استایل آقایان, انواع استایل مردانه, مد و استایل

بهترین و کامل‌ترین استایل مردانه زمستانی ۲۰۲۳

استایل مردانه زمستانی ۲۰۲۳ | هر فصل از سال لباس‌های مناسب خود را می‌طلبد. اغلب افراد علاقه‌ی زیادی به فصل‌های سرد سال مثل پاییز و زمستان دارند.

در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد یک تیپ جذاب و شیک برای فصل‌های سرد داشته باشید.امروزه برای خلق یک استایل مردانه زمستانی رسمی و استایل مردانه زمستانی اسپرت تنوع زیادی وجود دارد.

استایل مردانه زمستانی روزمره

برای داشتن یک استایل ساده و شیک، باید لباس‌های بالاتنه و پایین تنه‌ای باهم متناسب باشند. برای مثال یک شلوار شیک و زیبای ابریشمی را با یک ژاکت گشاد نپوشید.

به جزئیات یک استایل توجه کنید، هر چند که استایل‌تان، ساده باشد. آخرین چیزی که همیشه به آن توجه می‌شود، طبق معمول اولین چیزی است که دیگران متوجه آن خواهند شد. جزئیات شامل یک شال گردن، دستمال جیبی زیبا یا شکل گره زدن کراوات بسیار اهمیت دارد. اگر به این نکات توجه کنید، تیپ جذابی را خلق خواهید کرد.

استایل اسپرت زمستانی مردانه

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که پالتوها را برای محل کار و کاپشن‌ها را برای تعطیلات آخر هفته می‌پوشید، پیشنهاد می‌کنم جای این دو را باهم عوض کنید. شما می‌توانید یک کاپشن را روی کت و شلوار بپوشید، اما باید در انتخاب کاپشن دقت کنید تا کمی گشاد باشد و به آسانی پوشیده شود.

  10استایل جذاب و لاکچری با پیراهن تیره مردانه

پیشنهاد بعدی برای ساخت یک استایل زمستانی مردانه اسپرت، استفاده از تیشرت، شلوار جین، کفش ورزشی، پالتو یقه خزدار و یا پالتو پشمی است.

استایل مردانه زمستانی با پلیور

پلیور و سویشرت عموما برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت استفاده می‌شود. یک استایل جذاب و محبوب با پوشیدن سویشرت یقه گرد کلاسیک به همراه پیراهن مردانه تکمیل می‌شود.

پیشنهاد بعدی ست کردن لباس برای فصل زمستان که مناسب موقعیت‌های روزمره مانند رفتن به باشگاه، دیدار دوستان و… است، پوشیدن یک پلیور کشمیر به همراه شلوار جین است. اگر به پوشیدن پلیور علاقه دارید، مقاله استایل ‌های فوق العاده با پلیور مردانه مخصوص آقایان شیک پوش را حتماً مطالعه کنید.

اکسسوری مناسب استایل مردانه زمستانی ۲۰۲۳

اکسسوری برای تکمیل یک استایل شیک و جذاب لازم است. اصلا نباید بی‌توجه از کنار اکسسوری‌هایی که استفاده می‌کنیم، بگذریم. یکی از اکسسوری‌هایی که عموما در تمام فصل‌های سال استفاده می‌شود، عینک آفتابی است.

عینک آفتابی فقط مخصوص تابستان نیست، بلکه باید از چشم در برابر نور محافظت کند. روزهای روشن زمستانی خصوصاً پس از بارش برف، آزاردهنده هستند؛ به همین دلیل استفاده از عینک آفتابی فقط برای تابستان نیست، بلکه برای زمستان نیز لازم است. از نظر مد و فشن عینک آفتابی تیپ زمستانی شما را کامل کرده و استایلی جذاب و امروزی خلق می‌کند.

استایل مردانه زمستانی با یقه اسکی

آقایانی که به استایل‌های مدرن و هوشمنانه علاقه‌مند هستند، خرید بلوز یقه اسکی را بیشتر از بلوز ساده ترجیح می‌دهند.

  نکات مربوط به مد گرانج

بلوز یقه اسکی نیز مانند دیگر لباس‌ها متنوع است. مدل کلاسیک، یقه برگردان دارد و مناسب استایل مردانه زمستانی رسمی است. یکی دیگر از مدل‌ها یقه کوتاه است که نیازی به تا زدن ندارد. این مدل، از لباس‌های ورزشی قدیمی الهام گرفته شده است و از این جهت شما می‌توانید این مدل یقه اسکی مردانه را همراه با لباس‌های اسپرت یا کژوال خود ست کنید. مقاله ۷ پیشنهاد فوق العاده برای ست کردن یقه اسکی مردانه نکات قابل توجه پرداخته شده است.

یکی از لبا‌س‌هایی که به خوبی با یقه اسکی ست می‌شود کت تک است. این یک استایل مردانه زمستانی ۲۰۲۳ جذاب و زیبایی است که برای محل کار، ملاقات دوستانه و مهمانی یک ست چشم‌گیر و منحصر به‌فرد است. در مقاله راهنمای کامل آشنایی با انواع کت مردانه شیک و لاکچری شما را با استایل‌های زیادی با کت تک آشنا کرده‌ایم.

استایل رسمی زمستانی مردانه

برای داشتن یک استایل رسمی لازم است به چند نکته توجه کنید. کفش مناسب برای یک استایل رسمی زمستانی مردانه بسیار حائز اهمیت است. بهترین و محبوب‌ترین کفش برای استایل مردانه زمستانی ۲۰۲۳ ، بوت چلسی است.

از استایل‌های محبوب برای آقایان بوت چلسی و پالتو است. حتی شما می‌توانید به جای پوشیدن یک بلوز ساده زیر پالتو یا اورکت خود از یقه اسکی مردانه استفاده کنید که این استایل مردانه زمستانی بسیار شیک و محبوب در بین آقایان است. در مقاله آموزش استایل های منحصر به فرد با بوت چلسی مردانه به استایل‌های زیادی همراه با بوت چلسی پرداخته‌ایم.

استایل مردانه زمستانی ۲۰۲۳ با کت چرم

کت چرم مردانه یکی از آن دسته کت‌های محبوبی است که در بین آقایان و خانم‌ها بسیار پرطرفدار است. برای یک استایل مردانه زمستانی ۲۰۲۳ ، پوشیدن یک کت چرم مردانه ضروری است. در مقاله صفر تا صد نحوه ست کردن کت های چرم مردانه نکاتی کامل درباره‌ی کت چرم مردانه ذکر کرده‌ایم.

  با شلوارهای مام جین چه بپوشیم

استایل‌های شیکی می‌توان با کت چرم داشت از جمله می‌توان زیر یک کت چرم، هودی یا تی‌شرت پوشید. کت چرم مردانه را می‌توانید با یک شلوار رنگ تیره ست کنید. بهترین شلواری که می‌توان با کت چرم مردانه ست کرد، شلوار کتان یا جین مشکی است.

در بازار انواع چرم مصنوعی تولید و عرضه می‌شود. پس در نتیجه برای خرید یک کت چرم مردانه بهتر است از برندهای شناخته شده و معتبر خرید کنید تا دیگر نگران جنس چرم آن نباشید.

استایل زمستانی مردانه با پالتو و اورکت

پالتو جزء آن دسته از لباس‌هایی است که غالبا اکثر آقایان در فصول سرد سال استفاده می‌کنند.

پالتو دو سینه مردانه هم برای ملاقات و هم برای سر کار رفتن گزینه‌ی مناسبی است. در عین حال ظاهری کلاسیک دارد و به راحتی می‌توان با یک شلوار جین ست کرد.

اورکت نیز ظاهری شیک به استایل‌تان می‌دهد و می‌توانید با یک شلوار جین به رنگ تیره استایل خود را تکمیل کنید. درباره‌ی رنگ‌های اورکت‌ها می‌توان به رنگ‌های سرمه‌ای، ذغالی و شتری اشاره کرد.

نویسنده : تحریریه شیک‌و‌پیک

  مدل های بی نظیر مانتو چین دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *