استایل شناسی

استایل رضا بهرام

رضا بهرام

این روزها که اکثر خواننده ها با پوشش های عجیب و غریبی بر روی صحنه ظاهر میشوند،سادگی استایل های رضا بهرام بسیار به مزاق مخاطبین موسیقی پاپ خوش آمده است.

در این مقاله نگاهی داریم به بیوگرافی و استایل ها ی این خواننده ی محبوب کشورمان.

رضا بهرام

رضا بهرام(رضا هلاورجانی) خواننده پاپ و آهنگساز محبوب و خوش صدا، در ۲۰ دی ماه سال ۱۳۷۰ در یزد به دنیا آمد.

فرم اندام

فرم ایده آل اندام آقایان، ذوزنقه است و رضا بهرام نیز این فرم بدن را داراست که این نکته ی مثبتی برای خوش پوشی او به حساب می آید. البته فراموش نکنید که فقط فرم اندام ایده آل،باعث خوش پوشی نمیشود و باید از اصول خاصی پیروی کرد. آقاین با این اندام باید مراقب باشند تا با انتخاب اشتباه این توازن را به هم نزنند.

فرم اندام

سادگی در پوشش

سادگی و مینیمال بودن در استایل رضا بهرام،جزو ویژگی ظاهری او شده و همه او را به این خصلت میشناسند.خواننده ای مردمی با لباسهایی از جنس لباسهای مردم عادی و برخاسته از دل جامعه ی ایرانی.

البته که رعایت نکاتی برای خوش پوش بودن حتی با لباس های ساده وجود دارد که در ادامه به آن ها میپردازیم.

مینیمال روی استیج

سبک کلی استایل او را میتوان مینیمال نامید.استایلی با کمترین تعداد آیتم و پالت رنگی محدود بی فام که در کنار سادگی،حس راحتی را روی استیج برای این خواننده به ارمغان می آورد.

  با مانتو سنتی کژوال ، ساده اما خوش پوش باشید :)

سیاه و سفید دو رنگ محبوب مینیمالیسم ها است و به جرات میتوان گفت این دو رنگ بخش عمده ای از کمد لباس آن ها را تشکیل میدهد و به نحوی خصوصیات شخصیتی آن ها را نیز بازگو میکند.

مینیمال روی استیج

پالت رنگی محبوب

پالت رنگی محبوب و مورد استفاده رضا بهرام مانند اکثر مینیمالیسم ها ،شامل رنگهای خنثی مانند سفید و مشکی،سرمه ای و کرم میباشد و رنگ پرتکرار استایل ها ی او نیز سرمه ایست.گاها از پیراهن های آبی وشتری نیز استفاده کرده است.

پالت رنگی محبوب

نمونه ای از پالت رنگی خنثی

نمونه ای از پالت رنگی خنثی

آیتم های پوششی

آیتم های پوششی رضا بهرام به دو دسته اسپرت و رسمی تقسیم میشود.در استایل های اسپرت او را با شلوار جین روشن و تی شرت های یقه گرد سیاه یا سفید میبینیم و در فصل های سرد سال، آیتم مورد استفاده ی او بافت های یقه اسکی است که برای کسانی که میخواهند گردنشان ضخیم تر به نظر برسد، مناسب است و درنتیجه برای رضا بهرام خیلی مناسب نیست.

در استایل های کلاسیک و رسمی ،رضا بهرام اکثرا با پیراهن های آکسفورد آستین بلند که آستین آن را تا آرنج تا میزند، به همراه شلوارهای کتان راسته و یا پیلی دار با تم رنگی خنثی دیده میشود.

  7 مُدل از مُد‌های بدون جنسیت که در کمد لباس خود نیازدارید:
آیتم های پوششی

حس مهم ترین آیتم استایل

بی شک سبک کاری موسیقی های رضا بهرام، در دسته ی پاپ احساسی قرار میگیرد و این حس باید در استایل او نیز مشخص باشد.

حسی که از استایل وی در هنگام خواندن موسیقی روی استیج میگیریم، احساس آرامش ،سادگی،قابل اطمینان بودن و کمی جدیت و منظم بودن است و این حس با شخصیت این خواننده محبوب کشورمان هارمونی خوبی ایجاد کرده و ما در ناخواگاه خود، این هارمونی و هماهنگی را احساس میکنیم.

حس مهم ترین آیتم استایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *