استایل خانم‌ها, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

مدل لباس مجلسی مناسب افراد لاغر

برش راسته

اندام لاغر، باریک و کشیده در میان خانم‌ها بسیار زیاد دیده می‌شود. بسیاری از طراحان لباس بر این عقیده‌اند که مزیت اندام لاغر این است که کاملا انعطاف پذیر است و می‌توان انواع سبک‌های پوششی را امتحان کرد اما این به آن معنا نیست که افراد لاغر اندام می‌توانند هر نوع لباسی استفاده کنند. قطعا برای اینکه بتوانید اندام باریک و لاغر خود را خوش فرم نشان دهید نیاز به راهنمایی برای انتخاب لباس خود دارید. با ما همراه شوید تا در این مقاله به راهنمای انتخاب مدل لباس مجلسی مناسب افراد لاغر بپردازیم و بهترین لباس‌ها را برای خوش فرم نشان دادن اندام لاغر معرفی کنیم.

امروزه متاسفانه این تنها خانم‌های درشت هیکل نیستند که به دنبال این هستند که چه لباسی بپوشند تا در آن زیبا بدرخشند بلکه سوال چی بپوشم ذهن خانم‌های لاغر اندم را نیز بسیار درگیر خود کرده است. فرقی نمی‌کند شما چاق باشید یا لاغر، بلکه با هر اندامی که داشته باشید باید اصول انتخاب لباس و نکات مربوط به آن را بدانید تا بتوانید بهترین استایل را برای خود داشته باشید و زیبا بدرخشید. در این بخش سعی کرده‌ایم نگاهی به مدل لباس مجلسی مناسب افراد لاغر بیاندازیم تا خانم‌های لاغر اندام نیز بتوانند استایل خودشان را زیبا کنند و در همه جا بدرخشند.

برش راسته

مدل لباس مجلسی مناسب افراد لاغر با برش راسته

لباس‌های بسیار تنگ یا بسیار آزاد انتخاب مناسبی برای خانم‌های لاغر نیست. درست است که اندام شما لاغر و خوش فرم است اما نباید هر پوشش تنگ یا گشادی را به تن کنید زیرا فرم بدن شما در این نوع لباس‌ها به خوبی دیده نمی‌شود. اگر می‌خواهید لباس بر روی تن شما بنشیند از لباس‌هایی که برش راسته دارند استفاده کنید. این لباس‌ها هم اندام شما را زیبا نشان می‌دهد و هم شما احساس راحتی در این لباس‌ها دارید. خوشبختانه امروزه تنوع در مدل‌ها و پارچه‌ها نیز زیاد شده است و طرح‌های مختلفی از لباس‌های راسته وجود دارد که شما برای هر موقعیت و زمانی می‌توانید از آن استفاده کنید.

  راهنمای انتخاب کت تک مردانه | مهم ترین نکات برای ست کردن کت اسپرت مردانه
لباس مناسب افراد لاغر

لباس‌ مجلسی آستین دار و یقه‌های تزیینی برای خانم‌های لاغر

یکی از بهترین گزینه‌هایی که می‌تواند زیبایی باریک بودن اندام خانم‌های لاغر را نشان دهد لباس‌هایی است که قسمت یقه آن تزیین شده یا به سبک خاصی طراحی شده است. طراحی‌های یقه که از خود پارچه بر روی یقه لباس طراحی می‌شود تاکید کننده فرم کشیده و لاغر اندام شما است و این سبب می‌شود بالا تنه شما بسیار زیبا جلوه کند از طرفی استفاده از لباس‌های آستین دار یا لباس‌هایی با آستین‌های نیمه کوتاه نیز کشیدگی دست‌ها را بیش‌تر به نمایش می‌گذارد و این اندام شما را بسیار زیبا‌تر نشان می‌دهد.

لباس دکلته

انواع آستین‌ها برای لباس خانم‌های لاغر

امروزه انواع طراحی‌های مختلف بر روی لباس‌ها و اجزای آن مانند یقه، آستین و … بسیار زیاد شده است. یکی از اجزا لباس که امروزه بسیار مدل‌های مختلفی برای آن طراحی شده است، آستین‌ها هستند. اگر شما جزو آن دسته از خانم‌های لاغر اندامی هستید که دست‌های شما بسیار باریک و کشیده است می‌توانید از مدل آستین پانچو یا پف دار برای حجیم کردن اندام دست‌های خود استفاده کنید حتی می‌توانید از لباس‌هایی که  تنها سر شانه‌های پفکی دارند استفاده کنید و کمی اندام خود را به این وسیله حجیم‌تر نشان دهید.

  راهنمای استایل لباس برای محل کار
لباس بنددار

یقه لباس مجلسی برای افراد لاغر اندام

افرادی که اندام باریک و لاغری دارند اغلب قفسه سینه صافی دارند و همین سبب می‌شود تا کمی انتخاب لباس را برای خانم‌ها دشوار کند. برای پر کردن قسمت قفسه سینه و خوش فرم نشان دادن آن بهتر است از لباس‌هایی استفاده کنید که قسمت یقه آن با انواع چین یا گره کار شده است یا با استفاده از اکسسوری و جواهرات مختلف قسمت قفسه سینه خود را بپوشانید تا حجیم‌تر خودش را نشان دهد. هرگز از لباس‌هایی با یقه هفت باز استفاده نکنید چرا که یقه هفت قسمت قفسه سینه را بیشتر نشان می‌دهد علاوه بر این در روزهای زمستانی نیز می‌توانید از شالگردن‌های بافتنی استفاده کنید و آن را با مدل‌های مختلف در جلو سینه خود گره بزنید.

 

یقه لباس مجلسی

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید برای پوشاندن و خوش فرم نشان دادن قفسه سینه خود انجام دهید استفاده از لباس‌های چند لایه است. به طور مثال از یک تاپ به همراه یک کت بر روی آن با رنگ‌ها مختلف و در تضاد هم استفاده کنید با این روش نیز می‌توانید استایل خودتان را زیبا‌تر جلوه دهید.

پوشاندن قفسه سینه

انتخاب مدل دامن لباس مجلسی برای خانم های لاغر

انتخاب شلوار یا دامن مناسب نیز یکی دیگر از موارد تاثیر کذار در زیبا نشان دادن فرم بدن است. خانم‌های لاغر نیز باید در انتخاب شلوار و دامن خود دقت لازم را داشته باشند تا فرم بدن، انحنای کمر و استایل خود را بتوانند با انتخاب صحیح زیبا‌تر جلوه دهند.

  ست کردن با دامن های بلند

انتخاب دامن مناسب برای خانم‌های لاغر اندام

اگر شما هم جزو آن دسته از خانم‌های لاغر اندامی هستید که علاقه بسیاری به پوشیدن دامن دارید بهتر است از این راهنمای انتخاب دامن برای خود استفاده کنید. دامن‌ها جذب که بر روی آن طرح‌های راه دار پهن باشد یک انتخاب بسیار شیک برای خانم‌های لاغر است. جذب بودن این دامن کمک می‌کند تا فرم زیبای بدن شما به وضوح دیده شود و استایل خوش فرمی را برای شما ایجاد می‌کند. در میان دامن‌های کوتاه، دامن‌هایی که پر چین است نیز می‌تواند بسیار مناسب باشد.

 

انتخاب دامن مناسب

اگر هم جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که به دامن‌ها بلند علاقه مند هستید بهتر است دامن‌هایی که کمر جذب دارد و قسمت پایینی آن کلوش و پف دار است را انتخاب کنید تا علاوه بر نشان دادن فرم باریک و زیبای کمر شما پایین تنه شما را حجیم‌تر نشان دهد تا استایل‌تان فوق العاده زیبا نشان داده شود. علاوه بر این اگر به دنبال مدل‌های دیگری در میان دامن‌ها هستید، می‌توانید با خواندن راهنمای انواع دامن‌ها‌ی زنانه، بهترین دامن را متناسب با استایل خود انتخاب کنید. این راهکارها را برای انتخاب فرم دامن لباس مجلسی خود نیز می‌توانید به کار ببرید.

فرم دامن لباس مجلسی

خانم‌های لاغر رنگ‌ها را فراموش نکنید

به گفته طراحان لباس رنگ‌ها می‌تواند استایل شما را زیر و رو کنند و به لباس‌های شما جان دهد. معمولا خانم‌هایی که چاق هستند از رنگ‌های تیره استفاده می‌کنند تا نواقص بدن خود را بپوشانند و لاغرتر جلوه کنند اما برای خانم‌های لاغر اندام رنگ‌ها می‌تواند معجزه کند. استفاده از لباس‌ها با رنگ‌های شاد متنوع علاوه بر اینکه استایل شما را جذاب‌تر و شاداب‌تر می‌کند، فرم بدن شما را نیز کمی حجیم‌تر و خوش فرم‌تر از حالت طبیعی نشان می‌دهد و این استایل شما را دو چندان زیبا‌تر نشان می‌دهد.

  پیراهن راه راه را با چه شلوار و لباسی ست کنیم؟

 

لباس رنگ روشن

انتخاب شلوار جین برای خانم‌های لاغر

یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب شلوار برای خانم‌های لاغر اندام شلوار جین است. به جرات می‌توان گفت که هر خانم لاغری با پوشیدن شلوار جین می‌تواند جزو شیک پوش‌ترین‌ها شود اما شلوارهای جین نیز انواع مختلفی دارد که باید مدل مناسب را انتخاب کنید. شلوارهای جین که راسته و جذب پا هستند بهترین گزینه است در کنار این انتخاب شلوار جین قد ۹۰ نیز برای خانم‌های جوان می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. استفاده از شلوارهای جین دمپای بسیار گشاد برای خانم‌های لاغر نیز می‌تواند مناسب باشد اما تا حد ممکن از شلوارهایی که دمپای کمی دارد استفاده کنید و در کنار آن از کفش‌های پاشنه دار حتما استفاده کنید تا کشیدگی اندامتان به زیبایی دیده شود.

 

شلوار جین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *