آموزش مدیافت

آموزش تزیین کفش

آموزش تزیین کفش

این مقاله به آموزش تزیین کفش ها با نوارهای تزیینی و منگوله های رنگی پرداخته است. نقش دار کردن کفش ها  یکی از راه های ایجاد جلوه های رنگی در استایل و پوشش شما می باشد.

تزیینات کفش با ایده های خلاقانه و جدید انجام می گیرد، با این کار شما می توانید از یک کفش ساده و استفاده شده، کفشی مجلسی و شیک درست کنید. برای انجام این کار از لوازم تزیینی مختلفی می توانید استفاده کنید و از این طریق به تزیینات انواع کفش بپردازید.

مدل هایی برای تزیین کفش مجلسی

 کفش های مجلسی بیشتر برای مراسم میهمانی های شب و مجالس عروسی استفاده می شوند و نباید ساده باشند. اگر شما کفش های ساده ای دارید به راحتی می توانید با ایده هایی جالب و کاربردی آن ها را تزیین کنید .

تزیین کفش

مدل های تزیین کفش زنانه و دخترانه

برای تزیینات انواع کفش مجلسی بدون پاشنه و پاشنه دار زنانه و دخترانه از لوازم تزیینی مثل: اکلیل، مروارید و سنگ های تزیینی یا ربان های طرح دار و… استفاده می شود این نوع تزیینات، کفش را خاص تر و مجلسی می کند و به شکل های مختلف انجام می گیرد. در این مطلب می توانید بهترین ایده ها برای تزیینات کفش را ملاحظه نموده و با الگوبرداری از آنها تزیینات زیبایی داشته باشید.

  تبدیل شلوار لی به شلوار حاملگی

اگر کفش پاشنه بلند شما مشکی ساده است می توانید میخ های تزیینی طلایی، نقره ای یا مشکی بخرید . این میخ های تزیینی را با چسب حرارتی و با دقت روی سطح کفش تان بچسبانید.

تزیینات روی کفش با نگین

برای انجام این تزیینات می توانید از انواع مختلف سنگ های تزیینی که به شکل نگین های ریز و درشت هستند استفاده کنید. این کار را برای تزیینات کفش های پاشنه بلند و مجلسی انجام دهید به این صورت که نگین ها را به چسب آغشته کرده و در قسمت پشت پاشنه کفش می چسبانید این کار یک روش ساده و درعین حال شیک برای تزیینات شما می باشد که از آن می توانید در تزیین کیف با نگین نیز استفاده نمایید و از این طریق کیف و کفش ست زیبایی داشته باشید.

یک تکه از پارچه گیپور لباس تان را بردارید و با چسب نامزئی به دقت پارچه را روی کل سطح کفش تان بچسبانید. این بهترین روش برای ست کردن لباس و کفش تان است.

اگر شما صندل قدیمی ای دارید که دیگر استفاده نمی کنید، بندهای آن را جدا کنید. این بند ها را به دقت روی کفش تان بچسبانید. برای تزیین، روی بندهایی که چسبانده اید، با چسب حرارتی میخ های تزیینی یا نگین و سنگ بچسبانید.

  تبدیل شلوار لی به کوسن

تزیین کفش

تزیین کفش پاشنه بلند با رنگ

این روش ساده ترین روش تزیین کفش است. با چسب کاغذی پهن قسمتی از کفش تان را بپوشانید و مابقی را با رنگ آکرلیک رنگ کنید. بعد از خشک شدن رنگ، چسب را جدا کنید. این تکنیک بیشتر برای کفش هایی از جنس جیر و نبوک مناسب است.

اگر کفش شما یک صندل تابستانی ساده است برای تزیین آن به یک روبان و مقداری تور نیاز دارید. مانند تصویر بالا تور ها را به دقت با قیچی به صورت اشک ببرید. تمامی این تورها را روی نوار روبان بچسبانید تا کل سطح پوشیده شود. این روبان را روی بند کفش تان بچسبانید.

ویدئوی آموزش تزیین کفش

فیلم‌های آموزشی خیاطی، با گام به گام و با دقت بیشتر، به شما در یادگیری مهارت خیاطی کمک می‌کنند. این فیلم‌ها جزئیات مراحل مختلف خیاطی را از طراحی الگو و برش قطعات تا دوخت، درپوش و تزئینات به شما آموزش می‌دهند. با تماشای این فیلم‌ها می‌توانید پروژه‌های خیاطی خود را با کیفیت بالاتری انجام داده و نکات مهمی درباره انتخاب پارچه، استفاده از ابزار خیاطی و فنون تزئینی را یاد بگیرید.

گردآوری هانیه

دوخت روسری مربع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *