استایل خانم‌ها, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

چگونه مطابق رنگ سال ۲۰۲۱ لباس بپوشیم ؟

رنگ سال

انتخاب رنگ سال یکی از  جالب ترین رویداد هایی است که هر سال توسط کمپانی پنتون  و قبل از ورود به سال میلادی جدید اطلاع رسانی می شود .این کمپانی که در صنعت رنگ سازی باعث ایجاد یکپارچگی  و هماهنگی زیادی شده است از بیست سال پیش ، هر سال یک یا دو رنگ را به به عنوان رنگ سال منتشر می کند که باعث می شود طیف وسیعی از تولید کنندگان ، طراحان ، هنرمندان با الهام  از آن محصولات جدید خود را ارائه بدهند .

انتخاب رنگ سال ۲۰۲۱

نحوه ی انتخاب رنگ سال  بیشتر  براساس احساس حاکم در جهان و روحیه مردم است که سبب می شود  تاثیر آن رنگ به همه منتقل شود و امید و محبت را منتقل کند . ما در این مقاله قصد داریم که با شما را با رنگ ۲۰۲۱ آشنا کنیم و به شما بگوییم چگونه با آن می توانید یک استایل زیبا داشته باشید تا مد روز  و شیک دیده شوید .

زرد روشن و خاکستری کامل دو رنگی هستند که پس از گذشتن یک سال پر از آشوب های سیاسی و اقتصادی  ، بیماری و کرونا و آشفتگی های زیاد توسط متخصصین رنگ شناسی انتخاب شده است که بهترین همخوانی را داشته باشد اما چرا این دو رنگ  ؟ این دو رنگ بطور عجیبی مفهوم های عمیق و البته متضادی را در خود دارند که کاملا با فضای حال جهان تطابق دارد .

  9 ایده برای داشتن استایل گرانج زیبا در سال 2021!
رنگ سال 2021

نماد

زرد رنگی است که بیماری و ضعف بدن را نشان می دهد اما در عین حال امید بخش ترین و نفوذ پذیر ترین در چرخه ی رنگ  است که با ما می گوید هر چقدر هم  کرونا جولان بدهد و  سایه بیماری بر جهان تسلط یابد انرژی و گرمای امید وجود دارد که مثل درخشش نور خورشید زندگی را روشن می کند و شادی را هدیه می دهد . خاکستری که از ترکیب سیاه و سفید ساخته شده است ، در عین آن که ما را به یاد صفحه های موبایل و کامپیوتر ، بی رنگی دوران قرنطینه و افسردگی های زیاد  می اندازد اما روی دیگر آن تفکر عمیق ، پایداری و  مقاومت در برابر مشکلات است . این رنگ خنثی است و به ما می گوید هر ترکیبی در کنار من زیبا می شود پس شاید آزاد هستید در سایه های سیاه و سفید زندگی ،  رنگ خاص خود ترکیب کنید و  بر روی سنگ های خاکستری دیوار های دنیای خود تزئینات و زیبایی خلق کنید.

استایل زمستانه

همانطور که  پانتون این دو رنگ را  در کنار هم  آورده است شما هم می توانید زرد و خاکستری با یکدیگر بپوشید یک ست زیبا بیافرینید .یکی از  ست های پیشنهادی ما پالتو زرد است که در در پاییز و زمستان حتی با نگاه کردن به آن احساس گرما و انرژی می کنید . در این ست می توانید شلوار ، بافت و حتی کلاه  خود را خاکستری انتخاب کنید.

  جذاب ترین تیپ های استایل اسپرت مردانه که هر مردی باید حداقل یک بار امتحان کند!
استایل زمستانه

شما محدودیتی در استفاده از تونالیته های مختلف زرد و طوسی ندارید زیرا مهم احساس خوب و انرژی مثبت شماست . شما در کنار این استایل زمستانه می توانید از سفید و مشکی و حتی رنگ هایی مثل نارنجی  در کیف و کفش خود نیز استفاده کنید .

تونالیته های مختلف زرد و طوسی

ست خاص

اگر شما می خواهید جسارت و اعتماد به نفس خود را نشان دهید از شلوار زرد استفاده کنید این رنگ شاید برای شلوار کمی نامتعارف به نظر آید ولی ظاهری مدرن وشیک به شما می دهد . پالتو یا مانتویی خاکستری  با  یک شال یا روسری راه راه یا چهارخانه به  همین رنگ استایل شما را از یکنواختی در می آورد.

ست خاص

کجا بپوشیم ؟

یکی از نقاط مثبت این دو رنگ این است که برای هر موقعیت و سبکی مناسب هستند ؛ در یک مهمانی رسمی یک کت و شلوار خاکستری  با اکسسوری های طلایی فوق العاده می شود . برای دانشگاه و  یا  موقعیت های نیمه رسمی یا غیر رسمی  استفاده از کوله پشتی و پترن های جذاب ،  استایلی متفاوت و چشمگیر به شما می دهد .

کجا بپوشیم ؟

دوستان شیک پوش من ، نظر شما در مورد انتخاب این دو رنگ برای سال ۲۰۲۱ چیست ؟ شما چگونه آن ها را با هم ست می کنید ؟

  لباس راحتی آقایان
رنگ برای سال 2021

تهیه و تنظیم : عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *