استایل شناسی, خرید مانتو

مانتو صورتی بلند با رنگ های پاستلی چگونه ست می شود ؟

مانتو صورتی بلند

مشخصات کلی محصول

جنس : نخ کرپ حریر

فرم: آزاد

قد: بلند

پارچه :  طرح دار

مورد استفاده : مجلسی

استایلی فانتزی، راحت و خانمانه :

مانتو صورتی بلند مدل کلوتو کاری است فانتزی و طرح برجسته برگرفته از استایل رمانتیک. این کار مناسب برای تمام اندام ها است. طرح گلهای برجسته حس ظرافت به خصوصی به این کار افزوده است. این مانتو پاستلی شیک، صرفا کژوال و روزمره نیست و حس وقار و زنانگی را منتقل می کند ، پس ترکیب آن با اکسسوری های نیمه رسمی تا رسمی صحیح و زیبا خواهد بود.

برای مثال کفش های ورزشی و اسنیکر ها از استایل کژوال از زیبایی این کار می کاهد،  ولی می بینیم که افراد زیادی در جامعه به اشتباه استفاده می کنند.

پالت رنگی زیبا و فریبنده :

رنگ صورتی، یکی از رنگ های گرم است که در بسیاری از فرهنگ ها، رنگی دخترانه و ناز به حساب می‌آید. این رنگ به دلیل خاصیت گرمی که دارد رنگ خوبی برای انتخاب در فصل های سرد سال است و انتخابی عالی برای فصل بهار به حساب می‌آید. صورتی کم رنگ سمبل آرامش، گرمی و زنانگی است و یکی از رنگ های مسکن است. توجه داشته باشید که سبزهای یشمی و چمنی پررنگ، انتخاب مناسبی برای قرار گرفتن در کنار صورتی نیستند.

  سریال تاج، سریال محبوب از شبکه نتفلیکس

از آنجایی که خود رنگ صورتی در طیف گرم قرار می‌گیرد، ترکیب کردن آن با سایر رنگ های گرمی مثل قرمز، نارنجی، آجری سرخابی و شرابی یا کرمی ایده‌ی خوبی به نظر می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *