استایل خانم‌ها, خرید مانتو, لباس زنانه, مد و استایل

نکات مهم ست کردن مانتو سفید که نمیدانید! + پیشنهاد خرید

ست کردن مانتو سفید | اگر شما نیز علاقمند به پوشیدن مانتو سفید هستید، همراه ما باشید تا با زیباترین رنگ‌ها برای ست کردن مانتو سفید آشنا شوید.

یکی از آیتم های پرکاربرد و جذاب مانتو سفید است که در فصل های گرم سال خصوصاً تابستان بسیار پر طرفدار است.

 

چرا رنگ سفید را برای مانتو انتخاب کنیم؟

رنگ سفید، شامل تعادلی مساوی از همه رنگ‌های طیف نوری است که هم جنبه‌های مثبت و هم منفی همه‌ی رنگ‌ها را به نمایش می‌گذارد. ویژگی اصلی آن بی طرفی، عدالت و استقلال است.

سفید ممکن است نشانگر تکمیل یک چرخه در زندگی باشد، ممکن است زمانی که در مسیر جدیدی از زندگی خود قدم برمی‌دارید به لباس‌های سفید یا فضا‌های سفید در اطرافتان تمایل داشته باشید. برای مثال، برنامه ریزی برای سفری بلندمدت برای بار اول، یا مهاجرت یا در جستجوی رابطه یا شغلی جدید بودن.

رنگ سفید در استایل های رسمی می تواند منجر به تلقین احساس، شفاف بودن و صادق بودن شود. عروس خانم ها در مراسم عروسی از رنگ سفید استفاده می کنند تا پاکی، عفاف و معصومیت خود را نشان دهند. داشتن یک ست لباس سفید از پارچه های کنفی یا کتانی در تابستان می تواند خیلی هیجان انگیز باشد. با این ست می توانید از شر آفتاب گرم راحت شوید و در طول روز راحتی را احساس کنید.

چی بپوشم
چی بپوشم

انواع مانتو سفید

در حال حاضر مانتو سفید در طرح‌های متفاوتی اجرا می‌شوند و هر یک از مانتوها را می‌توان برای موقعیت‌های متنوعی استایل کرد. در ادامه این مطلب با انواع مانتو سفید و نحوه ست کردن آن آشنا خواهیم شد.

  معرفی جذاب ترین و جدیدترین استایل دانشجویی بهاره 1403

مانتو سفید جلو باز

باید بدانید که مانتوهای جلو باز انتخاب خوبی برای روزهای گرم تابستان هستند. مانتو سفید جلو باز را می‌توان در الگوهای مختلفی از مانتوهای عروسکی، برش آزاد، کیمونو، پانچو مشاهده کرد. مانتو سفید جلو باز را می‌توانید با توجه به قد مانتو با شلوارهای متنوعی استایل کنید. مثلاً مانتو سفید کوتاه را با شلوار جین مام استایل، مام فیت، اسکینی و قد ۹۰ می‌توانید ست کنید.

 

مانتو سفید عروسکی

همان طور که می‌دانید مانتوهای عروسکی اخیراً در طرح و رنگ های متفاوتی وجود دارند. اغلب با پارچه های هندی دوزی، سنگ دوزی و خامه دوزی اجرا می‌شوند. جالب است که مخاطب مانتوعروسکی می‌تواند از یک نوجوان تا یک جوان ۳۵ ساله باشد. مانتو سفید عروسکی را به کسانی که ریز نقش هستند و دوست دارند اندامی توپر تر داشته باشند، پیشنهاد می‌کنیم.

 

ست کردن مانتو سفید جلو بسته

از جمله انواع مانتو سفید، می‌توان به مانتو سفید جلو بسته اشاره کرد. مانتوهای جلو بسته را می‌توان در موقعیت هایی مثل روزمره، رفتن به پارک، پیاده روی، مهمانی و دورهمی استفاده کرد. انواع تونیک، شومیز، مانتو شومیزی و بلوز ها در این دسته قرار دارند.

 

  چگونه در زمستان لباس مجلسی انتخاب کنیم

مانتو سفید مجلسی

اولین رنگی که یک عروس خانم برای انتخاب لباس هایش به ذهنش می‌رسد، سفید است. چرا که سفید رنگی معصوم، بی گناه و پاک است و از این رو برای عروس خانم ها انتخاب می‌شود. مانتو سفید مجلسی را می‌توان برای عقد محضری، بله برون، مراسم نامزدی و برخی جشن‌ها استفاده کرد.

نحوه ست کردن مانتو سفید

همان طور که می‌دانید سفید جزو رنگ‌های خنثی است. از ویژگی‌های رنگ سفید می‌توان به این مورد اشاره کرد که در کنار هر رنگی قرار بگیرد باعث چند برابر دیده شدن همان رنگ می‌شود و جلوه ای خاص و منحصر به فرد را به نمایش می‌گذارد. در ادامه با رنگ‌هایی که کنار سفید بیشترین جذابیت بصری را ایجاد می‌کند، آشنا خواهیم شد.

ست کردن مانتو سفید با رنگ سرخابی

با اطمینان خاطر می‌گویم اگر به دنبال استایلی چشم نواز و خیره کننده هستید، از ست کردن مانتو سفید با رنگ سرخابی غافل نشوید.

 

ست کردن مانتو سفید با رنگ بنفش

اغلب رنگ بنفش را مرموز، معنوی و تخیلی توصیف می‌کنند و بنفش رنگی است که به ندرت در طبیعت وجود دارد. بنابراین، به عنوان یک رنگ نادر و جذاب شناخته می‌شود.بنفش نماد سلطنت و ثروت است و در دوران باستان، درست کردن رنگ برای پارچه‌های رنگی، به ویژه برای رنگ‌های خاص اغلب به تلاش و هزینه زیادی احتیاج داشت و از آن جا که رنگ بنفش کمتر در طبیعت مشاهده می‌شود، منابع موردنیاز برای درست کردن این رنگ بسیار سخت‌تر بود و هزینه بیشتری داشت.

  بهترین راهنمای خرید شال تیره مناسب پوست سبزه و گندمی

چون در گذشته غالباً ثروتمندان تنها افرادی بودند که توانایی خرید چنین وسایل گران قیمتی را داشتند، رنگ بنفش را تداعی کننده ثروت و سلطنت می‌دانند.از ترکیب بنفش و سفید برای شال، کیف و حتی شلوار نیز می‌توانید استفاده کنید.

 

ست کردن مانتو سفید با رنگ قرمز

ترکیب قرمز و سفید به شدت گیرا و جذاب است. تصور کنید هیجان، انگیزه و اشتیاق قرمز با درخشندگی سفید ترکیب شود. این دو رنگ نیز مانند سرخابی، وقتی کنار هم قرار گیرند از درخشان ترین ترکیب ها خواهند بود.

 

ترکیب مانتو سفید با رنگ نارنجی

نارنجی رنگی بسایر برون گرا، شاد، پر انگیزه و فعال است. عموماً فارادی که دوستدار ارتباط جمعی، معاشرت و تعامل هستند، از این رنگ استفاده می‌کنند. پشنهاد می‌کنم اگر برای شما هم انرژی نارنجی جذاب است، از ترکیب مانتو سفید با رنگ نارنجی استفاده کنید.

 

ترکیب مانتو سفید با تناژ های کرم

یکی دیگر از رنگ‌هایی که در ست کردن مانتو سفید پیشنهاد می‌شود، تناژهای رنگ کرم است. رنگ‌هایی مثل کرم، نسکافه ای، نخودی، شیری، بژ، عسلی در کنار مانتو سفید استایلی لوکس و گران قیمت را رقم می‌زنند.

 

  بهترین رنگ ها برای لباس مردانه کدامند ؟

ترکیب مانتو سفید با رنگ آبی

آبی طیف های متنوعی دارد و جالب است که جزو رنگ‌هایی است که همه ما در کمد لباسمان حداقل یک مانتو و یا شال با رنگ آبی داریم. حال این آبی اگر در درجه خلوص خود کنار مانتو سفید قرار بگیرد، جزو زیباترین ست ها محسوب می‌شود.

 

یک ست ملایم مانتو سفید با رنگ یاسی

یاسی جزو رنگ‌های نایابی است که طرفداران محدودی دارد. اگر شما به این رنگ علاقه مند هستید و به دنبال استایلی ملایم با مانتو سفید می‌گردید، حتماً از رنگ یاسی برای ست کردن مانتو سفید استفاده کنید.

یک ست گرم و پر هیجان با رنگ زرد

اولین چیزی که با دیدن رنگ زرد به ذهن می‌رسد، خورشید است. یک لحظه خورشید را تصورکنید. احتمالاً الان تابش، انرژی، نور و گرمای خورشید را به یاد آوردید. همین ویژگی‌ها را زرد در خالص ترین حالت خود دارد. از این رنگ برای ست کردن مانتو سفید استفاده کنید و گرمای درونتان را به دیگران انتقال دهید.

 

نویسنده : مائده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *