استایل خانم‌ها, انواع استایل زنانه, مد و استایل

یک راهنمای جامع برای داشتن استایل مد تامبوی عالی در سال ۲۰۲۴

به خوش لباس بودن در کت و شلوار و دامن فکر می‌کنید؟ یا به لوفرهای جوهری با پیراهن دکمه دار؟ بدون شک، شما باید به شلوار جین بسیار راحت و در عین حال شیک پسرانه فکر کنید! خوب، فکر کردن را رها کنید و راه خود را با سبک بی‌نقص تامبوی باز کنید!

با گذشت زمان، لباس‌های مردانه منحصر به فرد مانند تی‌شرت‌های گشاد، شلوار جین پسرانه، شلوار راحتی، کت و شلوار کتانی در کمد هر زن به یک پارچه اصلی تبدیل شده‌اند.

مانع مبتنی بر جنسیت مدت زیادی است که از بین رفته‌است و زمان آن رسیده‌است که هماهنگی آنچه را که گاهی به عنوان یک جفت اشتباه در نظر گرفته می‌شود، ادامه دهیم.

چه شلوار جین را با لوفلرها و چه یک کت و شلوار بر تن داشته باشد، مد تامبوی همه این ها را دارد! بارها اتفاق افتاد و هنوز هم کم‌ترین مواردی وجود دارد که به زنان گفته می‌شود بیشتر دخترانه باشند و یا به همان شیوه لباس بپوشند.

برای مدتی نسبتا طولانی، زنان به خاطر این موضوع توسط زنان یا مردان هم سن و سال خود ترسانده شده اند.

چندین زن، خود واقعی خود را سرکوب کرده‌اند و به خاطر ترس از جامعه، خواسته‌های واقعی خود را سرکوب کرده‌اند. با این حال، با آزاد شدن موانع در این روزها، مد تامبوی همچنان رو به افزایش است.

و اگر تا اینجا این کار را کرده‌اید، نیازی به گفتن نیست که باید به دنبال پاسخی برای این سوال باشید که چگونه می‌توانم یک تامبوی باشم؟

اساسا مد تامبوی چیست؟

آیا تا به حال زنی را دیده‌اید که سبک مد تامبوی را بدون زحمت داشته باشد و تعجب کند که مد چیست؟ خوب، پاسخ در این سوال نهفته‌است.

سبک تامبوی یک سبک پیشگامانه است که در آن زنان بدون زحمت سبک متفاوت و عمدتا انواع مختلف لباس‌های مردانه را به هنگام اضافه کردن یک چرخش خاص برای زنان، به کار می‌برند.

آن همیشه یک جشن به روش خودش بوده‌است که در آن قوانین شکسته می‌شوند و روح واقعی یک فرد آشکار می‌شود.

ایده مناسب برای مد تامبوی در سال ۲۰۲۴

آیا به دنبال راه‌هایی برای به تصویر کشیدن بهتر سبک مد تامبوی خود هستید؟ به دنبال ارتقا کمد لباس هستید؟ فقط رها شوید، سبک مد تامبوی خود را به راحتی هدایت کنید. خب، همان طور که مد تامبوی ساده است و در مرکز جذابیت قرار دارد، ممکن است راه‌های جالبی برای ارتقا بازی تامبوی شما وجود داشته باشد!

۱. وقتی در استرس هستید، بر روی برخی اختلالات تمرکز کنید!

بافت فرسوده شسته شده با اسید تیره همیشه به سبک خود است و بنابراین شسته شده با نور و شستشوی متوسط راه را برای ورود به آن هموار کرده‌اند. از هیچ چیز نترسید و ممکن است برای اضافه کردن یک پانک جدی به سبک خود، بر روی یک یا چند هدگیر دیگر قرار دهید.

۲. فلانل (لباس ورزشی) گرانچ در راه است!

مطمئنا نمی‌خواهید از اضافه کردن یک مقدار گرانچ به چشم انداز تامبوی خود با کمک فلانل ها صرف‌نظر کنید. اگر این رنگ قرمز و سیاه کلاسیک و یا هر رنگ قوی دیگری باشد، قطعا فلنل به روح تامبوی شما جرقه می‌زند.

ممکن است یک پیراهن دکمه دار کلاسیک و یا حتی یک لباس برای این کار باشد، پارچه فلانل با دقت آن را بیرون آورده و درست در ظاهر شما قرار دهد.

۳. وقتی لایه‌بندی هنر است، شما هنرمند می‌شوید!

چه تابستان باشد و چه زمستان، لایه‌بندی هیچ وقت از مد خارج نمی‌شود و خارج از ذهن نیست. در حالی که گرمای لازم را در زمستان فراهم می‌کند، اما به اضافه کردن یک المان سرد بدون زحمت به سبک شما ادامه می‌دهد. آن ژاکت چرمی بر روی پلیور گردن بلند شما به اندازه کت بر روی پوشش کتان عالی به نظر می‌رسد.

با این حال، این لایه‌بندی برجسته مانع از این نمی‌شود که به شما ظاهر گاه به گاه اما در عین حال کلاسیک در تابستان را نیز بدهد. فکر عادی ترین شلوار جین تنگ با یک تاپ دکمه دار و لایه‌ای از یک پیراهن دکمه به پایین خودش آرامش‌بخش است. ژاکت‌های سبک و یا آن‌هایی که کاملا پوشیده شده‌اند با روح تامبوی شما دست به دست خواهند شد.

۴. هیچ وقت برای اوورآل دیر نیست!

در حالی که روند مد دهه ۹۰ به اوج خود رسیده و راه خود را به سمت عقب باز می‌کنند، اوورال‌ها جایگاه خود را به سبک تامبوی پیدا کرده‌اند. این یک تناسب نسبتا آرام است که بیانیه خود را حمل می‌کند.

سبک و جفت کردن کلی بسیار آسان است. شما می‌توانید آن را مطابق سلیقه خود بالا و یا پایین ببرید. شما می‌توانید آن را با یک تی‌شرت ساده، یک تاپ ساده، یا یک پیرهن یقه بالا و شیک لایه کنید. شما باید جواهرات را امتحان می‌کردید تا همین کار را بکنید، چه یک دسته زنجیر باشد و چه یک دسته زاویه.

۵. ست کت و شلوار قطعا به شما می آید!

این کت و شلوار در واقع قطعه دیگری است که راه را برای بازگشت به زمان امروز هموار کرد. آن ظریف، شیک و ساده است و می‌تواند به روش‌های برجسته و متعددی طراحی شود. شما می‌توانید آن را با یک تی‌شرت ساده و یا یک کت و شلوار کلاسیک بپوشانید. شما می‌توانید کاری کنید که اتفاقی به نظر برسد و یا باعث شوید که عصبی به نظر برسد.

  مهارتهای بعد از سی سالگی که حتما باید بدانید!

فراموش نکنید که چه قدر یک پیراهن ساده به طرز شگفت انگیزی از کت و شلوار تعریف می‌کند تا به یک لباس کاملا مد روز تبدیل شود. با این حال، اکنون که زمان تغییر کرده‌است، تنها یک لباس سیاه دیگر نیست. شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از رنگ‌های ظالمانه را انتخاب کنید که شکوه و جلال بیشتری به آن می‌بخشند و به ظاهر مد تامبوی که به آن خدمت می‌کنید، نشان می‌دهند.

۶. لباس های سایز بزرگ، ترکیب برنده اند!

شما قطعا باید درک کنید که هرگز نمی‌توانید در مورد بیانیه سبک خیلی بزرگ خود اشتباه کنید. در مورد بدن‌تان احساس خوبی ندارید؟ بر روی تیشرت سایز بزرگ با چند شلوار جین مناسب فکر کنید. به اندازه کافی احساس راحتی نمی‌کنید؟ برخی از ;ta ihd بوکسی را با یک راگربک و یا یک بند اسپاگتی به استایلتان اضافه کنید.

علاوه بر این، می خوای از تعطیلات عالی ساحلی تعریف کنی؟ سریع لباس های ظریف روی شانه ای را بپوشید. بنابراین بله، وقتی شک دارید، سبک مد تامبوی خود را با لباس‌های سایز بزرگ مرتب کنید.

از میان طیف گسترده‌ای از خطوط بلند، تی‌شرت‌های boxy، و شلوار گشاد انتخاب کنید. زمانی که به ما ظاهری نسبتا عاری از سر و صدا می‌دهید، کمی به خودتان آرامش بدهید.

بیشتر بخوانیم: استایل اورسایز چیست؟

۷. چه کسی از جواهرات بدش می آید؟

سبک مد تامبوی خود را با انداختن برخی لوازم جانبی انتخاب کنید. یک کلاه پهن، یک کلاه حصیری، یا یک کلاه بیسبال باشید، یک کلاه بر سر بگذارید و بهترین احساس را در مورد خودتان داشته باشید.

خوب، می‌توانید با اضافه کردن یک دسته از النگوها، دستبندها، یا دسته‌های مختلف، چیزهای بیشتری به آن اضافه کنید تا آن پانک را به مرکز توجه بیاورید. شاید بهتر باشد مقداری زنجیر به خود آویزان کنید.

ممکن است سعی کنید با اضافه کردن یک یا دو هدگیر، کمی گرانچ به دست آورید. حرف آخر باعث نیازی به ترس نیست، نگرانی کمتری در مورد آنچه مردم می‌گویند، و دسترسی به محتوای قلبتان می‌شود.

چطور میتوانم یک «تامبوی» باشم؟

خوب برای شروع، تامبوی دختری است که در بیان خود به عنوان یک پسر احساس راحتی بیشتری می‌کند، لباس‌های مردانه، لوازم جانبی، کفش و غیره می‌پوشد. دخترانی که در فعالیت‌هایی شرکت می‌کنند که پسرها دوست دارند انجام دهند، پسر بچه‌ها محسوب می‌شوند و اگر شما می‌خواهید حس واقعی مد خود را به نمایش بگذارید، پوشیدن کفش‌های چرمی به جای کفش، راحتی به جای درخشش، و شرکت در فعالیت‌های مردانه می‌تواند به شما کمک کند حس واقعی مد خود را نشان دهید.

اگر چه ما نمی‌توانیم این واقعیت را انکار کنیم که سنت‌ها و هنجارهای سنتی بیان خود را بسیار دشوار و محدود کرده‌اند، اما همچنان که زمان می‌گذرد، مردم بیشتر با خودشان صادق می‌شوند و تمایل به نشان دادن حس واقعی مد خود دارند. اگر شما یکی از آن‌ها هستید و نمی‌دانید چطور و از کجا شروع کنید، نگران نباشید که فقط جای مناسب را پیدا کرده‌اید. در اینجا لیستی از ۷ ایده برتر برای استایل تامبوی آورده شده‌است.

۱) شلوارهایی بخرید که روی ساق پا بریدگی دارند و دارای جیب و پل کمربند هستند:

همانطور که ممکن است متوجه شده‌باشید شلوارهای زنانه جیب‌های بلندی ندارند (یا جیب مصنوعی دارند) ، یا برش‌های مستقیم روی پاها دارند. و شلوارهای زنانه هم نسبت به شلوارهای مردانه خیلی تنگ هستند. جین ها می‌توانند گزینه خوبی برای انتخاب باشند. اگر بخواهی شلواری به تن کنی که لباس عادی بپوشی، برو دنبال شلوار گشاد که می‌تواند آسایش تو را تامین کند.

شما می‌توانید پاچه  شلوارتان را بالا بزنید تا اگر بیش از حد بلند به نظر می‌رسند، آن‌ها را کوتاه کنید و از ظاهر شدن کفش‌های زیبای خود جلوگیری کنید. . پاهای شما در این شلوارها فوق‌العاده به نظر میایند

زمانی که دما بالا می‌رود، سعی کنید شلوارک کارگو را بپوشید. شما نباید از پوشیدن الگوها و شلوارهای رنگارنگ هراس داشته باشید، اما سعی کنید مطمئن شوید که آن‌ها با سبک شخصی شما هماهنگ هستند.

۲) T-شرت‌های گشاد و  شل را بپوشید:

شما باید با الگوهای مختلف و چاپ روی آنها بروید، و یا می‌توانید تی‌شرت‌ها را با لوگو بخرید. تی‌شرت‌های یقه دار و پیراهن‌های دکمه دار با خطوط مستقیم و غیره را بخرید.

هنگام پوشیدن پیراهن، باید آستین‌هایتان را بالا بزنید. شما باید رنگ‌های خنثی مانند سیاه، آبی، سبز تیره، خاکستری و غیره را بخرید. همچنین می‌توانید با این پیراهن‌های رنگی، شلوارهای خنثی بپوشید. اگر ظاهر دقیق تامبوی را می‌خواهید، سعی کنید از مجموعه پسرانه یا بازارهای پسرها خرید کنید. اگر می‌خواهید لباس‌های زنانه بپوشید، می‌توانید آن‌ها را بپوشید و هنوز هم با پوشیدن لباس‌های گشاد و ورزشی شبیه تامبوی به نظر می‌رسند.

۳) از پوشیدن لوازم جانبی پر زرق و برق اجتناب کنید:

اگر می‌خواهید شبیه تامبوی به نظر بیایید، باید از پوشیدن هر گونه لوازم جانبی شیک و باشکوه خودداری کنید. شما باید از پوشیدن آن گردن‌بند یا گوشواره‌های درخشان و یا براق خودداری کنید. شما باید از نگه داشتن کیف دستی زنانه اجتناب کنید در عوض ممکن است بخواهید کیف پول خود را نگه دارید. شما می‌توانید کراوات‌ها و ساعت‌های مچی (از مجموعه مردان) را برای آن جواهرات اضافی بخرید. پوشیدن کلاه، گردنبند ساده و یا حلقه‌های کوچک به جای گوشواره‌های براق آویزان می‌تواند به شما کمک کند تا مانند تامبوی باشید.

  راز های جذابیت به سبک آنجلینا جولی

ترفند: همچنین می‌توانید سبک هنرپیشه مورد علاقه خود را دنبال کنید و یا سعی کنید از لباس‌های مجموعه مردان استفاده کنید. اگر شما برای همه اینها عضو جدیدی هستید، نگران نباشید که ما به آیکون های برتر روش تامبوی اشاره کرده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید تا صورت واقعی مد خود را پیدا کنید.

۴) از پوشیدن پاشنه بلند خودداری کنید:

شما باید از پوشیدن صندل و کفش‌های پاشنه‌بلند خودداری کنید. در عوض، شما باید کفش، کفش ورزشی، چکمه‌های توری و غیره بپوشید. با رنگ‌های محکم و یا عکس‌های چاپی خنثی، مانند الگوی تخته شطرنج و یا نوارهای بلند و صاف، به شما کمک خواهد کرد تا ظاهر مردانه‌تر به نظر برسید. شما می‌توانید برخی از سایت‌های گوگل را جستجو کنید که کفش‌های رسمی و نیمه‌رسمی مردان را فراهم می‌کنند که به دختران ظاهر کامل پسر بچه‌ها را می‌دهد.

زمانی که چکمه پوشیدید، کفش‌های کتانی بپوشید، سر پاچه ها را بالا نگه دارید و از پوشیدن آن جوراب‌های رنگارنگ خودداری کنید. از استفاده از الگوهای رنگ صورتی و کفش‌های الگوی گل خودداری کنید. همچنین به یاد داشته باشید که آن کفش های براق نیز برای سفر مد تامبوی شما، یک نه بزرگ هستند.

بیشتر بخوانیم: عوارض کفش پاشنه بلند

۵) دور لاک ناخن و آرایش سنگین را خط بکشید:

اگر می‌خواهید تامبوی شوید، باید از داشتن لاک ناخن و یا آرایش سنگین خودداری کنید. اما بدیهی است که اگر می‌خواهید کمی آرایش طبیعی یا سبک داشته باشید، قابل‌قبول است. همیشه می‌توانید از کرم فونداسیون و یا کرم کانسیلر برای پنهان کردن دایره‌های تیره و یا پیگمانتاسیون بر روی پوست خود استفاده کنید، اما فراموش نکنید که کرم کانسیلر را بخرید که با تن پوست شما مطابقت داشته باشد، بنابراین زیاد به نظر نمی‌رسد.

۶) زمانی را با کسانی سپری کنید که در شادی شما شریک هستند:

یک نفر به درستی گفته‌است: « وقتی شما همراهان مناسبی داشته باشید، اوضاع هرگز خیلی ترسناک نخواهد بود.» سعی کنید دوستان خوبی پیدا کنید چون آن‌ها با شما صادق هستند و مهم نیست چه چیزی را انتخاب می‌کنید و چطور می‌خواهید باشید. اگر همراهان شما واقعا از شما حمایت نمی‌کنند که خود واقعی خود را دنبال کنید و یا از شما به خاطر این که چطور می‌خواهید نگاه کنید و یا رفتار کنید، انتقاد کنند، پس اشکالی ندارد که فاصله خود را از آن‌ها حفظ کنید.

سعی کنید زمانی را با افرادی سپری کنید که در شادی شما شریک هستند و می‌خواهند صرف‌نظر از این که چه چیزی برای شما مهم است، از شما حمایت کنند. همان طور که همه می‌دانند چه چیزی برای آن‌ها بهتر است، پس خود را در میان افرادی قرار دهید که از شما حمایت می‌کنند و شما را دوست دارند و به احساسات شما احترام می‌گذارند.

۷) اعتماد به نفس لازم را داشته باشید:

نیازی نیست اعتماد به نفس خود را از دست بدهید. با اعتماد به نفس رفتار کنید. بر روی چیزهای کوچکی مثل آنچه که دنیا باید بگوید و یا اینکه مردم چطور می‌توانند درباره شما قضاوت کنند، تاکید نکنید. ما موافقیم که پیروی واقعی از بیانیه مد شما وقتی صدها سوال از شما می‌شود، آسان نیست، اما سعی کنید به جای فکر کردن در مورد جامعه، بر روی خودتان و زندگی خود تمرکز کنید.

به هر لباسی که پوشیده‌اید اعتماد به نفس داشته باشید. فرقی نمی‌کند که کفش‌های پاشنه‌بلند را انتخاب کنید، عاشق بیش از حد جواهرات، طبیعی بیش از حد آرایش، براق بیش از حد عاقل باشید، اشکالی ندارد. فقط خودتان باشید و اعتماد به نفس داشته باشید. این اعتماد به نفس را به جواهر خودت تبدیل کن.

بگذار کفش‌ها حرف بزنند!

کمی بیشتر به لباس مد تامبوی خود با داشتن تمرکز بر روی کفش‌ها فکر کنید.

کفش‌ها کل ظاهر شما را بالا می‌برند و آن را کنار هم نگه می‌دارند. چه چکمه چلسی باشد که آن پیچ و تاب‌های انگلیسی را به ارمغان بیاورد، چه چاک تیلور کانورس برای کفش‌های ورزشی عالی، یا آکسفورد ، همه اینها مطمئنا یک دست هستند، در حالی که برای بالا بردن ظاهر مد تامبوی شما در حال تلاش هستند.

اگر چه هر زن در روش خود منحصر به فرد است و هر زنی که استعداد سبک مد تامبوی را دارد ممکن است سبک خاصی داشته باشد، اما ما از شما می‌خواهیم که چند نکته و ترفند به عنوان نکات ذکر شده در بالا به شما ارائه دهید که ممکن است به شما کمک کند در مورد آشفتگی لباس کم‌تر نگران باشید. پیدا کردن این موارد ممکن است به شما کمک کند تا سبک خود را کمی بالا ببرید.

خب، به جرات می‌گویم، حتی اگر شما یک مجموعه مد تامبوی متفاوت داشته باشید، آزمایش کردن هیچ ضرری ندارد.

شما همچنین می‌توانید این فیلم شگفت‌انگیز را برای ایده لباس تامبوی ببینید!

۵ نوع کفش برای مد تامبوی

حالا می‌دانید چه بپوشید تا شبیه تامبوی به نظر برسید. اما بدون داشتن یک نوع کفش عالی، شما نمی‌توانید مانند تامبوی شگفت‌انگیز و دوست‌داشتنی به نظر برسید.

۱) چکمه‌های چلسی:

چکمه‌های چلسی دارای ارتفاع متوسط و لچکی الاستیک در هر دو طرف هستند. آن‌ها به خاطر محبوبیت شان در خیابان کینگ در چلسی در دهه ۱۹۶۰ نامگذاری شده‌اند. آن‌ها چکمه‌های تنگ و تا مچ پا بلند هستند. همه آن‌ها با تکنیک‌های دستی درست شده‌اند. آن‌ها توسط کفاش شخصی ملکه ویکتوریا در سال ۱۸۵۱ طراحی شدند.

بیشتر بخوانیم: آنچه که از بوت چلسی نمی دانید!

  اگر می‏‌خواهید استایلی مردانه داشته باشید، بخوانید

۲) اسنیکرهای تامبوی:

اینها انواع مختلفی از کفش‌های کتانی نیستند. آن‌ها همچنین شبیه کفش‌های ورزشی معمولی به نظر می‌رسند. آن‌ها با جین‌های تا قوزک پا جذاب به نظر می‌رسند. مواد رایج مورد استفاده برای کفش‌های ورزشی مدرن، چرم، منسوجات، مواد مصنوعی، لاستیک و پلاستیک هستند. هر کدام نقش خاص خود را در کفش دارند. بستگی به این دارد که چه موادی را می‌خواهید بپوشید و چه زمانی. هر یک از این مواد جایگاه متفاوتی در مجموعه کفش‌های ورزشی شما خواهند داشت. الگوی صفحه شطرنج کلاسیک به نظر می‌رسد.

۳) لوفرها:

لوفرها به عنوان راحتی نیز شناخته می‌شوند. آن‌ها کفش‌های بدون توری هستند. آن‌ها به عنوان دمپایی در فرهنگ آمریکایی شناخته می‌شوند. یکی از اولین طراحی‌های آن در لندن توسط شوهای حیات وحش معرفی شد و سپس به آن لوفر حیات وحش گفته شد. آن‌ها به عنوان کفش‌های معمولی شروع به کار کردند، اما محبوبیت آن‌ها به حدی افزایش می‌یابد که در آمریکا با کت و شلوار تجاری پوشیده می‌شوند.

شما نباید با این کفش‌ها جوراب بپوشید. اگر نمی‌توانید لباس راحتی بدون جوراب بپوشید، می‌توانید جوراب‌های کتانی را امتحان کنید.

۴) چکمه‌های برنزی:

من فکر می‌کنم شما همچنین ممکن است عاشق رنگ برنزه نیز باشید، چون یک کفش رنگ روشن زیبا است، و کم‌تر از یک کفش رنگ تیره‌تر سنگین است. وقتی به پوشیدن یک لباس دریایی فکر می‌کنید، باید فورا به فکر جفت کردن این لباس با چکمه‌های برنزه باشید چون من عاشق این ترکیب هستم.

۵) کفش‌های آکسفورد:

یک کفش آکسفورد با بند هایی مشخص می‌شود که در زیر پیوند به آن متصل شده‌اند،

یک ویژگی به نام «بند بسته». آن‌ها بسیار شیک به نظر می‌رسند، شما می‌توانید آن‌ها را در یک جلسه نیز بپوشید چون آن‌ها به عنوان کفش‌های رسمی نیز کار می‌کنند. در هر موقعیتی می توان از آن‌ها استفاده کرد. به نظر من، شما باید رنگ سیاه و قهوه‌ای تیره را در کفش‌های آکسفورد بخرید. ظاهر براق آن‌ها توجه بینندگان را جلب می‌کند.

۷ ایده مدل مو برای مد تامبوی:

برای این که یک تامبوی باشید، باید از ساخت مدل موی زنانه برای آن‌ها اجتناب کنید. شما می‌توانید موهای خود را کوتاه کنید، اما اگر نمی‌خواهید موی خود را کوتاه کنید، می‌توانید دم اسبی آشفته‌ای درست کنید، اما سعی کنید گیره، سنجاق، و غیره نپوشید. شما باید سبک خود را ساده نگه دارید.اما اگر شما به دنبال ایده‌های جدید برای سبک مو هستید تا بازی مد تامبوی خود را ارتقا دهید، ما به ۷ مدل موی خیره‌کننده اشاره کرده‌ایم که می‌توانید سعی کنید مدل تامبوی خود را به نمایش بگذارید.

۱) بغل موی تراشیده شده با برش های تیز:

این مدل مو نگاه کاملی به تامبوی دارد. آن ترکیبی از دو طرف تراشیده و یک مدل موی کوتاه است. کاهش موی «پیکسی» روز به روز در میان زنان مشهور می‌شود. این مدل مو باعث می‌شود که تامبوی بی‌عیب و نقص و مملو از نگرش بدون مراقبت باشد. این مدل مو برای تمام رویدادهای اتفاقی که در آن شرکت خواهید کرد، قابل‌قبول است.

۲) دم اسبی:

دم اسبی بهترین انتخاب است. زمانی که بحث مد تامبوی مطرح می‌شود، مرتب کردن موی خود توصیه می‌شود چون به شما کمک می‌کند ظاهری شیک و مرتب داشته باشید و نیازی نیست به طور مداوم موهای خود را مرتب کنید. هم چنین برخی از دختران می‌خواهند موهای بلند داشته باشند و به طور همزمان شبیه پسربچه‌ها به نظر برسند. بنابراین، در این مورد، دم اسبی می‌تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد.

۳) دم اسبی مخروطی:

بعضی از دخترها می‌خواهند موهایشان تا روی شانه بلند شود. اگر موهای بلندی به اندازه شانه انتخاب کنید، یا می‌توانید موهای خود را طبیعی (شلخته) بگذارید و یا آن‌ها را به یک گیس سفت و محکم ببندید. سپس، اگر بخواهید، می‌توانید آن را بیرون از لباس خود بگذارید و یا آن را مطابق میل خود درون لباس خود نگاه دارید. مزیت اصلی این سبک این است که این دم‌اسبی به شما آرامش و ظاهر جالب می‌دهد.

۴) سبک «باب کات»:

این مدل مو همچنین به عنوان کوتاه کردن طول مو نیز شناخته می‌شود. این سبک دل بسیاری از تامبوی ها را به دست آورده‌است. در واقع، در این مدل مو، مو به طور مستقیم در اطراف خط فک کوتاه می‌شود. این مدل مو نه تنها ظاهری آشفته و درهم و برهم به شما می‌دهد، بلکه می‌تواند به شما یک خانم رئیس نیز بدهد. همه ما می‌دانیم که برش باب برای سال ۲۰۲۱ در حال ترند شدن است، بنابراین اگر به دنبال امتحان کردن چیز جدیدی با موهایتان هستید، این می‌تواند یک نگاه عالی باشد.

۵) سبک «بلانت کات»:

ما نمی‌توانیم این واقعیت را انکار کنیم که مدل موی بلانت یکی از محبوب‌ترین و در روند ترین مدل‌ها برای سال ۲۰۲۱ است. این مدل مو با مدل مو که با دقت برش داده شده‌اند، متفاوت است و به همین دلیل از پشت سر به شما یک ظاهر متراکم و سنگین می‌دهد. این مدل مو به دو روش به شما کمک می‌کند، یا می‌توانید موهایتان را ببندید و یا آن‌ها را به همین شکل رها کنید.

  استایل کژوال و مینیمال مناسب تمام روز

این مدل موی بسیار شجاعانه‌ای است و در هر صورت عالی به نظر می‌رسد.

۶)  دم اسبی آشفته:

این دم آشفته بسیار شیک و در عین حال بسیار ساده به نظر می‌رسد. در این مدل مو، شما می‌توانید موهای خود را جمع کرده و به سر خود ببندید، و می‌توانید بگذارید که چند تار مو در اطراف سر شما باشند تا یک مدل آشفته و درهم و برهم را شکل دهند. این مدل به ظاهر شما طعم اضافی می‌دهد.

این ظاهر چه برای سبک زنانه باشد و چه برای سبک تامبوی، توانایی شگفت انگیزی برای هر دوی این سبک‌ها دارد.

این مدل مو بسیار ساده و زیبا است. کام لا می‌درخشد و بی عیب و نقص می‌شود. موهای کناری و پشت نسبت به موهای بالای سر کوتاه شده‌اند. رنگ مو بسیار کلاسیک است. این مدل مو واقعا برای هر کسی که صورت مستطیلی دارد عالی است

آیا تامبوی ها آرایش می‌کنند؟

آرایش کردن یک انتخاب شخصی است. اگر کسی بخواهد آرایش کند، می‌تواند این کار را بکند. اما به نظر ما، تامبوی باید حداقل آرایش ممکن را داشته باشد. اگر چه آرایش یک ابزار بسیار مفید برای پوشاندن آن حلقه‌های تیره و یا پیگمانتاسیون بر روی پوست است و هم چنین به افزایش تونیسیته پوست شما کمک می‌کند.

به عبارت دیگر، تنها به این دلیل که یک نفر می‌خواهد از یک مد تامبوی پیروی کند، به این معنی نیست که آن‌ها باید از تمایل خود به آرایش دست بکشند، فقط مطمئن شوید که این کار زیاد نیست و خیلی سنگین به نظر نمی‌رسد. در زیر برخی از پیشنهاداتی که می‌توانید برای به دست آوردن کم‌ترین ظاهر آرایش ارائه دهید آورده شده‌است.

ریمل:

شما می‌توانید از ریمل استفاده کنید. ریمل با مژه توجه بیننده را جلب می‌کند. خیلی ساده و زیبا به نظر می‌رسد. از ریمل می توان به عنوان یک آرایش لباس روزانه استفاده کرد چون آنقدر سنگین نیست که احساس کنید هیچ یک از آن‌ها ظاهر فریبنده و زیبایی به شما نمی‌دهد و بدون اینکه بر روی پوست شما سایه بیندازد و ظاهر شیک و شیک تامبوی خود را حفظ کند، شما را زیبا و جذاب می‌سازد!

خط چشم :

شما می‌توانید برای کلاسیک کردن پلک چشم خود از خط چشم استفاده کنید. کمی خط چشم برای تامبوی ها شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. یک خط چشم چیزی است که اگر با چشم‌های کوچک به طور خاص دست و پنجه نرم می‌کنید، می‌توانید از آن برای دادن آن حجم اضافی به چشمان خود استفاده کنید. کمی از ترکیب خط چشم و رژلب می‌تواند باعث شود که آرایش شما بدون عبور از خطوط صورت کامل به نظر برسد تا به تامبوی تبدیل شود.

کانسیلر:

شما می‌توانید از کرم کانسیلر استفاده کنید. اما به هنگام خرید آن در ذهن خود داشته باشید که با تن پوست شما مطابقت دارد. مهم نیست که شما ظاهر زنانه داشته باشید یا سبک تامبوی، حلقه‌های تیره یا نقاط تاریک چیزی هستند که همه با آن آشنا هستند. کرم کانسیلر بیشتر یک رژیم آرایشی پایه است که می‌توانید برای داشتن پوست صاف و بدون لکه انجام دهید، بنابراین اگر شما تامبوی هستید، حتما می‌توانید به دنبال کرم کانسیلر بروید تا علائم خود را پنهان کنید و چهره کاملی داشته باشید.

بیشتر بخوانیم: هنگام استفاده از کرم پودر و کانسیلر از این ۱۲ اشتباه خودداری کنید

پودر سبک:

شما می‌توانید از یک پودر سبک برای پنهان کردن لکه‌های تیره بر روی پوست خود استفاده کنید و به طور کلی برای آرایش که قبلا اعمال کرده‌اید به کار می‌رود. اگر شما تامبوی هستید که می‌خواهید از آرایش استفاده کنید، خوب است که این کار را بکنید، خوب است که خودتان باشید. ما به شدت پیشنهاد می‌کنیم که از پودر برای تنظیم آرایش خود استفاده کنید تا آن ظاهر شیک ۹ تا ۵ را داشته باشید!

نتیجه‌گیری:

همانطور که تقریبا به پایان می‌رسیم، می‌خواهیم مطمئن شویم که سبک مد تامبوی همیشه بسیار پیشگامانه بوده و به همین کار ادامه می‌دهد.

این یک روش بسیار راحت در عین حال جذاب و بدون زحمت به سبک آندروژنی است. ما سعی کرده‌ایم تا جزئیات کاملی از آنچه سبک مد تامبوی بر روی آن قرار دارد و نیز آنچه که برای آن اهمیت دارد، به شما ارائه دهیم.

ما نهایت تلاش خود را کردیم تا در معرض نکات و ترفندهای متعددی قرار بگیرید که ممکن است زمانی که می‌خواهید بیانیه سبک خود را کمی بالا ببرید مفید باشند.

با این حال، ما قطعا از شما می‌خواهیم که با اضافه کردن کمی لمس شخصی در حالی که به بیانیه مد تامبوی نگاه می‌کنید، فردیت خود را حفظ کنید. ما امیدواریم که موفق به انتقال دانش کمی که داریم شده باشیم و نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا شما نسخه شما از سبک مد تامبوی را به دنیا نشان دهید!

منبع سایت onxshadow

ترجمه شده توسط تیم شیک و پیک

“این مقاله ترجمه ای از مقاله ی خارجی است و صرفا جهت انتقال اطلاعات و آموزش می باشد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *