استایل خانم‌ها, خرید مانتو, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

بهترین راهنما برای خرید مانتو شلوار اداری که دانستن آن ضروری است.!

خرید مانتو شلوار اداری

همان طور که می­دانید مانتو مهم ترین بخش پوشش خانم­های ایرانی در بیرون از خانه است.  مدل مختلف آن­ها به شما کمک می­کند که با توجه با موقعیت خود استایلی مناسب داشته باشید. تنوع مانتو معمولا براساس کاربرد،  نام­گذاری شده است. به طور مثال مانتو اسپرت، که در استایل روزمره، مانتو مجلسی، در مهمانی و مانتو دانشجویی در دانشگاه استفاده می­شود. مانتو اداری نیز از جمله مدل­هایی است که بسیار پرطرفدار است. بخش زیادی از کارمندان با توجه به شرایط رسمی کار خود موظف هستند که برای تهیه و خرید مانتو شلوار اداری اقدام کنند. زیرا علاوه بر یکپارگی و تشخیص کارمندان از ارباب رجوع، نظم و ظاهر آراسته­ای سازمان را فراهم می­کند.

مانتوهای کتی چهاردکمه یکی از پرطرفداران­ترین مدل­هایی است که برای اداره یا شرکت بسیار استفاده می­شود. برای خرید و دیدن سایر مدل­ها روی لینک زیر کلیک کنید.

Estimated reading time: ۱۳ دقیقه

گاهی قوانین شرکت باعث می­شود که برای خرید مانتو شلوار اداری از فرمی خاص تبعیت کنیم. اما برخی اوقات این طور نیست و صرفا پوشیدن یک مانتو رسمی و ساده کفایت می­کند. در هر صورت برای خرید مانتو شلوار اداری باید به خصوصیتاتی توجه کنید که در ابتدا شاید ساده به نظر برسند؛ در حالی که تاثیر بسیار زیادی در ظاهر شما می­گذارند. اگر می­خواهید از یک راهنمای خوب برای خرید مانتو اداری استفاده کنید، در ادامه همراه ما باشید.

گاهی صرفا خلاقیت در نوارها و رنگ­ها باعث جذابیت مانتو اداری شما می­شود. برای مقایسه و دیدن سایر مدل­ها و خریدی مطمئن بر روی عکس زیر کلیک کنید.

جنس پارچه

اولین موردی که در هنگام خرید مانتو شلوار اداری اهمیت دارد، جنس پارچه است. شما آن را به مدت زیادی در محل کار می­­پوشید و شاید تا چند سال بخواهید از آن استفاده کنید؛ بنابراین دوخت مانتو اداری با پارچه­های مرغوب بسیار حائز اهمیت است. کرپ، فاستونی با کیفیت­ترین پارچه­ی موجود در بازار هستند که علاوه بر دوام، چروک پذیری کم و انعطاف مناسبی هنگام حرکت دارند. این دو پارچه نسبت با سایر پارچه­ها گران­تر هستند و قیمت مانتو را بالا می­برند؛ اگرچه خرید آن­ها در بلند مدت به صرفه است. یکی از دلایل آن این است هرگز از مد نمی­روند و نیاز به تعویض مانتو با توجه به تغییرات مد وجود نخواهد داشت. همچنین جنس اعلا آن­ها سبب می­شود که خیلی دیر خراب می­شوند و نیاز دوباره به هزینه کردن برای مانتو نخواهید داشت. در انتها با شست­و شوی صحیح و  خشک شویی دوباره مثل روز اول نو می­شود.

  راهنمای کامل خرید مانتو رنگ سال ۲۰۲۲

برای خرید مانتو شلوار اداری زیبا و متنوع به لینک زیر سر بزنید.

در فصل­های گرم سال کرپ و فاستونی مناسب نیستند زیرا ضخامت بالای آن­ها باعث کلافگی شما می­شود. بهترین جایگزین برای روزهای تابستانی، ترگال و کتان است. این دو هوا را به خوبی از خود عبور می­دهند، اتوپذیری خوبی دارند و نرمی و انعطاف آن حس راحتی به شما می­بخشد. ترگال  و فیونا در فرم شرکت­ها بسیار دیده می­شود زیرا نسبت به کرپ و فاستونی قیمت کمتر و برای کارمندان صرفه­ی اقتصادی دارد.

مانتوهایی با دوخت تمیز و مناسب محل کار بر روی عکس کلیک کنید.

خرید مانتو شلوار اداری

این موضوع را مد نظر بگیرید که پارچه­های موجود در بازار درجه­بندی دارند. گاهی ترگال درجه یک از یک کرپ بی کیفیت ماندگاری بیشتری دارد. پس بیش از آن که به اسم پارچه توجه کنید، مرغوبیت آن را بررسی بگیرید. شما قطعا قیمت­های مختلف مانتو اداری را در فروشگاه­ها دیده­اید و از خود پرسیده­اید که این اختلاف قیمت زیاد برای چیست. بیشترین دلیل آن کیفیت پارچه است. تولیدکنندگان معتبر این موضوع را عامل اعتبار خود می­دانند و قیمت ارزان را فدای کیفیت نمی­کنند. علاوه برآن جنس متریال مورد استفاده مانند لایه­ها، نخ و دکمه نیز بر قیمت گذاری مانتو تاثیر دارند.

توجه به جزییات باعث می­شود استایل شما بیشتر از قبل جذاب شود. اگر قصد دارید که با خیال راحت هریدی ایمن و به یادکاندنی داشته باشید، به پیج زیر سر بزنید.

مدل مانتو اداری

برای خرید مانتو شلوار اداری طرح­های بسیار ساده با کمترین برش و نقش را انتخاب کنید. زیرا رسمیت اصلی­ترین موضوعی است که باید در لباس محل کار دیده شود. قد مانتو نباید خیلی کوتاه یا بلند باشد. بهترین قد، تا زانو یا چند سانتی متر بالاتر از آن است. بلند بودن بیش از اندازه مانتو اداری در محل کار بسیار دست و پاگیر شدن آن می­شود و ایده­ی خوبی نیست. مناسب بودن اندازه  لباس در تن و راحتی آن در هنگام حرکت اهمیت زیادی دارد. شما گاهی هشت تا ۱۲ ساعت یک لباس را به تن می­کنید که تنگ یا کوتاه بودن آن باعث اذیت شدن می­شود.

با سر زدن به صفحه­­‌ی آراسته فرم قادر خواهید بود مدل­های متنوعی را ببینید و آن­ها را با یکدیگر مقایسه کنید. مطمئن باشید مدل مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد.

در هنگام خرید مانتو شلوار اداری متوجه می­شوید که جیب فیلتابی آیتمی مشابه در اکثر آن­هاست. برش از سرشانه، یقه­ی ساده­ی هفت، گرد یا انگلیسی کوچک سایر ویژگی آن­هاست. همانطور که می­دانید تنوع مدل­های اداری زیاد نیست تفاوت­ها اکثرا در نواردوزی­ها، رنگ و فرم یقه است. مهم­ترین دلیل آن این است که تنوع نباید آن­ ها را از چارچوب رسمیت خارج کند.

  ضروری ترین نکات خرید اینترنتی مانتو

شاید در نگاه اول همه­ی مانتو شلوارهای اداری شبیه هم به نظر برسند اما شما می­توانید با توجه به اندام و قد خود مدل مناسبی را پیدا کنید. اگر قد بلند هستید؛ سعی کنید از مانتوهایی که قد آن­ها تا زانوست بیشتر استفاده کنید. زیرا با نصف کردن قد تناسب بیشتری به استایل شما می­دهد. برعکس آن نیز صدق می­کند ؛ اگر قصد دارید کشیده تر دیده شوید، قد مانتو را کوتاه­تر انتخاب کنید.

این گونه قد پاهای شما بیشتر دیده می­شود. هم چنین اگر نمی­خواهید از مدل­های کوتاه استفاده کنید، مانتو بلند تا زیر زانو نیز مناسب است. راسته بودن شلوار و مانتو نیز در بلند نشان دادن قد شما بسیار میسر است.

برای خرید این مانتو کتی و اداری زیبا که کیفیتی فوق العاده دارد، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مانتو شلوار اداری مخصوص افراد لاغر اندام

اگر لاغر و ریز هستید اولین موضوعی که باید به آن توجه کنید سایز صحیح ماننتو اداری است. گشادی بیش از اندازه نه تنها لاغری شما را نمی­پوشاند بلکه ظاهر شما را بد جلوه می­دهد. اندازه­ی مناسب در هنگام خرید مانتو شلوار اداری بیش از آن که تصور کنید اهمیت دارد. حتی اگر مانتویی بسیار ساده داشته اما روی تن شما ایستایی خوبی داشته باشد، ظاهر  شما بی نقص خواهد شد. شما حتی می­توانید مانتو اداری خود را شخصی دوزی کنید.

برش­های افقی، سر جیب­های پهن­‌تر و یقه های گرد با فرم منحنی باعث می­شود که اندام توپر دیده شود. پس اگر قصد دارید که اندام خود را متناسب­ نشان دهید به مدل و طرح توجه کنید.

خرید مانتو شلوار اداری : دقت به رنگ

رنگ­های مانتو اداری بسیار کم و محدود هستند. علت اصلی آن نیز این است که شما در محل کار نباید جلب توجه کنید. رنگ­ها این خاصیت را دارند که حواس دیگران با استایل شما پرت می­کنند. علاوه بر این، یونیفرم­های یکسان باعث می­شوند که افراد یکدیگر را در یک جایگاه ببینند و اختلاف طبقاتی و خودنمایی معنی پیدا نکند.

برای دیدن سایر مدل­های مانتو اداری که طراحی بی نظیری دارند، بر روی عکس کلیک کنید.

مشکی، سورمه­‌ای، خاکستری و قهوه­‌ای پر طرفدارترین رنگ­ها برای خرید مانتو شلوار اداری هستند. البته شما با توجه به محل کار خود می­توانید از سایر رنگ­ها نیز استفاده کنید. به طور مثال در مدارس و  دانشگاه­ها پوشیدن مانتوهای اداری کرم رنگ، یشمی یا آبی کاربنی نیز جذاب به نظر می­رسد.

برخی شرکت­های خصوصی نیز فرم­هایی با ترکیب چند رنگ استفاده می­کنند، مثل سورمه­ای با قرمز یا سفید با مشکی . در هر صورت می­توان گفت که انتخاب رنگ هم به محیط کار و هم تن پوست شما بستگی دارد. البته رنگ­های خنثی مثل مشکی و خاکستری به هر رنگ پوستی می­آید اما با آگاهی بیشتر و انتخاب صحیح رنگ زیباتر دیده خواهید شد.

  راهنمای جامع خرید مانتو ارزان و شیک

ست کردن

مقنعه بیشترین کاربرد را در پوشش سر محل کار دارد. پس بهترست یک مقنعه مشکی و جنس خوب تهیه کنید. اندازه آن نیز باید درست باشد. علاوه بر این به تمیزی و اتو بودن آن نیز دقت کنید. البته شما می­توانید از رنگ ­هایی مثل سورمه­ای و قهوه­ای نیز با توجه با استایل خود استفاده کنید. این بستگی به شما دارد.

پس از خرید مانتو شلوار اداری، تهیه­ی کفش نیز مهم می­شود. کفش­های چرمی و رسمی بهترین نمونه هستند. ممکن است تصور کنید که کفش­های پاشنه بلند نیز مناسب هستند. اما توجه کنید که پاشنه­های تیز و بلندتر از سه سانتی متر پای شما را اذیت می­کند. کفش چرمی به دلیل دوام و بو نگرفتن پا درون آن پیشنهاد ماست.

مانتو اداری از قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل ها برخوردار است درحالی که جنس و کیفیت آن باعث کاهش هزینه در بلند مدت می­شود. به شست و شو و نگهداری آن­ها که معمولا به صورت برچسب در پشت لباس­ها است دقت کنید.

نویسنده : عاطفه

قیمت مانتو اداری چقدر است؟

برای خرید مانتو شلوار اداری شما با طیف گوناگونی از قیمت­ها مواجه می­شوید. دلیل آن نیز کیفیت پارچه، جنس متریال و نحوه­ی دوخت آن­هاست. شما با توجه به  بودجه­ی خود می­توانید مانتویی مناسب تهیه کنید. ست مانتو شلوار از ۴۰۰ هزار تومان شروع شده و با توجه عوامل ذکر شده بالاتر می­رود.

چگونه مانتو اداری سایز خود را پیدا کنیم ؟

 موضوعی که در ظاهر شما بسیار اهمیت دارد، انتخاب اندازه­ی صحیح است. توجه کنید که برش یا پنس دقیقا بروی اندام شما قرار بگیرد. در خرید آنلاین به جدول سایزبندی­ها توجه کنید و آن را با اندازه­های خود مقایسه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *