استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

پیراهن جین را با چه شلواری ست کنیم؟

ست پیراهن جین و شلوار | پیراهن جین یکی از پرطرفدار ترین لباس‌ها بین آقایان است که می‌تواند هر استایلی را شیک و زیبا کند.

پارچه جین بسیار بادوام و مقاوم است و همین باعث محبوب تر شدن آن می‌شود. اما همان طور که می‌دانید پیراهن جین در رنگ و طرح‌های متنوعی تولید می‌شود؛ در نتیجه ست کردن آن با شلوار مناسب‌اش نیاز به دقت بیشتری دارد. در ادامه این مطلب به انواع ست پیراهن جین و شلوار خواهیم پرداخت.

ست پیراهن جین و شلوار لی

برای ست کردن دو جنس مشابه لی بهتر است دو رنگ شلوار و پیراهن لی در طیف‌های نزدیک هم باشند؛ چراکه هارمونی و جلوه بیشتری خواهد داشت. به طور مثال اگر پیراهن مردانه لی را رنگ آبی روشن انتخاب کرده اید، آن را با شلوار یخی و یا آبی آسمانی ست کنید. با این ترکیب شما در عین شیک پوشی از تکنیک مونوکروم نیز استفاده کرده اید. پس به بلند و لاغرتر دیده شدن اندام‌تان کمک کرده اید.

 

ست کردن پیراهن جین در قرارهای نیمه رسمی

پارچه جین برای موقعیت‌های کژوال و غیر رسمی کاربرد دارد و آن را نمی‌توان برای موقعیت‌های رسمی همچون قرار کاری مهم، جلسات، ایونت‌ها و حضور در نمایشگاه‌ها پوشید. اما برای قرارهای نیمه رسمی گزینه بسیار خوبی است. شما می‌توانید پیراهن جین را با یک کت به همراه شلوار کتان و یا پارچه‌ای استایل کنید. حتماً به این نکته توجه کنید که در این استایل پیراهن آستین کوتاه و یا زاپ دار جایگاهی ندارد و بهتر است ترجیحاً ساده باشد.

ست  کژوال همراه پیراهن مردانه لی

چه ترکیبی بهتر از پیراهن جین برای استایل کژوال! همان طور که می‌دانید کژوال استایلی است که در آن راحتی و آزادی اولویت دارد. پیشنهاد می‌کنم اگر شما هم طرفدار استایل کژوال هستید، پیراهن لی مردانه را با تیشرت سفید و شلوار کتان کرم رنگ ست کنید. اگر بر روی تیشرت لوگو و یا طرح گرافیکی باشد، استایل شما را خاص‌تر می‌کند. همچنین آستین پیراهن را تا کمی زیر آرنج مرتب تا بزنید؛ دقت کنید که تا آستین نباید شلخته و به هم ریخته باشد.

 

  راز هایی که هنگام پوشیدن پیراهن جین بدانید

ست پیراهن جین و شلوار اسپرت

برای داشتن یک استایل اسپرت انتخاب‌های زیادی دارید. پیراهن لی آستین کوتاه، پیراهن لی زاپ دار، کلاه دار، پیراهن زغالی زاپ دار، از اسپرتی‌ترین حالت‌های پیراهن جین هستند. حال برای انتخاب شلوار می‌توانید از شلوارهای ۶ جیب، اسلش، زاپ دار و بگی استفاده کنید. در استایل اسپرت و خیابانی باز گذاشتن یک تا دو کمه ابتدایی پیراهن مجاز است.

 

ست پیراهن جین و شلوار مشکی

رنگ مشکی جزو رنگ‌های خنثی است که در کنار همه رنگ‌ها به زیبایی می‌نشیند. برای داشتن استایلی امن و مطمئن، از ترکیب شلوار مشکی با انوع طیف‌های پیراهن مردانه لی می‌توانید استفاده کنید. پیراهن لی دودی در کنار شلوار مشکی استایل شما را قدرتمند و مرموز نشان می‌دهد؛ پیشنهاد می‌کنم یک بار این ترکیب را امتحان کنید.

 

ست پیراهن جین و شلوار سفید

پوشیدن شلوار سفید انتخاب هر کسی نیست! چراکه تمیز نگه داشتن آن نیازمند دقت و توجه است. اما اگر اهل پوشیدن شلوار سفید باشید، پیشنهاد می‌کنم آن را با یک پیراهن لی آبی روشن ست کنید. با این اوت فیت جذاب شما یک استایل قابل اعتماد و آرامش بخش خواهید داشت. در ضمن پوشیدن یک کمربند چرم قهوه‌ای و یا عسلی در کنار این ست، جذابیت استایل شما را چند برابر می‌کند.

ست پیراهن لی مردانه و شلوار طوسی

رنگ طوسی جزو رنگ‌های خنثی است که اگر در هر استایلی قرار بگیرد، آن را بسیار شیک و لوکس نشان می‌دهد. طوسی در کنار برخی از رنگ‌ها زیباتر دیده می‌شود؛ رنگ‌هایی مثل آبی روشن، قرمز، سرخابی، سفید و زرد. اما برای ست پیراهن جین و شلوار طوسی پیشنهاد می‌کنم، از پیراهن لی آبی روشن در کنار طوسی (طیف وسط طوسی) استفاده کنید. همچنین اگر دکمه‌های پیراهن را باز بگذارید و زیر آن تیشرت با رنگ‌های ملایم بپوشید، جذابیت استایل خود را چند برابر کرده اید.

 

ست شلوار کرم و پیراهن جین

شلوار کرم جزو آیتم‌های ضروری در کمد لباس هر مردی است. چراکه به راحتی با اکثر پیراهن‌ها ست می‌شود و استایل فاخر و گران قیمتی را به مخاطب نشان می‌دهد. پیراهن لی مردانه را در طیف تیره و روشن می‌توانید با شلوار کرم ست کنید. این ترکیب برای موقعیت‌های نیمه رسمی نیز مناسب است.

 

ست پیراهن جین و شلوار پارچه‌ای

به همان اندازه که شلوار جین کاربردی و در کمد لباس ضروری است، شلوار پارچه‌ای نیز اهمیت دارد. اگر می‌خواهید به دیدار دوست، مهمانی خودمانی و یا قراری که دوست دارید خوش تیپ ظاهر شوید بروید، از شلوار پارچه‌ای در کنار پیراهن لی ساده استفاده کنید. هر چه رنگ‌های انتخابی تیره‌تر و  انتخاب پیراهن و شلوار ساده‌تر باشد، استایل به رسمی شدن نزدیک می‌شود.

پیراهن لی مردانه خاکستری

رنگ‌های دودی، زغالی، خاکستری را می‌توانید کنار شلوار رنگ مشکی و طیف‌های طوسی بپوشید و همچنین ست پیراهن لی مردانه خاکستری در کنار تیشرت سفید کنتراستی چشم نواز را ایجاد می‌کند. فراموش نکنید که ایجاد کنتراست در استایل، باعث عریض نمایی شده و توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند.

 

پیراهن لی و کت و شلوار

همان طور که می‌دانید کت و شلوار با توجه به دوخت، الگو و طرح در فرمت‌های رسمی، نیمه رسمی و غیر رسمی طراحی و تولید می‌شود. اگر دوست ندارید کنار کت و شلوار  رسمی‌تان از پیراهن راه راه و یا یقه دیپلمات‌ استفاده کنید، می‌توانید یک پیراهن لی را جایگزین آن کنید و استایل‌تان را به نیمه رسمی تبدیل کنید.

ست  پیراهن جین و جلیقه

یک ست مردانه متفاوت و شیک با ترکیب پیراهن جین و جلیقه کامل می‌شود. تصور کنید جلیقه قهوه‌ای، پیراهن لی روشن و شلوار جین در کنار کلاه و یا کمربند عسلی، چه ترکیب وسترن و متفاوتی را به همراه خود دارد.

کاربرد پیراهن لی در زمستان

اگر فکر کرده اید که لی تنها برای تابستان کاربرد دارد، سخت در اشتباه اید. پیراهن لی را می‌توانید زیر یک کاپشن چرم، ژیله مردانه و بافت بپوشید. همچنین ست ژاکت جین در کنار پیراهن جین در طیف روشن، با اختلاف دو تا سه درجه سایه، به همراه شلوار کرم برای موقعیت‌های اسمارت کژوالی که می‌خواهید در عین شیک بودن، راحت باشید، توصیه می‌شود.

 

نویسنده : مائده کاظمی

چه رنگ شلوارهایی با پیراهن جین ست می‌شود؟

رنگ‌های مشکی، سفید، کرم، انواع جین در رنگ‌های روشن و تیره با پیراهن جین ست می‌شود.

پیراهن جین مناسب چه مکان‌هایی است؟

با پیراهن جین می‌توان در موقعیت‌های کژوال، اسمارت کژوال و یا نیمه رسمی حاضر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *