استایل خانم‌ها, انواع استایل زنانه, مد و استایل

ویژگی و خصوصیات استایل اسپرت Sport

استایل اسپرت Sport

ویژگی و خصوصیات استایل اسپرت Sport | اسپرت استایلی برای دوستداران ورزش،راحتی و پیاده روی میباشد.

۶ نکته اصولی برای داشتن استایل اسپرتی شیک

استایل اسپرت از دسته استایل هایی است که راحتی و شیک پوشی را کنار هم دارد. این استایل هیچ گونه محدودیت سنی ندارد و از ویژگی و خصوصیات استایل اسپرت Sport  میتوان به عدم تفکیک جنسیتی در این استایل اشاره کرد به این معنا که خانم ها و آقایان میتوانند دقیقا از یک ست اسپرت در استایل خود استفاده کنند. استایل اسپرتی تنها مختص پیاده روی، کوه نوردی، باشگاه و… نیست. این استایل را در روزمره نیز می‌توان پوشید اما میتوان اینگونه برداشت کرد که هر کس این استایل را انتخاب کند فردی پر جنب و جوش و فعال است.

معمولا عده زیادی استایل کژوال را با استایل اسپرت اشتباه می‌گیرند و هر استایل راحتی که با کفش کتانی ست شود را اسپرت می‌دانند، اما این تصور غلط است. در ادامه این مقاله به ویژگی های استایل اسپرت و اینکه چگونه یک استایل اسپرت دخترانه شیک و منحصر به فرد داشته باشید، اشاره خواهیم کرد.

چگونه استایل اسپرت دخترانه شیک داشته باشیم ؟

 استایل اسپرت دقیقا همان استایلی است که شما آن را برای رفتن به باشگاه و ورزش می پوشید. در این مقاله ویژگی و خصوصیات استایل اسپرت Sport را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  نگاهی به السا اسکیاپارلی؛ طراح سورئال ایتالیایی

۱.انتخاب پارچه با کیفیت :

اولین متریال برای داشتن لباس بادوام، پارچه است. انتخاب درست و صحیح پارچه برای لباس در شکل گیری استایلی شیک و منحصر به فرد بسیار موثر است. پارچه هایی که برای استایل اسپرتی استفاده می‌شود اکثراً پارچه هایی با جنس های کشی، مقاوم، تنفس پذیر و حتی نانو میباشد. استفاده از این سبک و جنس پارچه ها به علت اینکه لباس های اسپرت اکثراً ورزشی هستند و نیاز به راحتی و انعطاف دارند توصیه می‌شود. پارچه های تنفس پذیر و نانو به علت فعالیت زیاد، ایجاد حرارت بالای بدن و عرق کردن فرد بهترین پیشنهاد پارچه برای سبک اسپرت و لباس های ورزشی می‌باشد.

۲.انتخاب طرح و رنگ خاص

رنگ و طرح در این استایل کاملاً دلخواه است و محدودیتی ندارد. اما رنگ هایی که هیجان، جنب و جوش و کنتراست زیادی دارند در این استایل استقبال بیشتری می‌شود. رنگ هایی مثل سفید، مشکی، فسفری، نارنجی، قرمز نارنجی و… طرح و پترن های این استایل هم همانند انتخاب رنگ کاملاً دلخواه است. از ویژگی استایل اسپرت این است که رنگ و طرح ها می‌تواند به گونه ای باشد که دخترانه و پسرانه نباشد و یک لباس با یک طرح و رنگ قابل استفاده برای هر دو جنسیت باشد. استفاده از رنگ های شاد در کنار پترن های امروزی می‌تواند استایل شما را به یک استایل اسپرتی دخترانه تبدیل کند.

  معرفی چند عطر زمستانی مخصوص آقایان

۳.تاثیر ویژه برش ها

آزادی لباس های اسپرت بسته به فعالیت شما میتواند متغییر باشد. اما در گرمکن های ورزشی، سویشرت، لباس و تیشرت های اسپرت بهتر است برش ها به گونه ای طراحی شود که مانع انعطاف و فعالیت فرد نشود. در استایل اسپرت تنوع و استفاده از برش ها روی لباس، شلوار و تمام آیتم ها فراوان است و باعث جذابیت استایل اسپرت شما می‌شود. داشتن برش های خاص در لباس‌های اسپرت دخترانه بسیار اهمیت دارد. برش های آستین رگلان و حتی کیمونو بسیار راحت و مناسب برای استایل اسپرت می‌باشد.

۴.شلوار اسپرت

جنس هایی معمولا کشی و مقاوم دارند. این آیتم در این استایل می‌تواند به صورت لگ، اسکینی، برمودا یا به شکل شلوار های معمولی، راسته و دمپا باشد. شورتک ورزشی، شلوارک  و حتی دامن در این استایل خصوصاً برای ورزش های بستکبال، والیبال، تنیس و… بسیار پر استفاده می‌باشد.  شلوار های لگ و اسکینی امروزه با طرح های بسیار جذاب،متنوع و یا کاملا ساده و برش دار برای خانم های طرفدار این استایل طراحی و تولید شده است.  شلوار های اسپرت معمولا دارای طرح و خطوطی کنار پهلوی شلوار هستند که معروف ترین این شلوارها،شلوار سه خطه یا دو خط برند آدیداس است.  همچنین شلوار های گت دار که در قسمت مچ پا جمع می‌شود ( همان شلوار های جاکر) زیبایی این استایل را چند برابر می‌کند.

  ست کردن زرشکی و طوسی برای فصل پاییز

۵.لباس و ست اسپرت

در این استایل بیشتر از هر استایل دیگر شاهد ست های لباس هستیم. ست های اسپرت و ورزشی شامل:ست سویشرت شلوار،ست مانتو شلوار اسپرت و ست گرمکن شلوار. نیم تنه های اسپرت و لباس های کلاه دار هم در استایل اسپرت بسیار مورد استفاده می‌باشد. لباس های اسپرت بیشتر شامل: تیشرت، بلوز های آستین بلند فینگر دار و کاور های اسپرت می‌باشد که بسیار مورد استفاده در این استایل است.

۶.اکسسوری اسپرت

اکسسوری جزو آیتم هایی است که همیشه یک استایل ساده و تکراری را جذاب و جدید می‌کند در استایل اسپرتی دخترانه اکسسوری های خاص و متفاوتی وجود دارد که به بررسی آن ها می‌پردازیم.

کفش

از مهم ترین آیتم های شناخت استایل اسپرت کفش است. کفش در این استایل همیشه به صورت کفش کتانی استفاده می‌شود. کتانی هایی که اصطلاحاً در مد و فشن کتانی رانینگ نام دارد بسیار پرطرفدار در استایل اسپرت می‌باشد کتانی های سفید یا به رنگ های نئونی، لژ دار، برخی اسنیکرز ها از جمله آیتم هایی است که استایلاسپرتی شما را دخترانه و خاص می‌کند.

کیف

کیف های کمری،کیف های باشگاهی دسته دار و کوله پشتی از کیف های پر کاربرد برای این استایل می‌باشد. پیشنهاد ما داشتن یک کوله پوشتی با رنگ تا ترکیب رنگی خاص است.

زیورآلات دخترانه

در استایل اسپرت استفاده از زیورآلات خیلی توصیه نمی‌شود اما به معنای عدم استفاده نیست و میتوان به صورت دلخواه استفاده کرد.ساعت های مچی با بند های سیلیکونی، ساعت های گام شمار و اسپرت مناسب این استایل است. هدبند، کلاه های آفتابی لبه دار و یا کلاه هایی که فقط نقاب دارند در استایل اسپرت استفاده می‌شود.

  لباس مناسب همایش یا ایونت چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *