استایل آقایان, استایل شناسی

خوش تیپی آقایان ورزشکار

آقایان ورزشکاری که بدن خود را روی فرم نگه میدارند باید بدانند بدن خوب برای داشتن یک استایل خوب کافی نیست و اگر اشتباه لباس بپوشند، ممکن است زیبایی بدنشان را از دید خارج کنند.

اما اگر به لباسشان توجه کنند میتوانند این زیبایی را چند برابر بیشتر جلوه دهند.

تیم شیک و پیک برای شما نکاتی را ذکر میکند تا بتوانید بدنتان را بهتر به نمایش بگذارید.

استفاده از خطوط افقی

خطوط افقی به دلیل ایجاد خطای دید، پهنای بدن شمارا بیشتر نشان میدهد و عضلاتتان نیز جلوه بیشتری خواهند داشت. میتوانید از تی شرت هایی با خط های افقی باریک و یا درشت استفاده کنید.

لباس های فیت

لباسهایی که فیت تنتان باشند یعنی نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد، زیبایی بدنتان را به اندازه نشان خواهد داد. پس لازم نیست از لباس های تنگ و زننده استفاده کنید. چه شلوار و چه پیراهن!

لباس های بسیار تنگ هم برای بدن شما ضرر خواهد داشت و هم ظاهر نامناسبی را به شما میدهد.

بیشتر بخوانیم: ۵ سبک در لباس مردانه

رنگ های روشن

رنگ های روشن مانند سفید، بسیار مورد استقبال اقایان ورزشکار قرار میگیرد. زیرا این نوع از رنگ ها فرم بدن را به طور دقیق نشان میدهند و قطعا برای افرادی که بدن تراشیده و زیبایی دارند بسیار مناسب هستند.

  چند نکته و روش برای ست کردن کراوات باریک با لباس ها

رنگ های خنثی

رنگ های خنثی مانند سفید،مشکی ، خاکستری،سرمه ای، قهوه ای، زیتونی، شتری، مشکی، خاکستری… بهترین رنگ ها برای شما خواهند بود. در تابستان از رنگ های روشن و در زمستان از رنگ های تیره استفاده کنید. شما حتی می توانید سر تا پا یک رنگ بپوشید و از جذابیت ظاهری تان نهایت لذت را ببرید. به جای اینکه توجه را روی لباستان بیاورند، به طور کانل تمرکز را از روی لباس برداشته و به سمت بدن شما خواهند آورد و جلوه ی زیبایی را به بدن شما خواهند داد.بهتر است از مدل های ساده و غیر طرح دار استفاده کنید.

لایه ای لباس پوشیدن

از آنجا که شما ترسی برای نشان دادن اندام تان ندارید و نمی خواهید که با پوشیدن چند دست لباس روی هم اشکالات اندام تان را بپوشانید، بهتر است که در لایه ای لباس پوشیدن نیز افراط نکنید. از طرف دیگر اگر شما چند لایه لباس روی هم بپوشید، ممکن است که عضلات تان بیش از اندازه بزرگ جلوه کند، از این رو بهتر است که اگر لایه ای لباس پوشیدن را انتخاب کرده اید، لباس هایتان را سبک انتخاب کنید.

به عنوان مثال اگر شما یک پیراهن به تن کنید و روی آن یک سویشرت بافتنی بپوشید و روی آنهم یک کت دیگر… بیش از اندازه گنده و پف کرده به نظر می آیید. به جای آن، لباس هایتان را سبک انتخاب کنید. مثلا پیراهن یا سویشرت های نازک از جنس پارچه کشمیر و پشمی، می توانند انتخاب خوبی برایتان باشند. بنابراین از پوشیدن لباس های بافتنی و کلفت خودداری و به جای آن کت های چرمی و جین را جایگزین اش کنید.

  شیک پوش ترین باشید

جین

جین یکی از بهترین دوست های شماست از این رو که شما می توانید مدل های مختلف آن را به تن کنید. از شلوارهای جین گرفته تا ژاکت های جین… شما می توانید با توجه به سلیقه خود، مدل مورد علاقه تان را انتخاب کنید. از آنجا که لباس های جین رنگی طبیعی و نسبتا خنثی ای دارند و از طرف دیگر نازک اند، اندام شما را به زیبایی هر چه تمام تر نشان می دهند.

کت

فرقی نمی کند که شما اندامی چاق دارید یا لاغر و متناسب، شما باید تحت هر شرایطی لباسی که فیت تن تان است را به تن کنید. داشتن یک کت که فیت تن تان باشد برایتان واجب است. اگر می توانید آن را آماده بخرید اما اگر کتی که به زیبایی روی تن تان نمی نشیند را پیدا نمی کنید، از یک خیاط کمک بگیرید.

بهترین مدل کت برای شما کت هایی با یک ردیف دکمه اند. فرم ساده کت با یک ردیف دکمه باعث می ‌شود دو لبه کت، درست روی هم قرار گرفته و با دکمه ‌هایی که در یک ردیف قرار می‌ گیرند بسته شود. این مدل کت مردانه رایج‌ ترین مدل کت است که معمولا طراحی ‌های کلاسیک دارند و برای موقعیت های رسمی و نیمه رسمی مناسب می باشند.

  چگونه یک کت و شلوار ارزان قیمت و خوب پیدا کنیم؟

از پوشیدن کت هایی که طرحدارهای بولدی دارند نیز خودداری کنید.

بیشتر بخوانیم: انواع کت چرم

تی شرت

زمانی که صحبت از تی شرت می شود، مهمترین چیزی که باید مد نظر داشته باشید این است که فیت تن تان باشد. برای این منظور به یقه و شانه های آن نگاه کنید، اگر کاملا روی تن تان نشسته بود، یعنی که انتخاب درستی داشته اید. اما پوشیدن تی شرت های خیلی گشاد یا خیلی تنگ به هیچ وجه به شما پیشنهاد نمی شود.

گرداوری زهرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *