استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

بهترین راهنمای نحوه ست کردن تی شرت مردانه با کفش

ست تیشرت مردانه با کفش  | تیشرت یکی از آیتم‌های همیشه کاربردی و قابل استفاده برای مردان در تمامی گروه‌های سنی است.

این آیتم قابلیت ست شدن با انواع شلوارها را دارد و می‌تواند برای روزهای گرم سال با شلوار جین، کتونی و برای روزهای سرد سال با ژاکت، شلوار جین و کتونی ست شود. حال اینکه تیشرت را برای رفتن به چه مکان‌هایی می‌توان پوشید، با چه کفش و رنگی قابلیت ست شدن را دارد، موضوعی است که احتمالاً ذهن بسیاری از مردان شیک پوش را درگیر کرده است. ما در ادامه این مطلب به نحوه ست کردن کفش مناسب با تیشرت پرداخته ایم.

تیشرت را برای چه موقعیت‌هایی بپوشیم؟

تیشرت یکی از آیتم‌های بسیار کاربردی در کمد لباس هر مردی است. همان طور که می‌دانید تیشرت‌ها در انواع متفاوت از رنگ، طرح و جنس موجود هستند و شاید حق انتخاب را برای خیلی از آقایان سخت کند.

باید بدانید که تی‌شرت چه گرافیکی باشد و چه حالتی ساده و مینیمال داشته باشد، یک آیتم کژوال محسوب می‌شود و بیشتر برای استفاده روزمره مناسب است. استفاده از تی‌شرت برای موقعیت‌های رسمی هرگز پیشنهاد نمی‌شود. اما می‌توان یک تی‌شرت ساده را زیر یک کت تک پوشید و برای رویدادهای نیمه رسمی آماده شد.

  کت زنانه یکی از مهم ترین انتخاب های بانوان در فصل پاییز و زمستان

ست کردن با شلوار جین

یکی از پر طرفدارترین ست که بین آقایان جوان در روزهای تابستان و بهاری محبوب است، ست کردن تیشرت با کتونی است. یک تیشرت گرافیکی، طرح‌دار و حتی چند رنگ به همراه شلوار جین استایل شما را در عین سادگی شیک خواهد کرد.

یک تیشرت سفید با طرح گرافیکی به همراه شلوار جین اسکینی و کتونی سفید برای استفاده روزمره، پیاده روی و قدم زدن با دوستان در یک روز تابستانی مناسب است. برای بهتر شد استایل‌تان از یک ساعت کژوال و یا دستبند استفاده کنید.

استفاده از تیشرت مینیمال رنگ قرمز با شلوار جین فاق بلند و کتونی قرمز مشکی به کسانی که اهل پر انرژی هستند و می‌خواهند یک استایل گرم داشته باشند، توصیه می‌کنم. رنگ‌هایی مانند قرمز، نارنجی، آبی روشن و بنفش از دسته رنگ‌های پرطرفدار و پر انرژی هستند که پیشنهاد می‌کنم حداقل یکی از آنها را در کمد لباس خود داشته باشید.

اگر می‌خواهید بدانید که کدام نوع شلوار جین با تیشرت به خوبی ست می‌شود، مطلب آموزش تکنیک های فوق العاده، برای ست کردن تیشرت و شلوار جین را مطالعه بفرمایید.

ست تیشرت مردانه با کفش کتونی + شلوار جین

 برای کسانی که علاقه مند به کتونی نیستند و یا آنها را بزرگ و حجیم می‌دانند، استفاده از اسنیکرز را پیشنهاد می‌کنم. اسنیکرزها همان کفش‌هایی هستند که فرم کتونی را دارند و ویژگی مهم آنها این است که جمع و جور تر از کتونی‌ها هستند و برای موقعیت‌های کمی بالاتر از روزمره مناسب اند.

  ایده های جذاب ست کردن با مانتو آبی

یک تیشرت سفید به همراه پیراهن چهارخانه، شلوار جین راسته تیره و کفش اسنیکرز به خوبی ست شده و برای روزهای بهاری مناسب خواهد بود.

پوشیدن تیشرت همراه ژیله، شلوار جین مام استایل و کفش اسنیکرز نیز برای روزهای پاییزی مناسب است.

ست کردن با شلوار کتان

ست‌هایی که تا الان به آن اشاره کردم، مناسب موقعیت‌های روزمره و یا کمی بالاتر از آن بودند؛ اما در اینجا به سراغ ست دیگری از تیشرت مردانه و کفش خواهیم رفت.

شلوار کتان این روزها در دنیای مد محبوب و ترندی شده است و همین موضوع باعث شده تا به عنوان یک آیتم پر کاربرد در کمد لباس آقایان معرفی شود. جنس کتان به دلیل نفوذ پذیری هوا در خود برای فصول بهار و تابستان بسیار پرکاربرد است و با انواع پیراهن و تیشرت مردانه به خوبی ست می‌شود.

در اینجا ست تیشرت مردانه، شلوار کتان با لوفر را پیشنهاد می‌‌کنم. چراکه دو آیتم شلوار کتان و کفش‌های لوفر هر دو برای موقعیت‌های نیمه رسمی و یا اسمارت کژوال مناسب هستند. حتی می‌توانید به جای تی‌شرت از پولوشرت‌ها نیز استفاده کنید تا استایل شما رسمیت بیشتری داشته باشد.

  چگونه کمد کپسولی بهاره شیک داشته باشیم ؟

ست تی‌شرت مردانه و کفش لوفر عسلی جیر با شلوار کتان کرم رنگ را می‌توانید برای قرارهای نیم روزی و حتی محل کارتان بپوشید. برای ارتقا این استایل می‌توانید یک پیراهن ساده را روی تی‌شرت‌تان بپوشید.

اگر نمی‌دانید که چگونه بهترین شلوار کتان را تهیه کنید، ما در مقاله بهترین شلوار کتان مردانه دارای چه ویژگی هایی است؟ به طور کامل به آن پرداخته ایم. در صورت تمایل آن را مطالعه بفرمایید.

ست تیشرت مردانه با کفش دربی + شلوار پارچه ‌ای

کفش دربی یکی از کفش‌های نیمه رسمی شیک و جذابی است که برای رویداد و ایونت‌ها توصیه می‌شود.

با کفش دربی انتخاب شلواری که رسمیت بیشتری دارد، مناسب است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم از ست تیشرت با شلوار پارچه‌ای و کفش دربی استفاده کنید تا هماهنگی بین استایل‌تان ایجاد شود. با اضافه کردن یک کت اسپرت به این استایل، خود را برای رفتن به یک قرار نیم روزی، محل کار و یا رویدادها آماده می‌کنید.

یک تیشرت یقه گرد سفید، کت اسپرت مشکی با شلوار پارچه‌ای طوسی و کفش دربی طوسی بسیار عالی خواهد بود. برای جذاب‌تر شدن این استایل از ساعت چرم کمک بگیرید.

ست تیشرت مردانه با کتونی + شلوار زاپ دار

شلوارهای زاپ دار که از دهه ۷۰ میلادی دوباره ترند شده و به دنیای مد بازگشته اند، برای بسیاری از آقایان ایرانی محبوب شده است. یک استایل اسپرت و کژوال با تیشرت، شلوار زاپ دار و کتونی کامل می‌شود.

شما می‌توانید از انواع تیشرت‌های طرح‌دار مانند هاوایی، آبرنگی و گل گلی استفاده کنید. برای انتخاب رنگ کتونی ابتدا به سراغ کتونی سفید بروید، چراکه می‌توانید با خیال راحت آن را با تمامی رنگ‌ها ست کنید؛ اما اگر کتونی سفید مورد علاقه شما نیست، یکی از رنگ‌های موجود در تیشرت‌تان را بردارید و با توجه به آن رنگ کتونی خود را انتخاب کنید.

  پرطرفدارترین ادکلن های مردانه

ست تیشرت مردانه با کفش + ژاکت

ست تیشرت مردانه با کفش به همراه ژاکت چرم، کت جین و یا ژاکت کتان برای روزهای سرد پاییز و زمستان مناسب است. برای پوشیدن کفش، ابتدا به جنس ژاکتی که انتخاب کرده‌اید، توجه کنید. ژاکت‌های جین با شلوار جین و کتونی ترکیب بهتری دارند. همچنین ژاکت‌های چرم با شلوار پارچه‌ای و کفش دربی و ژاکت کتان با شلوار کتان یا جین و اسنیکرز و لوفرها هارمونی دارند.

پیشنهاد نویسنده : ۱۱ پیشنهاد فوق العاده برای ست کردن ژاکت جین در فصل پاییز و زمستان

نویسنده : مائده کاظمی

آیا پوشیدن تی‌شرت برای رویدادهای رسمی مجاز است؟

خیر، تی‌شرت‌ها برای استفاده روزمره تا نیمه رسمی گزینه‌های بسیار خوبی هستند. می‌توان آنها را با کت اسپرت و انواع پیراهن ست کرد و برای یک رویداد نیمه رسمی حاضر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *