استایل دخترانه, استایل کودکان, مد و استایل

مدل لباس پرنسسی که هر دختری باید یکبار امتحان کند!

لباس پرنسسی دخترانه

لباس پرنسسی دخترانه | از سیندرلا و یاس گرفته تا تیانا و سفید برفی، لباس پوشیدن به عنوان یک شاهزاده خانم دیزنی می‌تواند جادوی خاصی را به هر کودکی اضافه کند.

دخترها دوست دارند مانند شاهزاده‌ها قوی، مستقل و شجاع باشند. شما نیز به آنها اجازه دهید تا به رویای پرنسس شدن دست یابند.

مدل لباس پرنسسی دخترانه

عموماً مدل پرنسسی دخترانه دارای بیش از سه لایه است که بیشترین حجم لباس در قسمت پایین تنه قرار می‌گیرد. این لباس‌ها دارای سیلوئت A مانند هستند و بر تن بسیاری از دختر بچه‌ها چه تپل و چه لاغر به زیبایی می‌نشیند.

رنگ و طرح لباس پرنسسی دخترانه

برای انتخاب رنگ لباس پرنسسی دخترانه می‌توانید علاوه بر رنگ‌های پاستلی، به سراغ رنگ‌های زنده‌تر و همچنین پارچه‌های بامزه و فانتزی بروید. طرح‌هایی مانند ستاره‌های نقره‌ای براق، خال خالی روی پارچه‌های ساتن، ابریشمی و یا توری گزینه‌های خوبی خواهند بود. در انتخاب لباس پرنسسی محدودیتی ندارید و بگذارید فرزندتان با تصورات و روحیه خلاق‌اش، لباس مورد علاقه‌اش را انتخاب کند.

اکسسوری پرنسسی

اکسسوری‌های محبوب لباس پرنسسی دخترانه، دستکش، تاج و گردنبند است. برای دختران‌تان تاج زیبا و کوچکی را انتخاب کنید تا حس یک شاهزاده خانم را داشته باشند. تاج طلایی، نقره‌ای با سنگ‌های تزئینی کنار مدل لباس پرنسسی عالی خواهد بود.

  لباس محلی اقوام مختلف را بشناسید!

برای انتخاب دستکش و دستبند می‌توانید به سراغ رنگ‌ سفید و یا رنگی هم خانواده لباس فرزندتان بروید.

کفش پرنسسی

هر لباسی با انتخاب کفش مناسب‌اش، تکمیل می‌شود. کفش‌هایی که مناسب لباس پرنسسی دخترانه هستند، باید دارای زرق و برق، نگین، سنگ و الماس باشند. کفش‌هایی که کمی پاشنه دارند را در اولویت قرار دهید، اما اگر این مدل کفش‌ها راه رفتن را برای فرزندتان سخت می‌کند، کفش‌های تخت و ورنی را جایگزین کنید.

آرایش پرنسسی

هر شاهزاده خانمی خیلی آرایش نمی‌کند. این به ویژه برای شاهزاده خانم‌های واقعی مانند کیت میدلتون صادق است. پرنسس شارلین نیز به ندرت دیده می‌شود که آرایش زیادی داشته باشد. او چشم‌ها و گونه های نرمی با رژ لب قرمز روشن دارد.

برای داشتن آرایش کلی‌تر مانند شاهزاده خانم، گونه‌های گلگون، چشم های روشن و لب های صورتی ملایم را برای فرزندتان انتخاب کنید.

صورت کودک‌تان را سبز رنگ کنید تا ظاهری مشابه مانند شاهزاده خانم فیونا داشته باشید.

برای زیباتر کردن لباس پرنسس یاس، مژه های خیره کننده و بلند اضافه کنید.

پرنسس مریدا آرایشی نرم و طبیعی و لب‌های هلویی داشت.

لباس پرنسسی را کجا بپوشیم؟

مدل لباس پرنسسی دخترانه به عنوان یک لباس مجلسی است که می‌توانید آن را برای مراسم‌هایی مانند جشن تولد، جشن عقد، حنابندان و حتی عروسی برگزینید. اگر به ست مادر دختری علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنم پیراهن بلند با دامن نسبتاً حجیم را برای خودتان انتخاب کنید و با دخترتان ست کنید.

  راهنمای ست کردن کفش کالج ( لوفر) مردانه با انواع لباس ها

چرا برای فرزندمان لباس پرنسسی انتخاب کنیم؟

آنها با دیدن شخصیت های افسانه ای مورد علاقه خود بزرگ می شوند، این یک مرحله بسیار زیبا است که باعث می شود احساس کنند شاهزاده خانم واقعی هستند. در این روند، شما به عنوان مادر می‌توانید آنها را همراهی کنید تا رویای لباس‌های پرنسسی زیبا را برای آنها محقق کنید.

برخی از شخصیت‌ های کارتونی:

مثل پرنسس فیونا لباس بپوشید. برخی ممکن است شخصیت پرنسس فیونا را فراموش کنند؛ زیرا او زیبایی معمولی ندارد، اما او باورکردنی نیست. او شخصیت اصلی یکی از محبوب ترین افسانه‌های امروزی، شرک است. داستان او پیچیدگی دارد، زیرا پرنسس فیونا لیلیان نفرین شده است که به عنوان یک غول زندگی کند. در حالی که او ممکن است منتظر شاهزاده اش باشد، نمی ترسد چند مشت از خودش بزند و مسئولیت را بر عهده بگیرد. فیونا یک لباس آستین بلند مخملی با کمربند طلایی و تخت پوشیده بود.

  • سیندرلا

تقریباً هر شاهزاده خانمی، واقعی یا خیالی، با لباس مجلسی، زمین خود را خیره کرده است. این شبیه پرنسس‌ترین لباسی است که می توانید بپوشید. بسته به شاهزاده خانم انتخابی خود، لباس را مطابق با آن انتخاب کنید. سیندرلا یک لباس مجلسی آبی، هدبند مشابه و دمپایی شیشه‌ای نمادین به تن داشت.

  • مریدا
  چگونه شلوار مردانه جین مناسب اندام خود را پیدا کنیم؟

مریدا سر قرمز آتشین فیلم شجاع است. در حالی که او از خانواده اش پول نمی گیرد، اما هنوز هم شیرین و دوست داشتنی است. اگر فرزند شما کمی جسور و شیطون است، این شاهزاده خانم را در نظر بگیرید.مریدا یک لباس آبی آستین بلند با تزئینات توری سفید در اطراف یقه و آرنج و همچنین یک کمربند قهوه ای نازک و بوت‌ می‌پوشد.

نویسنده: تحریریه شیک‌وپیک

چه رنگی را برای لباس پرنسسی انتخاب کنیم؟

رنگ‌های پاستلی، شاد و سرزنده مانند زرد، قرمز، نارنجی، طلایی و نقره‌ای گزینه‌های خوبی خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *