استایل خانم‌ها, خرید مانتو, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

نکات مهم خرید آنلاین مانتو عید

نکات مهم خرید آنلاین مانتو عید

خرید مانتو عید۱۴۰۲ | با شیوع کرونا فروشگاه های زیادی به صورت آنلاین شروع به فعالیت کرده اند.

خرید مانتو عید ۱۴۰۲ | به هر حال تقریباً همه ما حداقل یک بار تجربه خرید آنلاین داشته ایم اما آیا همیشه راضی بوده ایم؟ یا با ترس از کلاهبرداری سفارش داده ایم؟ اینکه آیا لباسی که در عکس می‌بینم دقیقاً همان چیزی است که من می‌خواهم؟ و چندین اما و اگر دیگر که در ذهنمان وجود دارد و باعث استرس ما هنگام خرید می‌شود. در ادامه راهکار هایی خواهیم داد تا بتوانید خرید آنلاین مطمئن و کم ریسک تری برای خرید مانتو عید ۱۴۰۲ داشته باشید.

تشخیص دوخت تمیز از کثیف :

در خرید آنلاین قابلیت پوشیدن و لمس کردن مانتو وجود ندارد. پس ریسک تن خور خوب، پارچه مناسب، دوخت و الگوی تمیز و… وجود دارد. اما با در نظر گرفتن چند نکته می‌توان خرید آنلاین راحتی را تجربه کرد.

  اگر می‏‌خواهید استایلی مردانه داشته باشید، بخوانید

۱.عکاسی از زوایای مختلف :

اولین نکته، دوخت تمیز است. یعنی اگر دوخت مانتو تمیز نباشد، هر چقدر هم مانتو زیبا و از پارچه مرغوب استفاده شده باشد باز هم ظاهری نا‌زیبا خواهد داشت. حال چطور دوخت تمیز را از دوخت کثیف تشخیص دهیم ؟ اگر مزون دار، مانتو خود را با عکاسی از زوایای مختلف نشان داد به طوری که پشت، جلو، پهلوی کار مشخص بود این پیام را به ما می‌دهد که از کار خود مطمئن است و چیزی برای مخفی کاری وجود ندارد.

مزون هونر از جمله مزون هایی است که از نزدیک عکاسی می‌کند و طوری که می‌توان به دوخت مانتو هایش مطمئن بود. اگر قصد خرید و یا دیدن مانتو های عید را دارید روی عکس کلیک کنید.

۲.فیلم برداری :

مزون یا برندی که از محصول خود فیلم برداری می‌کند، باز یک پله بهتر و قابل اعتماد تر است. فیلم برداری به صورتی که داخل کار به طور کامل نشان داده شود و یا نمای بسیار نزدیک از مانتو را نشان دهد. 

تشخیص تن خور لباس :

باز هم وقتی مانتو یا لباسی بر تن مدل باشد، قابل اعتماد‌تر از زمانی است که مانتو را روی چوب لباسی یا بدون مدل بر روی زمین ببینیم. چراکه اگر مانتو ایرادی در الگو و یا نشست لباس داشته باشد، به راحتی می‌توان تشخیص داد. مواردی مثل کوتاهی یا بلندی پایین مانتو، نشست سرشانه بر تن، فیت یا اورسایز بودن لباس، تن خور آستین مانتو و…

  5 راهکار طلایی که هر خانمی برای خرید مانتو عید باید بداند

بررسی کیفیت محصول :

برای تشخیص کیفیت به توضیحاتی که ضمیمه‌ی مانتو ارائه می‌شود، توجه کنید. توضیحاتی مثل جنس پارچه، خرج‌کارهای استفاده شده و… اگر مزون دار به صورت دقیق به جنس و میزان بدن نمایی، مرغوبیت، خرج کار و… اشاره کرد، مورد اعتماد است.همچنین برای خرید مانتو بارداری می توانید به فروشگاه آنلاین شیک و پیک مراجعه بفرمایید.

تحلیل خدمات ویژه :

مزون یا برندی را اولویت برای خرید قرار دهید که دارای خدمات ویژه تری باشد. خدمات ویژه مثل :

  • امکان سفارش به صورت شخصی دوزی یا به سایز شما باشد.
  • جدول سایز بندی داشته باشد و مشاوره رایگان برای تشخیص سایز داشته باشد.
  • مشاوره تخصصی برای انتخاب مناسب تر محصول اش داشته باشد.

داشتن پل های ارتباطی مشخص :

برند یا مزونی را برای خرید مانتو عید ۱۴۰۱ انتخاب کنید که پل ارتباطی واضح و مشخصی داشته باشد. پل ارتباطی واضح مثل :

  • داشتن وب سایت و درگاه پرداخت
  • امکان خرید حضوری نیز فراهم باشد اما اگر هم فقط آنلاین بود، لوکیشن فروشنده مشخص باشد
  • شماره تماس داشته باشد

گالری مهردخت همه ویژگی هایی که گفتیم را دارد. مثل ۸ سابقه سابقه فروش، امکان خرید حضوری، سایت و درگاه پرداخت و… اگر به مانتو های الیاف طبیعی علاقه مند هستید، این گالری انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. در آخر از مزون و برند آنلاینی خرید کنید که برای مخاطب ارزش و زمان بیشتری قائل باشد. با جزئیات بیشتری محصول اش را پرزنت کند و اعتبار بیشتری داشته باشد.

  استایل و لباس مناسب دوران بارداری چیست؟

با توجه به همه مواردی که در این مقاله اشاره کردیم، شما می ‌توانید یک خرید آنلاین بدون ریسک برای عید داشته باشید. راستی اگر نکته ای وجود دارد که به آن اشاره نکرده ایم حتماً برای ما کامنت کنید

نویسنده : مائده

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *