استایل خانم‌ها, کیف و کفش زنانه, مد و استایل

نکات مهم خرید کفش سفید و نگهداری از آن که هر خانمی باید بداند.

کفش سفید

خرید کفش سفید | کفش سفید یکی از اجزای جداناپذیر استایل هر خانمی است  و همه ما حداقل یک جفت کتونی سفید داریم که آن را با استایل­های روزمره خود ست می­کنیم .کتونی­های سفید با لباس­های ورزشی ، کت و شلوارهای زنانه اسپرت و شلوار های جین  به زیبایی کنار هم قرار می گیرند و یکی از محبوب ترین آیتم  استایل ما محسوب می شوند . هم چنین با سایر رنگ ها همخوانی زیادی دارند و در فصل تابستان و بهار با لباس های شاد و طرحدار یک ترکیب زیبا و مدرن می سازند  .

کفش های پاشنه دار برای مهمانی ها و  مراسمات رسمی گزینه بسیار مناسبی است و  حتی می توانید با آن پیراهن های مشکی ، سورمه و جگری را بپوشید. صندل های سفید که دیگر نیاز به تعریف ندارند  ، برای یک روز تابستانی دم ساحل یا مراسم عروسی و  دورهمی های دوستانه  انتخاب فوق العاده ای اند.

  استایل و لباس مناسب دوران بارداری چیست؟

همانطور که می دانید کفش سفید بسیار پرکاربرد و جذاب هستند اما مشکل آن ها این است که خیلی زود کثیف می شود و زیبایی خود را از دست می دهد ولی نگران نباشید شما با مراقبت های ساده ای می توانید  از آن ها در مقابل آسیب مراقبت کنید و  آن ها  را نو و تمیز نگه دارید.

جنس کفش ها با یک دیگر متفاوت است و هر کدام برای شست و شو و نگهداری به روش متفاوتی نیاز دارند تا خراب نشوند و مثل روز اول بدرخشند. ما  در این مقاله چند راهکار به شما میگوییم تا با آن کفش های دوستداشتنی خود را تمیز کنید .

      ۱.استفاده از شامپوی ملایم به همراه آب ولرم

برای اینکه بتوانید لکه­ های روغنی روی کفش سفید پارچه ای رو از بین ببرید، بهترست از کمی شامپوی ملایم و آب ولرم استفاده کنید و  سپس آن را با یک دستمال  ، روی لکه روغنی بکشید.

     ۲.استفاده از سرکه سفید و دستمال

اگر  کفش شما فقط کمی خاکی و کثیف شده باشد یک دستمال را با کمی سرکه آغشته کنید و روی کفش سفید خود بکشید تا کاملا تمیز شود .

  اصول انتخاب پوشت مناسب

    ۳.مایع سفید کننده به همراه آب

محلول رقیقی از مایع سفید کننده و آب درست کنید و یک فرچه یا مسواک را  داخل محلول برده و روی کفش بکشید و سپس با آب ولرم آبکشی کنید. به یاد داشته باشید  فقط یک پنجم از محلول محلول سفید کننده  بریزید  زیرا مقدار زیاد آن  به کفش تان آسیب می زند .

    ۴.خمیردندان و مسواک

برای پاک کردن لژ کفش سفید کتانی می­توانید کمی خمیر دندان سفید  و غیر ژلی  را روی مسواک قرار داده و  بر روی آن ها  بکشید و سپس با دستمال پاک کنید.

    ۵.تمیز کردن بند کفش

کفش­ها را تا حد امکان داخل ماشین لباسشویی نندازید زیرا فرم و حالت کفش خراب می شود  . اگر می خواهید بندهای کفش­ تان را بشورید  آن ها را جدا کنید و داخل محلول آب ولرم و صابون بگذارید تا تمیز شوند .

     ۶.روش خشک کردن کفش

کفش­ها را جلوی تابش مستقیم نور خورشید نگذارید زیرا به مرور کفش آسیب می بیند  و رنگ آن تغییر می کند. بهتر است  کفش­ها را با نور غیر مستقیم و هوای آزاد خشک کنید. هم چنین  بعد از شستشوی کفش­ سفید خود از دستمال­های پارچه ای بی رنگ یا دستمال کاغذی­های چند لایه استفاده کنید و  آن  را روی کفش تان قرار دهید تا آب کفش سریع­تر جذب شود و رطوبت آن باعث زرد شدن آ نشود.

  زیباترین ست ها با مانتو آبی روشن

     ۷.نگهداری کفش سفید

خرید کفش سفید | سعی کنید کفش­ خود را در جعبه و در مکان های تاریک و خشک نگهداری کنید و حتما کفش سفید رو دو هفته یکبار بشورید چرا که لکه­ ها هرچقدر مدت زمان طولانی تری روی کفش­ها باقی بمانند، سخت تر  پاک می شوند و زمان  بیشتری برای تمیز کردن آن­ها باید بگذارید.

دوستان من شما از چه روش هایی برای تمیز کردن کفش هاتون استفاده می کنید ؟ فکر می کنید چطور میشه طول عمر کفش ها رو بیشتر کرد ؟ برامون بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *