استایل خانم‌ها, اکسسوری زنانه, مد و استایل

بهترین راهنمای خرید شال تیره مناسب پوست سبزه و گندمی

خرید شال تیره | شال یک اکسسوری جذاب برای پوشاندن موی سر و گردن است. 

مدت زمان تخمینی مطالعه: ۱۵ دقیقه

پوشیدن شال و روسری یکی از آیتم‌های ثابت در میان استایل خانم‌های ایرانی است. زیرا شال و روسری علاوه بر عرف و فرهنگ، تکمیل کننده‌ی ظاهر و تیپ آن‌ها نیز می‌شود. هم چنین هر رنگ و نقش، ظاهر و حسی متفاوت به ما می‌دهد؛ به همین علت دقت در تصمیم گیری و انتخاب طرح و نقش‌ها اهمیت زیادی دارد. به طور کلی چهره‌ی افراد اولین نگاه را به خود جلب میکند.

این اصلی‌ترین دلیلی که همخوانی رنگ پوست با شال و روسری نیز اهمیت پیدا می‌کند. در ادامه به صورت اختصاصی بهترین نکات خرید شال تیره برای پوست سبزه گفته می‌شود؛ پس همراه ما باشید…

روسری و شال تیره و خنثی با هر رنگی ست می‌شود و در شرایط مختلف کاربرد دارند. به همین علت تولیدکنندگان طرح‌های مختلفی از آن‌ها را عرضه می‌کنند. اما تا حالا بین انتخاب شال یا روسری دو دل بوده‌اید؟ یا در برای خرید شال تیره نمی‌دانستید کدام مناسب شماست؟ شاید هم انبوهی از روسری و شال‌های زیبا دارید اما نمی‌دانید که هرکدام را کجا بپوشید؟

  کارولینا هررا طراح لباس ونزوئلایی و سبک او در طراحی

در چه زمانی شال بپوشیم؟

شال نسبت به روسری دخترانه و غیر رسمی‌تر است و درعین حال محبوبیت زیادی دارد. شال رنگی و پر نقش چهره‌ای شاد به شما می‌دهند؛ درحالی که پس خرید شال تیره و خنثی متوجه می‌شوید که چقدر راحت‌تر می‌توانید آن را با سایر لباس‌هایتان ست کنید. علاوه بر این شال تیره به اصطلاح خانمانه و سنگین‌تر است .ترکیب رنگ‌های مشکی، خاکستری و سفید همیشه خاص و برازنده است.

همانطور که گفته شد شال کژوال و غیررسمی‌تر از روسری است، به همین دلیل در محل کار یا دانشگاه کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. شال گزینه‌ی خوبی برای دورهمی دوستانه در کافه، پارک یا مراکز تفریحی است. مهمانی‌ها، گشت و گذار در طبیعت و خرید و خیابان گردی نیز از سایر موقعیت‌هایی است که شال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر قصد خرید شالی را دارید که بتوانید بدون از مد رفتن تا مدت زیادی آن را بپوشید، پیشنهاد ما مدل‌های زیر است. هم پنین می‌توانید آن‌ها را به راحتی با سایر لباس و مانتوهای خود ست کنید. برای دیدن سایر جزئیات به پیج‌های زیر سر بزنید.

هنگام خرید شال تیره به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

 امروزه جنس‌های متنوعی از شال و روسری وارد بازار شده‌اند. بنابراین می‌توانید با توجه به سلیقه و موقعیتی که در آن قرار گرفته‌اید، شال مناسب خود را انتخاب کنید. علاوه بر جنس، دوخت تمیز اطراف آن نیز حائز اهمیت است؛ زیرا در دوام و آراستگی شال خیلی موثر است. رنگ و نقش یکی دیگر از ویژگی‌های مهم برای خرید شال تیره است.

  معرفی انواع پیراهن مردانه و آموزش ست کردن آن برای هر موقعیت

همان طور که می‌دانید  چهره بیشترین توجه را به سمت خود می‌کشاند. شما با انتخاب نقش و رنگ‌هایی که متناسب با پوست و یا سایر آیتم‌ها هستند، جذابیتی دو چندان پیدا خواهید کرد.نکته‌ی بعدی قیمت شال و روسری است. ما همواره به دنبال کیفیت خوب و قیمت مناسب برای خرید هستیم. با این کار هزینه و مخارج خود را به صورت مطلوبی مدیریت می‌کنیم.

برای خرید شال تیره چه جنسی بخریم ؟

شال‌های لمه، پلیسه، ابریشم و توری مجلسی و بسیار شیک هستند. شما قادر خواهید بود پس از خرید شال تیره‌ مجلسی آن را با مانتوهای مجلسی، کتی، و پیراهن‌های عروسکی بپوشید. نکته‌ای که باید برای خرید شال مشکی یا تیره به آن دقت کنید این است که هر جنس ظاهری متفاوت دارد. به طور مثال شال لمه براق‌تر از شال توری است؛ بنابراین نحوه‌ی ست کردن آن نیز متفاوت خواهد بود.

شال‌های نخی برای استفاده روزمره خیلی مناسب هستند و سٌر نمی‌خورند. سبکی و راحتی آن ‌ها باعث می‌شود که روزهای گرم تابستانی را بدون کلافگی بگذرانیم . شال‌های نخی حساسیت کمتری در شست و شو و اتو دارند و می‌توان بدون نگرانی از آن‌ها استفاده کرد. اگر دوست ندارید که در انتخاب رنگ شال و روسری ریسک کنید، رنگ‌های خنثی مثل طیف خاکستری را انتخاب کنید.

  استایل و لباس مناسب دورهمی چیست؟

 

شال‌های کشمیر، موهرو مخمل برای زمستان گزینه‌ای ایده آل محسوب می‌شوند؛ زیرا گردن و سر را بدون نیاز به کلاه یا شالگردن گرم نگه می‌دارند. شال‌های زمستانی نه تنها برای پوشش سر، بلکه به عنوان شال گردن و گاهی روی شانه‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

افراد سبزه برای خرید شال تیره چه رنگ و نقشی انتخاب کنند؟

ممکن است تصور کنید که به پوست‌های سبزه رنگ‌های کمی می‌آید اما اشتباه است! خانم‌هایی با پوست تیره یا سبزه می‌توانند با آگاهی از دانش رنگ شناسی استایل‌هایی شیک و جذاب خلق کنند. به طور کلی رنگ‌هایی مثل زرشکی، فیروزه‌ای تیره ، سبز ارتشی، قهوه‌ای جز رنگ‌های تیره و مناسب پوست سبزه هستند.

شال‌های مشکی با سفید بسیار شیک هستند و استایلی رسمی‌تر وخاص به شما می‌بخشند. همچنین سفید به پوست‌های سبزه می‌آید و از غمگینی رنگ مشکی می‌کاهد؛ به همین علت ترکیب شال‌های سفید و مشکی انتخابی فوق‌العاده محسوب می‌شود.

اگر قصد ندارید که شال مشکی بپوشید، شال سبز و آبی انتخابی مناسب هستند. این دو رنگ گزینه‌ی خوبی برای خرید شال تیره محسوب می‌شوند و استایل شما را از بی‌حالی خارج می‌کنند.

ترکیب مشکی با رنگ‌های درخشان یکی دیگر از ترفندهای انتخاب شال و روسری است؛ زیرا روح‌بخش و زنده دیده می‌شوند و یکنواختی را از بین می‌برد. هم چنین پترن‌های پوست حیوانات همیشه جز ترندهای هر فصل به شمار می‌روند استایلی مجلسی و رسمی به شما می‌دهند.

نویسنده:عاطفه

چگونه برای خرید شال و روسری به صرفه و اقتصادی عمل کنیم؟
  انتخاب اکسسوری با 11 توصیه از متخصصان مد + 6 ایده جذاب برای خانم‌ها

اولین نکته برای خرید روسری و شال شناخت سلیقه و آگاهی از رنگ پوست است. زیرا این گونه دقیقا آن چیزی که مناسب شما است را می‌خرید و از آن تا مدت‌ها استفاده می‌کنید.

هنگام خرید شال تیره برای افراد سبزه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

رنگ مهم‌ترین نکته برای خرید شال تیره است. اگر پوستی سبزه دارید، بهترست به سراغ قرمز، زرشکی، زرد، کرم،قهوه‌ای و فیروزه‌ای بروید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *