استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل, مردانه

کت و شلوار مردانه را چگونه به خوبی ست کنم؟

کت و شلوار راه راه مردانه را چگونه به خوبی ست کنم؟

خرید کت و شلوار مردانه | پوشیدن کت و شلوار راه راه مردانه بسیاری از ما را به دهه ۹۰ می‌برد؛ بانکداران آمریکایی و یا فعالان حاضر در وال استریت اما آیا این مدل کت و شلوار مردانه قدیمی شده است؟ سخت در اشتباهید این سبک از لباس مردانه همواره مد روز بوده‌اند و یکی از انواع رسمی کت و شلوار است، با چی بپوشم همراه باشید تا روش ست کردن این مدل کت و شلوار مردانه را بشناسید.

با کت و شلوار راه راه مردانه بیشتر آشنا شوید

این سبک از کت و شلوار مردانه اولین بار در قرن ۱۹ میلادی به عنوان یونیفرم بانکداران شهر لندن مورد استفاده قرار گرفت. دو نوع از این سبک کت و شلوار مردانه وجود دارد:

  9 نکته اصولی برای پوشیدن کت و شلوار که هر مردی باید بداند!

۱- کت و شلوار مردانه با راه راه نازک

۲- کت و شلوار مردانه با راه راه کلفت

در مدل شماره ۱ فاصله راه راه‌ها حدود ۱ به ۳۰ در هر اینچ خواهد بود و در مدلی شماره ۲ این عدد ۱ به ۱۰ خواهد بود. کت و شلوار راه راه بعد از پایان جنگ جهانی اول وارد ایالات متحده شد. و به مرور استفاده از آن فراگیر شد.

البته راه راه کت و شلوار می‌تواند روشن بر یک زمینه تیره و یا برعکس باشد، که راه راه‌های روشن رایج‌تر از انواع تیره تر خود هستند.

چگونه کت و شلوار راه راه مردانه را ست کنیم؟

برخی از آقایان از این مدل کت و شلوار مردانه به جای کت و شلوار مشکی استفاده می‌کنند؛ این کت و شلوار مردانه از نظر کارکرد شبیه کت و شلوار مشکی بوده و ظاهری رسمی برای شما خواهد داشت.

کدام پیراهن مردانه را با کت و شلوار راه راه بپوشم؟

بهترین انتخابی که برای پیراهن مردانه می‌توانید داشته باشید، رنگ سفید ساده و آبی روشن است. استفاده از هر رنگ و طرح شانس شما را برای داشتن یک ست زیبا کاهش خواهد داد.

کدام کراوات را با کت و شلوار راه راه بزنم؟

خرید کت و شلوار مردانه |  هرچند بسیاری معتقد هستند که در استفاده از کراوات محدودیتی وجود ندارد، اما پیشنهاد ما به شما این است است به سراغ کراوات راه راه نروید و به جای آن کراوات نقطه ای را جایگزین کنید. ولی اگر به هر دلیل قصد دارید از کراوات راه راه استفاده کنید، توجه کنید فاصله خطوط کت و شلوار و کراوات یکسان نباشد.

  خوش تیپی آقایان ورزشکار

بالاخره کت و شلوار راه راه مردانه بخرم؟

اگر بخواهم یک توصیه کلی به شما بکنم، بهتر است چهارمین و یا پنجمین کت و شلوار شما، کت و شلوار راه راه باشد! چرا که امکان ست کردن سایر کت و شلوارهای مردانه بسیار ساده تر از این مد خواهد بود. بهترین انتخاب‌ها برای شما عبارت است از: کت و شلوار مشکی، کت و شلوار سرمه ای، کت و شلوار خاکستری و طوسی.

بنابراین اگر قصد خرید یک دست کت و شلوار راه راه را دارید، باید حداقل ۴ دست کت و شلوار مردانه با رنگ‌های متفاوت داشته باشید.

منبع سایت چی بپوشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *