برندهای مطرح بین‌المللی شناخته شده است.

خاستگاه مارک گس را برادران مارسیانو در شمال آفریقا پی‌ریزی کردند. آن‌ها فرایند کاری خود را با فروش کراوات به فروشگاه‌های بزرگ آغاز و به تدریج محصولات دیگر را نیز به این مجموعه‌ها ارائه دادند و به موفقیت‌های چشمگیر دست یافتند. در سال ۱۹۷۹ آن‌ها به لوس آنجلس مهاجرت کرده و بلافاصله پتانسیل عظیم آمریکا برای بنیان‌گذاری برند تجاری‌شان را دریافتند.

پوشاک زنانه برند گس

استقرار گس در بورلی هیلز

برادران مارسیانو در سال ۱۹۸۱ اولین شعبه از فروشگاه‌های گس را در قلب بورلی هیلز افتتاح کردند و پس از آن، شاهد راه‌اندازی فروشگاه‌های متعدد در نقاط مختلف بوده‌اند. با وجود موفقیت‌های اولیه، در سال ۱۹۸۳، برادران مارسیانو ۵۱ درصد از سهام شرکت را به خانواده ناکاش واگذار کردند، اما این همکاری به دلیل اختلافات به دادگاه کشیده شد و تنها شش ماه پس از قرارداد، دو خانواده دچار منازعه شدند.

اختلافات میان دو خانواده پایان نیافت، اما در سال ۱۹۹۰ خانواده ناکاش با فروش سهام خود از گس موافقت کردند، تصمیمی که به رشد قدرتمندتر برند گس در بازار مد آمریکا و افزایش درآمد از ۳۵۰ میلیون به ۵۷۵ میلیون دلار انجامید.

  # چگونه کیف های لویی ویتون اصل را تشخیص دهیم؟

شلوار جین از برند گس

اسرار پیروزی مارک گس

مارک گس از بدو تاسیس تا کنون با داشتن بیش از ۱۵ هزار کارمند، مجموعه‌ای از انواع پوشاک، اکسسوری، عطر، لوازم آرایش و جواهرات را عرضه می‌کند. رمز موفقیت این برند، کمپین‌های تبلیغاتی توانمند و متمرکز آن است که گس را در زمانی کوتاه به یک برند بین‌المللی با مشتریان وفادار تبدیل نموده است.

از سال ۱۹۸۴، این برند با عرضه کلکسیون “بیبی گس” وارد بازار پوشاک کودکان شده و در بخش لوازم خانگی نیز فعالیت خود را گسترش داد. راه‌اندازی خط تولید لباس‌های زنانه گس تحت عنوان “مارسیانو” با استقبال بی‌نظیری مواجه شده است.

تبلیغات ساعت مچی مارک گس

مارک گس هم‌اکنون به عنوان یکی از لوکس‌ترین برندهای دنیا شناخته می‌شود و محصولاتش در بیش از ۸۰ کشور به فروش می‌رسند. تعداد فروشگاه‌های گس در آمریکا و کانادا به ۵۰۴ می‌رسد و ۲۵۱ شعبه در سایر کشورها دایر شده‌اند. به علاوه، ۸۰۴ مرکز خرده‌فروشی بزرگ در سراسر جهان توزیع‌کننده‌ی محصولات این برند هستند.

وب‌سایت گس

همچنین برای خرید شومیز زنانه شیک میتوانید به از وبلاگ شیک و پیک استفاده کنید تا شما را برای خرید محصولات مورد نیازتان راهنمایی کند و با راهنماییهای انجام شده بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

پیشنهادات شیک و پیک برای شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *