استایل خانم‌ها, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

بهترین لباس مناسب اندام سیبی شکل چیست؟ همراه با پیشنهاد خرید

لباس مناسب اندام سیبی شکل  |برای شیک پوش بودن باید چند اطلاعات ساده را درباره خود بدست آورید که مرحله اول آن شناخت فرم بدن یا بادی شیپ است.

مدت زمان تخمینی مطالعه: ۱۱ دقیقه

بعد از شناخت آن باید متناسب با اندام‌تان انتخاب لباس کنید. به طور کلی فرم اندام خانم‌ها به ۵ دسته کلی تقسیم می‌شود که عبارتند از : گلابی، سیب شکل، ساعت شنی، مستطیلی و مثلثی. اینجا در مورد این فرم اندام توضیح می‌دهیم و لباس مناسب اندام سیبی شکل را تحلیل می‌کنیم و در نهایت پیشنهاد خرید لباس خواهیم داشت.

ویژگی فرم اندام سیبی شکل

زنان با اندام سیبی شکل دارای میانه اندام پر و چاق هستند؛ یعنی شکم برجسته و دور کمرشان برآمده است. اگر جزو سیبی شکل هستید اضافه وزن قابل توجهی در ناحیه شکم، پشت و بالاتنه دارید.

اگر هنوز این اضافه وزن را در خود نمی‌بینید، بسیار مراقب باشید زیرا اندام شما تمایل زیادی به انباشته کردن چربی‌ها دارد. در اندام سیبی شکل خط کمر مشخص نیست و میانه بدن عریض ترین قسمت اندام‌تان است. هم چنین گردن شما کوتاه و چاق است. بهترین دارایی اندام شما پاهای باریک و قلمی تان است.

  استایل کیلین مورفی در دنیای واقعی چیست؟

نکات قابل توجه برای فرم بدن سیبی شکل

خانم‌ها با این فرم بدن باید در لباس پوشیدن به دور کردن توجه و عدم تمرکز به قسمت میانه بدن توجه کنند.اگر دارای اندام سیبی شکل هستید، لباس‌هایی بپوشید که انحنا و حجم لازم را به قسمت پایین تنه و بالاتنه اضافه کند. به طوری که قسمت میانی اندام باریک دیده شود.

شما به دلیل داشتن پاهای ظریف و زیبا می‌توانید از دامن با هر قد دلخواهی استفاده کنید.

کت مناسب اندام سیبی شکل

کت‌های ساسون دار با یقه برگردان پهن مثل یقه انگلیسی، بلیزر و… که در ناحیه کمر قالب تن باشند برای شما مناسب است. هم چنین اولین دکمه کت زیر سینه باشد. و همینطور کت مناب اندام گلابی شکل بهتر است دارای   کمربند باشد تا کمک ‌کند کمر شما باریک نشان داده شود. البته حواستان باشد که کمربند پهن نباشد تا نتیجه عکس ندهد.

لباس مجلسی مناسب اندام سیبی شکل

بهترین لباس مناسب اندام سیبی شکل در مراسم‌ها و جشن‌ها باید به صورت زیر باشد :

  • از ترکیب پیراهن چپ و راستی که در زیر سینه دارای پیلی باشد استفاده کنید.
  • پیراهنی را انتخاب کنید که دارای یقه هفت کشیده باشد و آستین ساده و معمولی داشته باشد و رفته رفته در قسمت باسن گشاد شود.
  • شومیز با یقه چهارگوش و بیضی دکمه خور باشد و قسمت پایین آن گشاد باشد
  • پیراهن‌های دکلته به دلیل اینکه سرشانه شما کوچک است بسیار مناسب است
  • لباس مجلسی مناسب اندام سیبی شکل بهتر از دارای دامن فون و کمی گشاد باشد
  • پارچه پیراهن شما باید از جنس افتان و یا همان دارای ریزش باشد و همچنین لطیف و نرم باشد
  مدل لباس مجلسی مناسب افراد لاغر

لباس مناسب اندام سیبی شکل : بلوز و شومیز

یکی از آیتم‌های کاربردی و قابل پوشش برای خانم‌ها استفاده از بلوز و شومیز است. از بلوزهایی استفاده کنید که دارای پارچه نرم و لطیف باشد و در قسمت بالاتنه دارای چین‌های ریز باشد. شومیزهایی با یقه قایقی و یا طوری که در قسمت سرشانه دارای تور باشد برای شما مناسب است.

یکی از آیتم‌های کاربردی و قابل پوشش برای خانم‌ها استفاده از بلوز و شومیز است. از بلوزهایی استفاده کنید که دارای پارچه نرم و لطیف باشد و در قسمت بالاتنه دارای چین‌های ریز باشد. شومیزهایی با یقه قایقی و یا طوری که در قسمت سرشانه دارای تور باشد برای شما مناسب است.

لباس مناسب اندام گلابی شکل در پایین تنه

در حال حاضر شلوار جزو آن دسته از لباس مناسب اندام گلابی شکل است که به راحتی در بازار پیدا می‌شود. شلوار جین با فاق متوسط و پاچه‌های گشاد به همراه جیب در جلو و یا پشت شلوار کمک می‌کند تا انحنای لازم به قسمت پایین تنه اضافه شود و برجستگی شکم کمتر دیده شود. همین طور شلوارهای گشادی که از پارچه های نرم و لطیف باشد بسیار مناسب است.  

  روش استفاده از کمربند برای جذابیت بیشتر استایل

اکسسوری مناسب

از جمله اکسسوری مناسب اندام شما استفاده از کمربند ظریف به رنگ تیره و یا هم رنگ با لباس‌تان است.گردنبندهای بلند را می‌توانید روی مانتو و کت استفاده کنید. کفش‌های تخت و لژدار برای شما گزینه‌های خوبی محسوب می‌شود.

دامن مناسب اندام سیبی شکل

یکی دیگر از بخش های لباس مناسب اندام گلابی شکل که باید به آن اشاره کرد، دامن‌ها هستند. از دامنی استفاده کنید که دارای فون و یا برش باشد و یا کمی حالت گشادی داشته باشد.

لباس هایی که نباید بپوشید!

  • چین و پیلی در قسمت میانه اندام
  • دامن و شلوارهای بسیار تنگ
  • یقه های کوتاه
  • پارچه‌های شق و آهاردار
  • لباس‌هایی با طرح افقی
  • آستین پفی و حجیم

نویسنده : مائده

اندام سیبی شکل چه ویژگی دارد؟

اندام با ویژگی سیبی شکل دارای میانه پر است یعنی اضافه وزن و حجم بیشتر بدن در قسمت شکم است و در قسمت کمر دارای برآمدگی هستند.

لباس مناسب اندام سیبی شکل چیست؟
  نحوه ست کردن لباس طلایی

خانم‌ها با این فرم بدن بهتر است تمرکز لباس را از قسمت میانه اندام خارج کنند. به طور مثال استفاده از کمربند ظریف و کوچک به رنگ تیره می‌تواند انحنای کمر را کوچک نشان دهد و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *