استایل خانم‌ها, استایل شناسی, اکسسوری زنانه, خرید مانتو, مد و استایل

روسری طوسی – صورتی با چه رنگ مانتو هایی ست می شود؟

روسری طوسی – صورتی
روسری طوسی – صورتی

روسری طوسی – صورتی با چه رنگ مانتو هایی ست می شود؟

دوست های نازنینم ، با من همراه باشید تا  در ادامه ی مقاله به شما بگویم  روسری طوسی – صورتی زیبا  چگونه ست کنید

در آغاز نقوش هندسی نامنظم آن احساس هیجان و حرکت را القا می کند و لی جذابیت آن بیشتر به دلیل رنگ های متناسبی است که درون روسری قرار دارد. سه رنگ خنثی سفید ، مشکی و طوسی باعث شده اند که رنگ صورتی آن جلوه ای زیبا بیابد . هم چنین  سایه های پراکنده ، مهارت طراح آن را نشان می دهد که خلاقانه از دانش رنگ شناسی خود استفاده کرده است.

خطوط عریض مشکی در کنار صورتی و سفید توانسته است ترکیبی از مفهوم های متفاوت را نشان دهد ، تضاد حس قدرت در کنار ظرافت  و  اعتماد  و لطافت  در نقش و رنگ آن نشان داده می شود . این روسری را می توانید در مهمانی ها و دورهمی ها ، استایل های خیابانی و موقعیت های نیمه رسمی بپوشید و شیک پوش شوید.

شما برای ست کردن هر روسری بهترست در آغاز از  رنگ های خود روسری استفاده کنید زیرا هماهنگی بسیاری پیدا خواهند کرد پس اولین گزینه های پیشنهادی ما ، مانتو مشکی ، سفید و  صورتی است.

  5 لباس تام‌بوی زیبا که دوست داریم.

مشکی

با این روسری جذاب  هر مدل مانتو ی مشکی مجلسی تا اسپرت که خواستید  بپوشید . بطور مثال برای مهمانی مانتو ها پر چین و تور دار  و برای ست های کژوال از پیراهن های جلو بسته و سارافون مناسب است.

سفید

مانتو سفید شما را پاک ، معصوم و جوان نشان می دهد و  اغلب برای موقعیت های رسمی و جشن ها مناسب است . کفش پاشنه دار یا کتونی نیز فرقی نمی کند در هر صورت استایل شما مدرن و شیک می شود.

طوسی

خاکستری  از رنگ هایی است که در کمد هر خانم شیک پوشی وجود دارد . این رنگ براحتی با سایر رنگ ها ست می شود و سبکی بی آلایش ، ساده و راحتی  را به شما می دهد .

صورتی

اگر میخواهید این روسری را با صورتی بپوشید سلیقه و ذوق شما فوق العاده است  زیرا این ترکیب شما را جوان ، دخترانه و ملیح نشان می دهد.

مانتو راه راه

یکی از انتخاب های هوشمندانه ی شما می تواند  یک مانتو راه راه با رنگ های خنثی باشد .شاید بپرسید چطور این روسری   با مانتو طراح دار ست می شود ، جواب ساده است نقوش هندسی و خطوط روسری با خطوط راه راه همخوانی دارند و کنار هم قرارگیری آن ها ، استایلی منحصر به فرد می سازد.

  نکات مهم خرید بارانی زنانه به همراه 300 مدل جذاب بارانی

مانتو های چهارخانه

این مدل مانتو هم به همان  دلیل مشابه به این روسری می آید .فقط دقت کنید سایر آیتم ها را ساده انتخاب کنید تا استایل تان شلوغ و به هم ریخته نشود.

دوست های خوش سلیقه و خوش ذوق من شما این روسری را با چه مانتو هایی می پوشید ؟ نظرتون را برای ما بنویسید.

تهیه و تنظیم عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *