استایل خانم‌ها, اکسسوری زنانه, مد و استایل

ست کردن انواع کلاه زنانه با لباس

کلاه، به‌عنوان یک اکسسوری و وسیله جانبی، می­تواند استایل شما را ارتقا بدهد. در این مقاله می­خواهیم شما را با روش­های ست کردن انواع کلاه زنانه آشنا کنیم.

لیدی گاگا، کیت میدلتون و… از جمله افرادی هستند که به­خوبی از لباس و اکسسوری­ برای نشان دادن خود استفاده می­کنند. آن­ها به‌درستی، لوازم جانبی و مخصوصا کلاه را به­منظور تکمیل استایلشان به‌کار می­برند.هر اکسسوری را باید متناسب با استایلتان استفاده کنید تا تاثیر درستی بگذارد. به‌همین منظور، امروز به سراغ ست کردن انواع کلاه زنانه رفته­ایم، اما برای ست کردن کلاه زنانه، ابتدا باید انواع مختلف آن را بشناسید.

با ما همراه باشید تا با انواع کلاه زنانه و نحوه ست کردن آن­ها بیشتر آشنا شوید.

  چهار نکته در انتخاب کراوات

بیشتر بخوانیم: معرفی انواع کلاه مردانه

انواع کلاه برای فصول گرم

ست کردن کلاه آفتابی (sun hat) با لباس

خودتان را در یک غروب آفتابی، کنار دریا یا استخر، در حالیکه کلاه آفتابی بر سر کرده­اید، تصور کنید. لایه­های کلاه آفتابی، مانع اشعه آفتاب برروی پوست صورت شما می­شود.کلاه آفتابی زنانه، با لبه‌هایی با اندازه‌های مختلف وجود دارد که می­توانید بسته به شدت آفتاب، از کلاه­هایی با لبه­های کوچک تا بزرگ استفاده کنید.برای ست کردن کلاه آفتابی، می­توان از پیراهن­های ماکسی زنانه و صندل استفاده کرد.

ست کردن کلاه پاناما (panama hat) با لباس

این کلاه برای آب‌وهوای گرم و مرطوب و کنار ساحل بسیار مناسب است. مدل کلاه پاناما کمی رسمی­تر از کلاه آفتابی است.پیشنهاد ما درمورد ست کردن کلاه پاناما این است که این کلاه را با یک پیراهن ماکسی یا یک سرهمی، از جنس لینن و کفش­های پلت­فرم، ترکیب کنید.

ست کردن کلاه حصیری لبه‌دار (boater hat) با لباس

این نوع کلاه، شبیه به کلاه آفتابی است، با این تفاوت که لبه‌های جمع‌وجورتری نسبت به کلاه آفتابی دارد. برای مهمانی­های دوستانه داخل باغ می­توان از این نوع کلاه استفاده کرد و درواقع، نوعی اکسسوری برای استایل اسمارت‌کژوال و کژوال تلقی ­می­شود.برای ست کردن این کلاه، می­توان آن را با تاپ ابریشمی، شلوار واید یا پیراهنی از جنس لینن استفاده کرد.

  "نکات طلایی برای شستن کاپشن و پالتو: راهنمای کامل برای حفظ زیبایی لباس‌های زمستانی"

ست کردن کلاه آفتابگیر زنانه

این کلاه برای زمانی­که می­خواهید موهایتان را دم‌اسبی ببندید یا پشت سر جمع یا گیس کنید و همزمان دلتان می­خواهد در مقابل آفتاب حفاظت شوید، مناسب است. برای ست کردن کلاه آفتاب­گیر می­توانید از شلوار یا شلوارک، کتانی و تاپ استفاده کنید.

ست کردن کلاه برت (beret hat) با انواع لباس

این کلاه، مدت مدیدی مورد توجه و علاقه شاعران، نقاشان و افرادی با استایل بوهو قرار گرفت. به­طور کلی، کلاه برت در دنیای فشن، کلاهی است که پیچیدگی ساده­ای را ایجاد می­کند.کلاه برت را می­توانید با یقه اسکی، دامن کلوش، ژاکت و شلوار جین، به همراه کت­های زمستانی بپوشید.

ست کردن کلاه بافتنی بینی (beanie) با لباس

کلاه بینی یا کلاه لوبیایی، یکی از انواع کلاه­های یونیسکس است که هم مردان و هم زنان می­توانند از آن استفاده کنند. این نوع کلاه می­تواند با لبه یا بدون لبه باشد. کلاه بینی در استایل کژوال کاربرد دارد. کلاه لوبیایی، ابتدا توسط کارگران استفاده می­شد، اما به‌تدریج در آمریکا محبوبیت پیدا کرد و سپس در کل جهان مورد استفاده قرار گرفت.

برای ست کردن این کلاه می­توان آن را با یک بافت اسلوچی، جین کژوال و بوت پوشید.

-ست کردن کلاه نیوزبوی (newsboy) با لباس

این کلاه کلاسیک، راهی طولانی را در صنعت فشن طی کرده است. اولین بار در اوایل قرن بیستم، پسرهای روزنامه‌فروش از کلاه نیوزبوی استفاده می­کردند، اما کلاه نیوزبوی، با توجه به ظاهر جذابش، کم‌کم وارد استایل خیابانی شد. اگر قصد ست کردن کلاه نیوزبوی را دارید، آن را با قطعات ساده و کلاسیک ترکیب کنید.

  بررسی استایل پدرام شریفی بازیگر سینمای ایران

انواع کلاه زنانه برای چهار فصل

ست کردن کلاه بیسبال (baseball cap) با لباس

ممکن است ابتدا فکر کنید که این نوع کلاه، فقط برای ست کردن با لباس‌های ورزشی مناسب است، اما جالب است بدانید که کلاه بیسبال در استایل خیابانی به­راحتی ست می­شود. رنگ سفید این کلاه برای تابستان بسیار کاربردی است.

ست کردن کلاه تراکر (trucker cap) با لباس

در دهه هشتاد، این نوع کلاه مورد استفاده کشاوزان و رانندگان کامیون بود، اما رفته‌رفته جایش را در استایل مردم باز کرد.

برای ست کردن این کلاه، می­توانید آن را در ترکیب با تیشرت مشکی و شلوار واید استفاده کنید.

کلاه سطلی، ترند پرطرفدار سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۰ بوده ­است. این کلاه در دهه ۹۰ میلادی بسیار پرطرفدار بوده است؛ ممکن است اینطور به‌نظر برسد که کلاه باکت یا سطلی جز ترندهای بازگشتی دهه ۹۰ است، اما جالب است بدانید که این کلاه، ابتدا در دهه ۶۰ ترند شد.

اگر به استایل رترو علاقه دارید، می­توانید کلاه سطلی را با یک جین واید و تیشرت چاپدار بپوشید.

-ست کردن کلاه کابوی (cowboy hat) با لباس

این کلاه، از اواسط قرن ۱۹ مورد استفاده قرار گرفته و تا امروز طرفداران خودش را حفظ کرده است. همانطور که مشخص است، در استایل کابوی یا کاوگرل مورد استفاده قرار می­گیرد و به­طور کلی، برای داشتن حس غربی، می­توانید آن را با یک لباس ماکسی یا پانچوی ریش­دار ست کنید.

  معرفی 30 مدل مانتو دخترانه جذاب + پیشنهاد خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *