استایل بازیگران, مد و استایل, مردانه

استایل کژوال نوید محمدزاده بازیگر ۸۰ میلیارد تومانی

استایل کژوال نوید محمدزاده | نوید محمدزاده بازیگر خوشتیپ کرد متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ است. او از سال ۱۳۸۶ وارد عرصه تئاتر و سینما شد و تاکنون موفقیت‌های بسیاری در سینما و تئاتر ایران و سینمای دنیا کسب کرده‌ است. نوید محمدزاده بازی خود را در صحنه تئاتر آغاز کرد و در تئاترهایی همچون پچ‌پچ‌های پشت خط نبرد، مرد بالشی، شکلک، بالاخره این زندگی مال کیه؟، ستوان اینیشمور، الیورتوئیست و بینوایان آنچنان خوش درخشید که زبانزد خاص و عام شد. استایل کژوال او در کنار بازی‌هایش از حواشی دور نیست که ما در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم.

نوید محمدزاده با بازی در فیلم سینمایی عصبانی نیستم توجه بسیاری از کارگردانان را به خود جلب کرد، با این حال این فیلم چند سال موفق به اکران در سینماها نشد و بازی نوید محمدزاده در این فیلم سال‌ها نادیده ماند. در سال ۱۳۹۴ فیلم ابد و یک روز با کارگردانی سعید روستا، نه تنها در نگاه منتقدان خوش درخشید، بلکه تا سال‌ها در یاد مردم باقی ماند و همچنان دیالوگ‌های نوید محمدزاده در این فیلم سر زبان‌ها است.

نوید محمد زاده با بازی در فیلم‌های ناهید، لانتوری، خشم و هیاهو، بدون تاریخ بدون امضا، مغزهای کوچک زنگ زده، سرخ پوست و متری شیش و نیم بازی‌های متفاوت و درخشانی در تاریخ سینمای ایران ثبت کرده است که در سی و چهارمین جشنواره فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد نقش مکمل در فیلم ابد و یک روز و در سی و پنجمین جشنواره فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد نقش مکمل در فیلم بدون تاریخ، بدون امضا شد.

جوایز بهترین بازیگر نوید محمدزاده تنها در جشنواره‌های سینمای ایران خلاصه نشد. وی در افق‌های جشنواره ونیز برای فیلم بدون تاریخ، بدون امضا و در جشنواره بین‌المللی براتیسلاو ۲۰۱۵ برای فیلم ناهید جایزه بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد.

نوید محمدزاده بازیگر جوان سینمای ایران در این مدت کوتاه با بازی در فیلم‌های متفاوت و نقش‌های به یاد ماندنی که عمده این فیلم‌ها اجتماعی بودند، تا به امروز باعث فروش بیش از ۸۰ میلیارد تومان در سینمای ایران بوده است. اگرچه ممکن است در فیلم‌های کمدی این رقم قابل توجهی نباشد، اما رقم چشمگیر در چند فیلم اجتماعی سینمای ایران و برای یک بازیگر بوده است.

استایل متفاوت نوید محمدزاده

همیشه انتخاب‌ لباس نوید محمدزاده خاص و ویژه است و مورد توجه عکاسان، منتقدان و عموم قرار می‌گیرد. اگرچه در اکثر مواقع انتخاب لباس‌های وی باعث حواشی بسیاری بوده است، اما نویده محمدزاده باز هم بی‌توجه به نظرات دیگران استایل کژوال خود را انتخاب می‌کند.

  تحلیل بهترین استایل آزاده صمدی

لباس‌های او از کت و شلوار گرفته تا یک تیشرت معمولی با استفاده از اکسسوری‌های جذاب، همیشه بر طبق فشن و مد روز استایل کژوال بوده است. ما احتمال حواشی استایل او را بر این مبنا قرار می‌دهیم که فشن پوشاک ایران سال‌ها در یک خط ثابت و تکراری لباس‌های فرمال، اداری و رسمی حرکت می‌کرده و استایل کژوال و غیررسمی کمی نامتعارف به نظر می‌رسد. با این حال این روزها جوانان فرمان مد و فشن ایران را در دست گرفته‌اند و به نظر می‌رسد استایل کژوال در چند سال آینده پذیرفته‌تر خواهد شد.

استایل کژوال چیست؟

برخلاف آنچه که اکثر مردم تصور می‌کنند، استایل کژوال به معنای پوشیدن پیژامه در خیابان نیست! استایل کژوال یعنی لباس‌های راحت و به مد روز را با سلیقه خودتان ترکیب کنید و استایلتان نزدیک به شخصیت‌تان باشد.

برای مثال تیشرت سفید و جین آبی یکی از مرسوم‌ترین لباس‌های استایل کژوال است که هیچ‌گاه از صنعت مد و فشن خارج نمی‌شود. استایل کژوال تنها مناسب استایل خیابان نیست و شما می‌توانید در بسیاری از قرارها و مراسم‌ها از استایل راحت و ساده کژوال بهره‌مند شوید.

استایل کژوال نوید محمدزاده روزانه

بیشتر بخوانیم: استایل کژوال مردانه رو بشناسید

استایل کژوال نوید محمدزاده | استایل کژوال روزانه، ترکیبی از لباس‌های راحت در تمام فصول است. معمولا این مدل لباس‌ها را در مراسم‌ و قرارهای غیررسمی به تن می‌کنند. از دیگر مزیت‌های لباس‌های راحت کژوال، خرید ساده و آسان این از فروشگاه‌های آنلاین و حضوری است.

نوید محمدزاده علاقه خاصی به استایل کژوال روزانه دارد و در عکس‌های فوق سادگی و راحت بودن لباس‌ها کاملا قابل لمس است. برای مثال یکی از لباس‌های مورد علاقه وی تیشرت سفید ساده است که معمولا این لباس را با شلوار جین یا شلوار مام استایل مردانه سِت می‌کند.

بسیاری از آقایان علاقه‌ای به پوشیدن صندل تابستانه ندارند و صندل را یک کفش زنانه می‌داند. در استایل کژوال و مد روز دنیا، کفش صندل تابستانه مورد استفاده خانم‌ها و آقایان قرار می‌گیرد و در میان آقایان نیز طرفداران بسیاری دارد. اگر شما هم دوست دارید در تابستان یک استایل راحت و خنک داشته باشید، صندل چرم، زیبایی استایل کژوالتان را چند برابر می‌کند.

اکسسوری یکی از بخش‌های اصلی استایل کژوال روزانه است. این بازیگر خوشتیپ جوان هیچ‌گاه در استفاده از اکسسوری غافل نمی‌ماند و همیشه به منظور کامل کردن استایل خود از اکسسوری‌هایی مانند عینک دودی، بند عینک، دستبند مردانه، کلاه و ساعت استفاده می‌کند. اگرچه به نظر می‌رسد اکسسوری جزء کوچکی از استایل را تشکیل می‌دهد، اما تاثیر قابل توجهی روی ظاهر می‌گذارد.

  بررسی استایل پدرام شریفی بازیگر سینمای ایران

استایل کژوال مردانه مناسب عصر

استایل کژوال مناسب عصر معمولا کمی رسمی‌تر از استایل کژوال روزانه است، با این حال لباس‌هایی که در استایل کژوال به کار می‌رود، همگی راحت و ساده هستند و شما می‌توانید با یک انتخاب مناسب، استایل منحصربه‌فردی داشته باشید.

معمولا لباس‌های مناسب استایل کژوال عصر را در قرارهای دوستانه به تن می‌کنند. در این صورت شما می‌توانید یک کت تک را به همراه شلوار جین سِت کنید. همچنین تیشرت‌ مینیمال و ساده در فصل گرم یا یک شال گردن در فصل‌های سرد انتخاب ویژه‌ای در استایل شما است.نوید محمدزاده بازیگر ۸۰ میلیارد تومانی سینمای ایران همیشه سعی می‌کند در مراسم‌های عصر و غیررسمی، لباس‌های مخصوص به استایل خود را بپوشد. در نتیجه در اکثر مراسم‌هایی که در فصل پاییز و زمستان برگزار می‌شود، پوشیدن یک اورکت اسپرت را فراموش نمی‌کند.

کت جین یک لباس کژوال محبوب میان آقایان است. معمولا کت جین را در فصل‌های خنک مانند بهار و پاییز به تن می‌کنند. اگر شما هم به جین علاقه دارید و می‌خواهید استایل متفاوت و جذابی داشته باشید، تیشرت طرح‌دار یا تیشرت سفید مردانه یک ایده جذاب برای استایل شما است.

کت ارتشی تنها مخصوص آقایان نیست و بسیاری از دختران جوان که به استایل کژوال علاقه دارند، از این مدل کت استقبال می‌کنند. معمولا کت ارتشی را به همراه شلوار جین مشکی یا آبی سِت می‌کنند، اما اگر می‌خواهید مانند نوید محمدزاده خوشتیپ باشید، قوانین معمول استایل را دور بریزید و خودتان استایلتان را بسازید. از این رو ترکیب شلوار شش جیب مردانه و یک کت ارتشی، استایل کژوال شما را متمایز می‌کند.

بسیاری از آقایان ترجیح می‌دهند در فصل سرد از کلاه بافت و پشمی استفاده کنند و علاقه‌ای به پوشیدن کلاه‌های دیگر ندارند. در دنیای مد و فشن این روزها، هیچ محدودیتی در ساخت استایل وجود ندارد و شما می‌توانید از هر مدل کلاه در فصل بهار و تابستان نیز استفاده کنید.

در سال‌های اخیر استفاده از اکسسوری در میان آقایان مرسوم‌تر از سال‌های گذشته است که در این میان کلاه پامانا و فدورا (عکس سمت راست نوید محمدزاده) مورد توجه بسیاری از آقایان قرار گرفته است.

اگر شما هم به کلاه پاناما و فدورا علاقه دارید، می‌توانید با یک کت پاییزه و شلوار جین استایل کژوال خود را جذاب‌تر کنید. فراموش نکنید که این استایل متفاوت و شیک مناسب قرارهای غیررسمی و دوستانه است.

فصل‌های سرد این مزیت را دارد که شما می‌توانید علاوه بر بوت و نیم‌بوت از کفش‌های اسپرت مانند کانورس و کتانی بهره‌مند شوید. در این صورت هیچ محدودیتی در انتخاب کفش‌ مردانه کژوال خود نخواهید داشت.

  راهنمایی خرید مانتو ارزان

استایل کژوال مناسب شب

معمولا مراسم‌های رسمی شب‌ها برگزار می‌شود. با این حال اگر شما هم مانند نوید محمدزاده به کت و شلوار مردانه و لباس‌های رسمی و فرمال علاقه ندارید، می‌توانید از یک استایل کژوال مناسب شب بهره‌مند شوید.

معمولا استایل کژوال مناسب مراسم‌های شب ساده‌ و تیره است و آقایان در این زمان از اکسسوری‌های کمتری استفاده می‌کنند. برای مثال عینک دودی جایگاهی در استایل کژوال مناسب شب ندارد، با این حال شما می‌توانید از ساعت‌‌ مردانه جذاب استفاده کنید.کت تک گزینه مناسبی برای مراسم‌های نیمه رسمی است که شما می‌توانید این مدل کت را با شلوار پارچه‌ای یا شلوار جین تیره رنگ سِت کنید و در مراسم‌تان چشمگیرتر از همیشه شوید.

استایل کژوال نوید محمدزاده : نوید محمدزاده حتی در انتخاب لباس‌ در مراسم‌های رسمی نیز شجاعت دارد. اگرچه پس از هر مراسم و فرش قرمز سینمایی انتقادهایی بر نحوه انتخاب لباس وی وارد می‌شود، اما نوید محمدزاده به جای لباس‌های معمول مردانه، همیشه یک انتخاب متمایز از دیگران دارد و در نتیجه باعث ایجاد خبر و حواشی بیشتری می‌شود.

معمولا این بازیگر حرفه‌ای جوان کت تک را به کت و شلوار رسمی ترجیح می‌دهد و اگر کت و شلوار سِت به تن کند، تیشرت اسپرت را جایگزین پیراهن مردانه می‌کند که این انتخاب بسیار شجاعانه است. با این حال اگر شما هم می‌خواهید کمی از قوانین معمول پوشیدن لباس مردانه دور شوید، تیشرت را به همراه کت اسپرت مردانه سِت کنید تا تفاوت و جذابیت را در استایل کژوال خود احساس کنید.

علاوه بر این، اگر می‌خواهید در زمستان یا پاییز یک لباس مناسب زیر کت‌تان بپوشید، پلور یقه اسکی یا پیراهن‌های مردانه که طرح مدرن دارند، انتخاب بسیار متفاوت و جذابی است.

بیشتر بخوانید: بهترین روش ست کردن کت تک مردانه

انواع مدل لباس کژوال

تیشرت مردانه

کمد لباس آقایانی که به استایل کژوال علامند هستند، بدون تیشرت مردانه کامل نخواهد بود. تیشرت‌ کژوال در تن آزاد است و احساس رهایی و راحتی را القا می‌کند. شما می‌توانید این مدل تیشرت را زیر کت تک اسپرت بپوشید و متفاوت‌تر از همیشه در مراسم‌ و قرارهای غیررسمی و دوستانه حضور یابید.

تیشرت کژوال مردانه یقه‌ی گرد دارد و در طیف رنگ‌های متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر از تیشرت‌های ساده و تکراری خسته شده‌اید، بوتیک و فروشگاه‌های آنلاین پر از تیشرت‌های طرح‌دار و متنوع مردانه است.

پیراهن مردانه

اگر دوست دارید کمی از لباس‌های سبک و راحت دور باشید یا می‌خواهید در یک مراسم نیمه رسمی شرکت کنید یا با استایل خود تاثیر به یادماندنی در ذهن دیگران بگذارید، پیراهن کژوال مردانه کار شما را ساده می‌کند.آقایان پیراهن کژوال مردانه را در فصل بهار، تابستان و پاییز به تن می‌کنند، چرا که معمولا این مدل پیراهن مردانه جنس نخی یا کتان سبک و خنکی دارد.

  لباس‌هایی با رنگ روشن را چطور ست کنیم؟

شلوار جین مردانه

مهم‌ترین لباس در استایل کژوال، شلوار جین است که در میان خانم‌ها و آقایان در تمام سنین طرفدار دارد و هیچ‌گاه از صنعت مد دنیا خارج نمی‌شود. اکثر آقایان در کمدشان چندین مدل شلوار جین در رنگ‌، طرح‌ و جنس‌های متنوع دارند که هر سال مدل‌ شلوار جین تازه‌ای وارد بازار می‌شود.از مدل‌ شلوار جین کژوال می‌توان به شلوار جین زاپ‌دار، پاچه گشاد، لوله‌ تفنگی یا جذب، راسته، مام استایل و… اشاره کرد که در جذاب کردن استایل کژوال شما یاری می‌رسانند.

شما می‌توانید در فصل‌های سرد و خنک و در فصل گرم تابستان از شلوار جین استفاده کنید و هیچ‌گاه نگران از مد افتادن این مدل شلوار نباشید. هرچند به نظر می‌رسد جنس این شلوار کمی ضخیم است، اما این روزها جنس شلوارهای جین نازک‌تر و خنک‌تر در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت جایگاه ویژه‌ای در میان علامندان به مد و لباس‌های راحت دارد.

شلوار پارچه‌ای مردانه

اگر در فصل تابستان تحمل گرما یا جنس جین را ندارید یا از شلوار جین خسته شده‌اید، شلوار پارچه‌ای مردانه نخی یا کتان بهترین انتخاب برای استایل کژوال شما است. شلوار پارچه‌ای جنس سبک دارد و شما می‌توانید علاوه بر مراسم‌های رسمی و غیررسمی، در اداره نیز از این مدل شلوار مردانه استفاده کنید.

شلوار پارچه‌ای مردانه در مدل راسته، گتی، پاچه گشاد و مام استایل در بازار به فروش می‌رسد. با این حال طراحان مد تنوع گسترده‌ای در مدل‌های تکراری شلوار مردانه ایجاد کرده‌اند تا توجه هر سلیقه‌ و دوستداران استایل کژوال را به خود جلب کنند.

کفش مردانه

این روزها کفش‌های اسپرت مردانه تنوع بیشتری از هر مدل کفش دیگری در بازار دارد و شما هیچ‌گونه محدودیتی در انتخاب یک کفش شیک و راحت نخواهید داشت.در استایل کژوال هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد و شما بر خلاف استایل‌های قدیمی می‌توانید کفش کتانی مردانه را همراه با شلوار پارچه‌ای بپوشید و عجیب یا بد تیپ به نظر نرسید.

بوت و نیم‌بوت زمستانه نیز در دسته لباس‌های کژوال قرار دارد که علاوه بر زیبایی، بسیار راحت است. همچنین صندل مردانه طرفداران بسیاری در دنیا دارد که به تازگی در استایل آقایان جوان جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. در مجموع کفش‌ مردانه کژوال بسیار راحت و مناسب پیاده‌روی و قرارهای دوستانه است.

منبع سایت بانی مد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *