استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

ست های معرکه ای که با کت سفید مردانه باید امتحان کنید!

ست کت سفید مردانه | رنگ سفید همیشه محبوب و کاربردی است به طوری که به راحتی با همه لباس‌ها ست می‌شود و ترکیبی نظیر را خواهد داشت.

اکثر آقایان یک تی شرت سفید یا یک شلوار سفید را حداقل یک بار پوشیده اند.

امروزه مردان بسیاری شروع به پوشیدن کت‌های سفید کرده اند تا ظاهرشان را جسور و برجسته‌تر نشان بدهند. استفاده از کت سفید برای آقایان بسیار منحصر به فرد و ویژه است. حال اگر این آیتم به درستی با دیگر لباس‌ها استایل شود، ترکیبی بی نقص و عالی را به همراه خود خواهد داشت.

چه زمانی باید سفید بپوشیم؟

زمان خاصی برای پوشیدن سفید وجود ندارد، تنها کافی است آن را به درستی با دیگر لباس‌هایتان ست کنید. کت سفید مردانه چه برای زمستان و چه برای تابستان کاربرد دارد. برای استفاده روزمره تا مجالس عروسی نیز پوشیده می‌شود. کت سفید مردانه را می‌توانید با شلوار کتان، شلوار پارچه‌ای و حتی شلوار جین بپوشید.

پوشیدن این آیتم در تابستاندر تابستان

رنگ سفید به دلیل منعکس کردن نور خورشید، انتخابی بسیار مناسب برای روزهای گرم تابستانی است. کت شلوار کتان که این روزها ترند محبوبی برای آقایان و خانم‌ها است، می‌تواند با یک پیراهن رنگ پاستلی مانند صورتی، نعنایی و یا یاسی ست فوق العاده‌ای را همراه خود داشته باشد.

  شال و روسري را با چه رنگ مانتويي ست كنيم؟

اگر به پوشیدن کت شلوار کتان علاقه مند هستید، پیشنهاد می‌کنم مطلب کت و شلوار کتان استایلی شیک و جذاب برای مردان را مطالعه بفرمایید.

برای داشتن یک ست زیبای تابستانی با کت سفید مردانه می‌توانید آن را با یک شلوار جین آبی روشن و یا تیره همراه با تیشرت ست کنید. برای انتخاب کفش به سراغ کتونی، اسنیکرز و یا لوفرها بروید و رنگ آن را با تیشرت‌تان ست کنید. 

ست کت سفید مردانه در زمستان

در فصل زمستان نیز پوشیدن کت سفید محبوب است ولی نه به اندازه روزهای تابستانی. یک کت سفید، پیراهن پشمی، شلوار رسمی به همراه پوشت استایل شما را شیک و برای زمستان آماده می‌کند.

همچنین یک کت چرمی سفید به همراه یقه اسکی شتری، شلوار کتان کرم قهوه‌ای و بوت شتری به خوبی همخوانی دارد و به راحتی از شما در برابر برف و سرما محافظت می‌کند.

پوشیدن با رنگ طوسی

طوسی با انواع طیف روشن تا تیره‌ای که دارد، برای ست شدن با کت سفید بسیار مناسب است. پیشنهاد می‌کنم ست کت سفید مردانه، تیشرت طوسی روشن، شلوار جین طوسی با تناژ تیره‌تر را با یک اسنیکرز طوسی تیره امتحان کنید. این ترکیب یک ست کژوال و مونوکروم است که برای استفاده روزمره بی نظیر خواهد بود.

  چطور شال و روسری مناسب رنگ پوست خودمان را پیدا کنیم؟

اگر دوست دارید استایل‌تان کمی ارتقا یابد و نیمه رسمی شود، از یک کت سفید، پیراهن طوسی روشن، شلوار پارچه‌ای طوسی تیره و کفش دربی مشکی استفاده کنید. با این ست می‌توانید برای موقعیت‌های نیمه رسمی مانند دورهمی و مهمانی‌ها آماده شوید.

ست کت سفید مردانه با رنگ کرم

رنگ کرم و یا انواع رنگ‌های خاکی در سال ۲۰۲۲ مورد استقبال بسیاری از طراحان و سلبریتی‌ها قرار گرفته است. این رنگ قابلیت ست شدن با بسیاری از رنگ‌ها را دارد و به عنوان رنگی لوکس و گران قیمت شناخته می‌شود. شما می‌توانید از این رنگ برای ست کردن با کت سفید خود استفاده کنید. به طور مثال کت سفید، پیراهن استخوانی و شلوار کرم قهوه‌ای به همراه کفش دربی یا بلاچر عالی خواهند بود. استفاده از یک کراوات و یا پوشت زرشکی استایل شما را تکمیل می‌کند.

اگر به پوشیدن شلوار کرم ترغیب شده‌اید این مطلب را بخوانید: رازهایی که با ست شلوار کرم مردانه جذابیت شما را چند برابر می کند!

ست کت مردانه سفید با رنگ زرشکی

رنگ زرشکی یکی از بهترین رنگ‌هایی است که با کت سفید به خوبی هماهنگ می‌شود، چه آن را برای پیراهن و چه برای رنگ شلوار انتخاب کنید. یک کت سفید، پیراهن صورتی، شلوار زرشکی با کفش قهوه‌ای سوخته عالی خواهد بود برای تکمیل این استایل از پوشت قرمز و سرمه‌ای استفاده کنید.

  کامل ترین ترفند های ست کردن مانتو سرخابی

ست کت مردانه سفید با رنگ آبی

رنگ آبی با طیف گسترده‌ روشن تا تیره ست‌های متفاوتی را با کت سفید مردانه ایجاد می‌کند. پیراهن آبی روشن، شلوار جین آبی کلاسیک، کت سفید به همراه کتونی مشکی عالی خواهد بود.

ست پیشنهادی بعدی، کت سفید، پیراهن آبی راه راه، شلوار و کفش دربی سرمه‌ای است. این ست را برای قرارهای نیم روزی، رویداد و جشن‌هایتان انتخاب کنید.

کنار هم قرار دادن سفید با رنگ صورتی

یک مرد رمانتیک و عاشق برای نشان دادن احساس و عواطف‌اش، بهتر است از پیراهن صورتی ملایم استفاده کند، این بهترین ستی  است که می‌تواند با یک کت سفید داشته باشد. یک کت شلوار به همراه جلیقه سفید رنگ با پیراهن سفید و یک گل سینه و پاپیون صورتی پر رنگ عالی خواهد بود.

ست کت سفید رسمی

کت شلوار رسمی سفید رنگ می‌تواند راه راه و یا ساده باشد. بهتر است از کت شلوار با دو ردیف دکمه  همراه جلیقه استفاده کنید. برای انتخاب دیگر لباس‌ها به دنبال یک پیراهن دکمه دار با رنگ روشن بروید، سایه های آبی بهترین گزینه به نظر می‌رسند. برای انتخاب پوشت و کراوات رنگ‌های زرشکی، سرمه‌ای، سرخابی و طلایی بی نظیر هستند.

  رازهای شیک پوشی با مانتو صورتی + پیشنهاد خرید

برای حضور در یک مراسم رسمی مانند جشن عروسی و جلسات کاری، پیشنهاد می‌کنم مقاله چگونه با ست لباس مردانه مجلسی درخشان ترین استایل ها را داشته باشیم؟ را مطالعه بفرمایید.

نویسنده : مائده کاظمی

آیا بلیزرهای سفید با شلوار مشکی همخوانی دارند؟

بلیزر سفید را همیشه می توانید با شلوار مشکی بپوشید. رنگ هایی که باهم کنتراست دارند در هر زمان و هر مناسبتی عالی به نظر می‌رسند. ست شلوار مشکی با کت سفید ترکیبی کلاسیک و ساده را به همراه خواهد داشت.

آیا می‌توانیم ست تماماً سفید را انتخاب کنیم؟

بله، کت شلوار سفید به همراه کفش و پیراهن سفید می‌تواند ترکیبی مونوکروم و جذابی را بسازد. برای بهتر شدن یک استایل تمام سفید بهتر است رنگ‌های سفید را متفاوت برداردید، به طور مثال کت سفید استخوانی را با پیراهن سفید و شلوار نباتی سفید بپوشید. در کل اگر اهل ریسک هستید و از کثیف شدن لباس‌هایتان هراسی ندارید، حتماً آنها را امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *