استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

رازهایی که با ست شلوار کرم مردانه جذابیت شما را چند برابر می‌کند!

ست شلوار کرم مردانه | شلوار کرم همه ساله مورد استقبال مردان و زنان بسیاری قرار می‌گیرد. چراکه این رنگ قابلیت ست شدن با بسیاری از رنگ‌ها را دارد و مهم‌تر از آن حس لوکس بودن را به استایل مخاطبان‌اش القا می‌کند.

همچنین با این رنگ شلوار می‌توان استایل‌های متنوعی برای موقعیت‌های کژوال، اسمارت و حتی بیزینس کژوال داشت. در فصل پاییز کرم را با رنگ‌های شتری، سرمه‌ای، زرشکی و سبز ست کنید و در فصل تابستان کرم را با رنگ‌های روشن و بهاری استایل کنید. در ادامه به رنگ‌هایی که به خوبی با شلوار کرم مردانه ست می‌شوند، خواهیم پرداخت.

ست با ژاکت

شلوار کرم را می‌توانید با ژاکت‌ها به خوبی ست کنید و برای موقعیت‌های غیر رسمی در روزهای سرد پاییزی آماده شوید. شلوار کرم و یا انواع تناژ کرم قهوه‌ای و بژ رنگ را با ژاکت در رنگ آبی، سرمه‌ای و یا سبز چمنی ست کنید. برای تکمیل این ست از پیراهن اسپرت و بوت‌های جیر کمک بگیرید.

  استایل کلاسیک با آبی کلاسیک

ست شلوار کرم و پیراهن جین

یک پیراهن مردانه جین با جلیقه و چکمه‌های چرمی نیز می‌تواند روشی شگفت انگیز برای استایل کردن با شلوار کرم باشد. برای تکمیل شدن این استایل از اکسسوری‌ها استفاده کنید. کلاه، عینک آفتابی و ساعت از بهترین گزینه‌هایی است که می‌تواند با این ست پوشید. این ظاهر جوان پسند مناسب موقعیت‌های کژوال تا نیمه رسمی است.

پیشنهاد می‌کنم برای یک قرار عاشقانه از این ترکیب استفاده کنید.اگر می خواهید کمی لایه لایه بپوشید، تیشرت قرمز را زیر پیراهن جین بپوشید. چراکه ترکیب قرمز و طیف آبی جین به خوبی کنار هم می‌نشینند.

ست مونوکروم با شلوار کرم مردانه

مونوکروم، استایل همیشه مدی است که طرفداران خاص خودش را دارد. تکنیک مونوکروم یعنی استفاده از یک رنگ در تن‌های متفاوت. به طور مثال شلوار کرم به همراه پیراهن سه دکمه استخوانی و شلوار کرم مایل به قهوه‌ای به خوبی یک استایل مونوکروم با شلوار کرم مردانه را می‌سازند.

ست شلوار کرم مردانه با کت و کراوات

کت و شلوار کتان همیشه به عنوان یک آیتم نیمه رسمی، آرام و شیک بوده و مورد استقبال آقایان قرار گرفته است. پیراهن راه راه مردانه را با یک کت و شلوار کرم رنگ به همراه کفش دربی، لوفر و یا بلانچر بپوشید. با این ست در موقعیت‌های نیمه رسمی مانند قرار کاری و نیم روزی می‌توان حضور پیدا کرد. برای انتخاب رنگ پیراهن به سراغ رنگ‌های صورتی، آبی ملایم، استخوانی و سفید بروید.

  پیشنهادهای استثنائی برای خرید مانتو امسال ! راهنمای خرید مانتو 1401 – 2022

استفاده از یک پوشت و یا کراوات نیمه رسمی با کت شلوار کتان توصیه می‌شود. اما اگر قصد پوشیدن کت و شلوار رسمی کرم رنگ را دارید، حتماً از کراوات و پیراهن رسمی استفاده کنید. برای انتخاب کفش‌ها نیز به سراغ کفش آکسفورد و کفش‌های رسمی یا چرم بروید.

ست کردن با کت چرم

هیج چیز زیباتر از کت چرم برای روزهای سرد زمستانی نیست، کت چرم در تناژهای خاکی از جمله قهوه‌ای، نسکافه‌ای، بژ، شتری و عسلی، همه به خوبی با شلوار کرم مردانه ست خواهند شد. همچنین بوت و یا چکمه‌های لژدار که این روزها جزو ترند پاییز مردانه ۲۰۲۲ هستند، تکمیل کننده استایل شما خواهد بود.

ست شلوار کرم مردانه با هودی

هودی، یک آیتم پرطرفدار  بین جوانان است که علاوه بر راحتی، شیک بوده و در عین حال مناسب روزهای سرد پاییز و زمستان است. برای این ست کمی ریسک کنید و به سراغ رنگ‌های جیغ و شاد بروید. رنگ‌های زرد، قرمز نارنجی، هلویی، قرمز و سرخابی با شلوار کرم استایل شما را جذاب می‌کند. برای تکمیل این ست از کتونی متناسب با رنگ هودی استفاده کنید.

  بهترین و به روزترین پیشنهادها برای خرید مانتو برای افراد چاق

ست شلوار کرم با پیراهن

همان طور که می‌دانید پیراهن در مدل‌های مختلف، در دسته بندی اسپرت، اسمارت و یا رسمی قرار می‌گیرد. پوشیدن هر کدام با شلوار کرم مردانه ست می‌شود. پیراهن راه راه مردانه را با شلوار کرم و کفش لوفر جیر بپوشید، این ست نیمه رسمی را برای ایام عید، مهمانی‌ و دورهمی‌ها امتحان کنید.

پیراهن‌ راه راه مردانه با خطوط افقی یا عمودی درشت، جزو پیراهن‌های اسپرت محسوب می‌شوند و آنها را با شلوار کرم مردانه و کتونی یا اسنیکرز کرم و سفید می‌توانید ست کنید. رنگ پیراهن راه راه عسلی و استخوانی بردارید که تم ملایمی با شلوار کرم داشته باشد. همچنین خطوط آبی و سفید نیز با کرم به خوبی هماهنگ می‌شوند.

یک پیراهن سفید مردانه که در کمد هر مردی پیدا می‌شود، با شلوار کرم و کفش آکسفورد و یک کمربند عسلی، هماهنگ شده و استایل شما را رسمی و منحصر به فرد می‌کند. برای رسمی‌تر شدن این ست، به سراغ کت تک بروید. اما حواستان باشد که کتی که انتخاب می‌کنید، ویژگی‌های یک کت رسمی را داشته باشد.

ست کردن این آیتم با اسلش

شلوارهای اسلش برای استفاده روزمره بسیار عالی عمل می‌کند، چه برای روزهای گرم تابستان و چه روزهای سرد زمستانی قابل استفاده بوده و با نیم بوت و کتونی‌ها به خوبی ست می‌شود.

  12 ست کژوال، اسمارت و رسمی با شلوار چهارخانه مردانه

ست شلوار کرم مردانه با جلیقه

استفاده از جلیقه‌های کلاسیک مردانه ظاهر هر مردی را متمایز و درخشان نشان می‌دهد. برای استفاده از این آیتم، رنگ پیراهن را خنثی بردارید و با یک جلیقه رنگی ست کنید. اگر به دنبال استایلی مطمئن‌تر هستید، جلیقه و پیراهن را خنثی و یا روشن بردارید.

ست شلوار کرم مردانه با کفش

رنگ کرم با رنگ‌های مشابه خودش به خوبی ست می‌شود. در نتیجه بهترین رنگ کفش برای ست شدن با شلوار کرم، رنگ عسلی، کرم قهوه‌ای، استخوانی و بژ است. کفش‌های آکسفورد را با کت و شلوار کتان مردانه برای مراسم‌های رسمی مانند عروسی یا جلسات مهم کاری بپوشید. کفش‌های لوفر، بلاچر و دربی را با شلوار کتان کرم، برای قرارهای نیمه رسمی، مهمانی‌ها و محل کار بپوشید. کتونی و اسنیکرز سفید یا کرم را با شلوار اسلش کرم بپوشید و برای استفاده روزمره از آن لذت ببرید. برای دیدن مدل های بیشتر و خرید شلوار مردانه از فروشگاه آنلاین شیک و پیک دیدن فرمایید.

نویسنده : مائده کاظمی

شلوار کرم مردانه با چه رنگ‌ پیراهنی ست کنیم؟

شلوار کرم را با انواع پیراهن اسپرت و رسمی به رنگ‌های روشن و تیره مانند سرمه‌ای، عسلی، زیتونی، سبز، زرشکی، سفید، آبی و صورتی می‌توان استایل کرد.

شلوار کرم مردانه را با چه چیزهایی نپوشیم؟

ست شلوار کرم مردانه با کفش مشکی برای مردانی که به دنبال شیک پوشی هستند، توصیه نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *