استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

کت زنانه یکی از مهم ترین انتخاب های بانوان در فصل پاییز و زمستان

کت های بارانی

کت زنانه یکی از مهم ترین انتخاب های بانوان در پاییز و زمستان است. البته با توجه به درجه سرمای هوا جنس و طول این کت های زنانه تغییر می کند، به نظر شما هر خانمی چند کت زنانه باید داشته باشد؟ در ادامه به معرفی انواع مختلف کت زنانه خواهیم پرداخت. 

۱- کت های ابریشمی

کت های ابریشمی زنانه مناسب برای فصل  زمستان است که می توانید به راحتی با آن خودتان را گرم نگه دارید این جنس کت ها از موادی مثل پلی استر و پشم و پارچه های دیگر ساخته شده اند این کت ها به راحتی با هر چیز دیگر جفت می شوند بهتر است که رنگ آن هم از رنگ های خنثی باشد. کت های ابریشمی در عین حال که برای فصل های سرد سال مناسب اند در هر مناسبتی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

۲- کت های یقه دار بزرگ

این مدل کت زنانه هم بسیار شیک است مخصوصا در قسمت یقه آن، جنس این مدل کت ها هم از پلی استر پشم و نایلون می باشد بعضی از این کت ها دارای کمربند می باشند که در این صورت از حداقل دکمه برای دوختن این کت ها استفاده شده است برای شیک تر شدن آن می توانید کمربند را به راحتی بر روی مانتو خود بپوشید.

  رازهای شیک پوشی و ست کردن با مانتو زرد

۳- کت های جلیقه ای

این مدل کت ها بدون آستین هستند و یقه آویخته دارند برای پوشیدن بسیار راحت و شیک هستند و به طور معمول در پاییز یا اواخر زمستان تا فصل بهار توسط بانوان مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل کت ها را می توانید با یک شلوار چرم مشکی یا سفید بپوشید شلوار جین تیره رنگ هم برای این کت ها گزینه خوبی است.

۴- کت های بارانی

این کت ها برای آب و هوای سرد و روزهای بارانی کاربرد دارند و معمولا دارای کلاه و آستین های بلند هستند رنگ این مدل کت ها هیچ محدودیتی ندارد می توانید از رنگ های سفید و مشکی در مناسبت های رسمی استفاده کنید این کت ها برای باران اندک در پاییز و بهار پوشیدنی است به هنگام باران های سنگین ممکن است آب را جذب کرده و به شما احساس سرما دهد پس برای روزهایی با باران های شدید و طوفان کت های دیگری را انتخاب کنید.

۵- کت های ضخیم

این کت ها از نایلون ساخته شده اند و پوشیدن آن راحت تر است و می توانید آن را با هر چیز مناسبی جفت کنید شلوار جین پیشنهاد خوبی است. کت های ضخیم مشابه کت های نظامی هستند که می توانید زیر آن یک لایه لباس بپوشید و در هنگام تغییر آب و هوا دکمه های آن را باز کنید این کت ها در اندازه و رنگ های مختلف با کیفیت عالی در دسترس هستند.

  مانتو نارنجی خود را چگونه ست کنیم ؟

۶- کت های خز دار

کت های خز دار مناسب برای بانوان در هر دو فصل پاییز و زمستان می باشد که در بعضی از انواع آن خزها را می توان جدا کرد این مدل کت ها دارای اندازه های بسیار خاص هستند و پیشنهاد ما این است که اگر می خواهید چند لایه لباس در زیر آن بپوشید یک سایز بزرگتر بخرید.

۶- کت های شنل دار

این کت ها ترکیبی از خز مصنوعی پلی استر و پشم می باشد و دارای یک کمربند است ویژگی این کت خز مصنوعی و بهم تابیدن و بافتن آن است به نظر می رسد کت های خزدار ظریف و پیچیده هستند. شما می توانید آنها را با یک کفش پاشنه دار یا چکمه بپوشید، این کت در میان ایتالیایی ها و فرانسوی ها در فصل های پاییز و زمستان کاملا محبوب است.

۷- کت های پشمی

این کت ها مناسب برای هر مناسبتی است و جنس آن ترکیبی از ترمه و پشم خام می باشد این مدل کت بیشتر سبک اروپایی دارد و می توانید آن را با یک شلوار جین یا دامن و کفش پاشنه بلند بپوشید. کت های پشمی مناسب برای آب و هوای سرد و زمستان می باشند و در اندازه و رنگ های مختلف وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *