استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

کت و شلوار کتان استایلی شیک و جذاب برای مردان

کت و شلوار کتان مردانه | کت و شلوار یک استایل شیک وجذاب است که درتمام فصول سال ( بسته به نوع پارچه) قابل استفاده است. 

نکته دیگری که برای یک استایل کت و شلوار مردانه باید دقت کرد این است که؛ هدف از پوشیدن کت و شلوارشرکت در مجلس عروسی، ملاقات دوستانه، یا قرار کاری، است که هر کدام به طبع طراحی‌های متفاوتی دارند.

بقول کارلا گرفلد ( طراح ارشد شانل): ” کت و شلوار، سرمایه‌ گذاری مردانه است و سرمایه ‌گذاران همواره به دنبال بهترین‌ها هستند.”

پارچه کتان

پارچه کتان یکی از قدیمی‌ترین پارچه‌های مورد استفاده بشر است. به دلیل تنفس پذیری بالا، جذب رطوبت، وزن کم و دوام بالا ویژگی‌های مهمی است که این پارچه را به یک پارچه فوق العاده برای فصول گرم سال تبدیل کرده است. کیفیت پارچه کتان بسته به خلوص آن دارد، هرچه میزان الیاف طبیعی به کار رفته در آن بیشتر باشد، دوام و قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این نوع پارچه این است که علاوه بر اینکه به شما کمک می‌کند در فصول گرم سال خنک‌تر بمانید، در پنهان کردن تعریق هم قابل توجه است. این نوع پارچه به سرعت خشک می‌شود؛ بنابراین به شما کمک می‌کند ظاهر خوبی داشته باشید.

  نکات مهم خرید مانتو شیک به همراه آموز استایل کردن

بهترین انتخاب برای ترکیب پارچه کتان، ابریشم یا پنبه است، اینها کمک می کند پارچه کتان شما کمتر چروک شود.

ست کردن کت شلوار کتان

اگر می‌خواهید از کت و شلوار‌های رسمی دوری کنید و به سمت کت و شلوار‌های غیررسمی بروید، بهترین گزینه کت و شلوار ‌کتان مردانه است. شما می‌توانید کت و شلوار کتان را با چند استایل مختلف بپوشید. با پوشیدن یک تیشرت یا پیراهن سفید  رسمی یا اسپرت و کفش متناسب یک استایل شیک و جذاب بزنید.

کت و شلوار کتان نیاز نیست حتما از کتان خالص باشد بلکه ترکیبات پارچه کتان در آن وجود داشته باشد کافی و قابل قبول است. شلوار کتان برای هر زمانی از روز عالی و کاربردی است و با کفش های متفاوت استایلی شیک را به ارمغان می‌رساند.

خصوصیات شلوار کتان

شلوار کتان یک استایل نیمه رسمی و کلاسیک است وبدلیل جنس سبک، راحت، خنکی که دارد باعث شده بین مردم محبوب شود. یکی از استایل‌های محبوب مورد علاقه آقایان تیپ کلاسیک است که با شلوار کتان به راحتی می‌توان یک استایل شیک کلاسیک داشت. بهترین شلوار کتان، حالت رسمی شلوار پارچه ای را ندارد و در عین حال مانند شلوار جین اسپرت و راحت نیست.

در یک ست با شلوار کتان، باید به اندازه و سایز آن دقت داشت، شلوار کتان نباید خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشد، به عبارتی برای خرید بهترین شلوار کتان مردانه آن را ابتدا پرو  و بعد فاق آن را بررسی کنید.

  مانتو نارنجی خود را چگونه ست کنیم ؟

ست کت و شلوار با تیشرت

کت و شلوار کتان با تیشرت استایلی شیک و ساده است برای یک دورهمی دوستانه و برای یک استایل خیابانی و روزمره یک ست جذاب و در عین سادگی شیک است.

کت و شلوار کتان قابل تنفس، خنک هستند و لکه‌های ناخواشیند تعریق را پنهان می‌کند. شما می‌توانید کت و شلوار کتان را در هرطیف رنگی که مد نظرتان هست به راحتی پیدا کنید. با توجه به اینکه طیف رنگی فصول گرم سال رنگ‌های پاستیلی و رنگ‌های سرد هستند، شما به راحتی می‌توانید این طیف رنگی را در کت و شلوار کتان ببینید.

به دلیل راحتی و سبکی این نوع پارچه و اینکه مناسب فصول گرم سال است، تابستان زمان مناسبی برای انتخاب آن می‌باشد. برای افزودن رنگ و طراوت به لباس‌هایتان، رنگ های روشنی مانند طوسی و خاکی انتخاب‌های همیشه مد و کاربردی هستند.

رنگ‌های رنگ نشده کت و شلوار کتان بسیار زیبا دیده می‌شوند؛ اینها عاج، اکرو، خرمایی، خاکستری هستند.

کت  و شلوار کتان یک پارچه کلاسیک است برای فصول بهار و تابستان، پارچه کتان تشکیل شده از الیاف گیاه کتان است یکی از ایرادات این نوع پارچه می‌توان به راحت چروک شدن آن اشاره کرد. اگر می‌خواهید با کت و شلوار کتان یک استایل رسمی داشته باشید باید دقت کرد جنس پارچه کتان ترکیب با پنبه یا پشم باشد، اینگونه کت و شلوار کتان شما بدون چین و چروک فراوان خواهید داشت.

  10 نکته در ست کردن رنگ لباس‌ها

کت و شلوار کتان ظریف مدلی است که با نام کتان ظریف میشناسیم، پارچه ای کتان است با وزن کم، کمی براق، بسیار راحت و شیک و مناسب فصل تابستان است. این پارچه بسیار نزدیک به پارچه کتان است با بافت راه راه و زبر و جنسی محکم و بادوام.زمانی که آن را لمس می‌کنید بسیار لطیف است.

مکان‌های مناسب پوشیدن کت و شلوار کتان

کت و شلوار کتان عموما در عروسی‌های ساحلی پوشیده می‌شوند و عملا برای عروسی‌های ساحلی اختراع شده اند، با این حال در هر عروسی تابستانی در فضای باز این نوع کت و شلوار بسیار عالی و مناسب هستند. مهمانی‌های تابستانی در باغ و سواحل، تعطیلات در مکان های گرم و هر گردش و تفریح دوستانه و اجتماعی، همه این موارد برای پوشیدن کت و شلوار کتان مناسب است. در نتیجه با کت و شلوار کتان می‌توان یک استایل تابستانی بی کم نظیر داشت.

 می‌توانید کت و شلوار کتان را با یک تیشرت با طیف رنگی مناسب رنگ کت و شلوار و با کفش ورزشی ست کنید. ( ست کاملا غیر رسمی )

همچنین می‌توانید با یک پیراهن با طیف رنگی مناسب رنگ کت و شلوار و با کفش آکسفورد یا بروژ… ست کنید.( استایل رسمی )

بهترین کت وشلوار کتان مردانه می‌تواند به عنوان یک ابزار جذاب عمل کند و در کل ست کت کتان می‌تواند یک استایل زیبا و در عین حال شیک برای فصول گرم سال باشد و بسیاری از مشکلات لباس پوشیدن فصول گرم سال آقایان را بر طرف کند.

  بررسی استایل پدرام شریفی بازیگر سینمای ایران

نویسنده : بهاره

کت و شلوار کتان مناسب استفاده در چه مکان‌هایی است و چه استایل‌هایی را شامل می‌شود؟

کت و شلوار کتان مناسب استفاده در عروسی با فضای باز، مهمانی در باغ، تفریح و تعطیلات فصول گرم سال است و شامل هم استایل رسمی و هم استایل غیر رسمی (کژوال) می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *