استایل خانم‌ها, خرید مانتو, لباس زنانه, مد و استایل

چگونه با مانتو جلو بسته استایل کژوال داشته باشیم ؟

مشخصات کلی محصول

جنس : پنبه

فرم: آزاد

قد: بالای زانو

پارچه : ساده

مورد استفاده : روزمره 

ویژگی ها و آیتم های استایل کژوال تابستانی

در کژوال یعنی سبک راحتی! این سبک لباس پوشیدن یعنی بدون زحمت زیاد،  طوری لباس بپوشید که بتوانید روزمره به راحتی مورد استفاده قرار دهید. این کار به دلیل آزاد بودن، داشتن چین های طبقاتی و قد کوتاه بسیار راحت خواهد بود. برای اندام های لاغر و قد بلند تر ها انتخاب مناسب تری است و به علت پارچه ی ساده و  همچنین مدل ساده قابل ترکیب کردن با آیتم های بسیاری خواهد بود.

این مدل مانتو جلو بسته ساده، نمونه ای بسیار کاربردی، مناسب روزهای گرم تابستانی بهار است و حس ظرافت و زنانگی و استایلی فانتزی را نیز منتقل می کند. مناسب استفاده ی روزانه است و با انتخاب اکسسوری های متنوع می توان کاربرد آن را رسمی تر یا کژوال تر کرد.ست این مانتو جلو بسته طوسی مناسب افراد درونگرا ، محافظه کار و منطقی است.

برای مثال دو استایل را در نظر بگیرید ، استایل اول مانتوی چین دار طوسی، شلوار کتان اسلوچی که دمپای آن تا شده است و کفش پاشنه ۳ سانت به همراه کیف رودوشی فانتزی و روسری نخی طرح دار و استایل دوم مانتوی چین دار طوسی، شلوار جین و کفش اسنیکر سفید و کیف رودوشی سفید اسپرت. با کمی دقت می توانید از یک مانتو جلو بسته کاربرد های منوعی در موقعیت های متفاوت داشته باشید.

  9 اکسسوری واجب برای استایل خانم ها

طوسی، پادشاه رنگ­ها

رنگ طوسی، در واقع رنگی خنثی، از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید است که به خوبی می­‌تواند با بیشتر رنگ‌­ها ترکیب شود. طوسی از دسته رنگ­‌های پرطرفداری­‌است که در همه­‌ی کمدها پیدا می­‌شود. طوسی رنگی است آرام و زیبا که اگر به درستی در کنار سایر رنگ­‌ها قرار نگیرد؛ ست لباس شما حالت افسرده به خود می‌گیرد.

طوسی با رنگ‌های قرمز، بنفش، زرد، سبز، نارنجی، صورتی، آبی، سرخابی و خانواده رنگ‌های خنثی مثل کرم، طوسی، سفید، سرمه‌ای و مشکی به زیبایی ست می‌شود کار چشم را خسته خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *