آرایشی

سایه چشم مناسب رنگ چشم شما چیست؟

سایه چشم مناسب

 

تا به حال برایتان پیش آمده است که در یافتن سایه چشم مناسب با مشکل مواجه شوید؟ آیا می خواهید چشم های جذابی داشته باشید؟ اگر تازه شروع به آرایش کرده اید، باید بتوانید سایه مناسبی برای چشم های خود بیابید. در این مقاله قصد داریم روش هایی را برای یافتن سایه چشم مناسب بیان کنیم.

 

نکات کلیدی در انتخاب سایه چشم مناسب

 

۱.برندی را پیدا کنید که به آن علاقه مند هستید:

به دنبال برندهایی باشید که برای مدت زمان خوبی در بازار حضور دارند و قیمت های منطقی برای محصولاتش در نظر گرفته اند. سایه هایی که قیمت بالایی دارند معمولا بیشتر روی چشم باقی می مانند. بنابراین اگر بودجه خرید چنین سایه هایی را دارید یکی از آن ها را بخرید. با اینحال گزینه های ارزان تر را نادیده نگیرید؛ این ها هم می توانند ظاهر خوبی به شما ببخشند. باید در هنگام خرید دقت داشته باشید که اگر می خواهید میکاپ و گریم حرفه ای داشته باشید باید سایه ای را انتخاب نمایید که با رنگ چشم های شما متناسب باشد و چهره ی شما را جذاب تر نماید.

 

۲.چشمان روشن همچون آبی یا خاکستری، به تنهایی می توانند توجه افراد را به خود جذب کنند پس کمی رنگ آن ها را تیره انتخاب کنید:

در این صورت در هنگام رنگ سایه چشم مناسب باید از رنگ نقره ای، خاکستری تیره و روشن، رنگ هلویی، سایه های دارای درخشندگی اندک و سایه های قهوه ای استفاده کنید.

  آرایش پوست چرب و نکاتی که باید بدانید

 

۳.چشمان سبز معمولا در یافتن رنگ سایه چشم مناسب با مشکل مواجه می شوند:

کمی بنفش روشن، قهوه ای و خاکستری را امتحان کنید تا ببینید چه سایه ای برای چشم های شما مناسب هستند.

 

۴.هر سایه ای از رنگ قهوه ای معمولا نیازمند رنگ های روشن تر هستند:

آبی تیره، بنفش و سبز معمولا اینکار را برای شما انجام خواهند داد. هر چقدر رنگ چشم قهوه ای تیره تر باشد، باید به دنبال سایه های روشن تر باشید. صورتی با رنگ چشم قهوه ای تیره و خط چشم تیره ظاهر عالی خواهد داشت. اگر به دنبال ظاهر خوبی هستید، به دنبال رنگ سایه چشم نقره ای تیره باشید.

 

۵.اگر چشمان تان رنگ روشنی دارد، کمی سایه چشم بنفش و کمی سایه قهوه ای را با هم ترکیب کنید .

 

۶.چشمان تیره تر نیازمند سایه چشم به رنگ های تیره همچون سیاه، خاکستری تیره و قهوه ای تیره هستند.

 

۷.رنگ آبی را هم امتحان کنید:

آبی یکی از سایه هایی است که می تواند برای برخی از افراد بسیار زیبا باشد. رنگ آبی توجه افراد را به خود جذب می کند اما طبیعی نیست. این رنگ الزاما برای هر رنگ چشمی نمی تواند مناسب باشد. رنگ آبی برای چشمان قهوه ای مناسب است زیرا مخالف رنگ قهوه ای است. به خاطر داشته باشید زمانی که از سایه آبی استفاده می کنید باقی قسمت ها را باید ساده نگه دارید در غیر اینصورت ظاهر خوبی نخواهید داشت.

  "نجات ناخن‌های شکننده: ۵ روغن موثر برای بازگرداندن سلامتی به ناخن‌هایتان"

 

۸.سایه خاکستری/ نقره ای را امتحان کنید:

سایه خاکستری/ نقره ای می توانند آرایش چشمی زیبا با ظاهر دراماتیکی ایجاد کنند. این رنگ ها به عنوان سایه های مهمانی های عصرانه مورد استفاده قرار می گیرند. چنین سایه هایی با همه چشم ها به جز خاکستری خوب خواهد بود.

 

۹.سایه قهوه ای را هم مدنظر داشته باشید:

سایه قهوه ای یا به رنگ برنز زمانی که به درستی مورد استفاده قرار گیرند، درخشندگی طبیعی به چشم ها می بخشند. این سایه با چشم های قهوه ای تیره، قهوه ای روشن و چشم های سبز بسته به سایه چشم مناسب خواهد بود. بیش از حد از سایه قهوه ای استفاده نکنید به خصوص اگر چشمان و موهای قهوه ای رنگی دارید.

 

۱۰.از رنگ سبز به دقت استفاده کنید:

رنگ سبز رنگ طبیعت است. رنگ سبز به عنوان یکی از بهترین رنگ های فصل بهار با چشمان قهوه ای، آبی و سبز ظاهر خوبی خواهد داشت. با احتیاط از این رنگ استفاده کنید.

 

۱۱.رنگ بنفش را امتحان کنید:

این رنگ با چشمان قهوه ای، سبز و فندقی ظاهر خوبی خواهد داشت و می تواند چشمان شما را زیبا سازد.

منبع سایت deterland

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *