آرایشی

آموزش لمینت و لیفت مژه

لیفت مژه

 

مژه ها یکی از اجزای مهم صورت هستند و به طور مستقیم روی زیبایی خانم ها تاثیر میگذارند. هرچه مژه ها بلند، ضخیم و فر باشند، ظاهرا زیبایی یک شخص هم بیشتر میشود.  اما همه مژه های بلند، ضخیم و زیبایی ندارند. چاره این افراد برای زیبایی بیشتر انجام کارهایی مثل کاشت مژه مصنوعی، اکستنش مژه یا استفاده از مژه های مصنوعی است. علاوه بر این چند روش، لیفت و لمینت مژه نیز میتواند به زیبایی و حفظ ظلاهر مژه ها کمک کند. ما در این مقاله قصد داریم به شما این دو روش زیبایی مژه را آموزش دهیم. با ما همراه باشید تا آموزش لیفت مژه و آموزش لمینت مژه را به صورت مرحله به مرحله مرور کنیم.

لیفت مژه چیست؟

لیفت در واقع یک کلمه انگلسی به معنی بالا کشیدن است. وقتی میگوییم میخواهیم لیفت مژه انجام دهیم یعنی میخواهیم مژه ها را کمی بالاتر بیاوریم و یک حالت فرمانند و بلندی به آن ها بدهیم. ما به جای اینکه با فرمژه اینکار را انجام دهیم با کمک یک سری سرم و مواد خاص اینکار را ترتیب میدهیم.

لمینت مژه چیست؟

لمینت مژه چیست؟

بعد از اینکه مژه ها را بالا بردیم، با کمک یکسری مواد دیگر که عموما کراتین و یا ژلاتین هستند، به پررنگ تر شدن و ضخیم تر شدن مژه ها کمک میکنیم. لیفت و لیمنت را معمولا با هم انجام میدهند. برای همین ما قصد داریم آموزش لیفت و لمینت مو را با هم در این مقاله مطرح کنیم.

  نکات آرایشی برای چشم های نزدیک بهم

فواید لیفت و لمینت مژه؟

  • کمک به بهود سلامت و ظاهر مژه ها
  • بلندتر شدن آن ها
  • مژه ها قوی تر میشوند
  • افزایش انعطاف پذیری
  • حدود ۲ ماه ماندگار است و در این مدت شما نیازی به هیچ فرم مژه ای نیاز ندارید.
  • رنگ شدن مژه و افزایش جذابیت آن ها
  • باز شدن چشم ها و بهبود دید
  • و ….

آموزش لیفت مژه مرحله به مرحله + آموزش لمینت مژه

مواد و لوازم مورد نیاز برای لیفت و لمینت مژه

  • بیگودی یا پد سیلیکونی
  • سرم شستشو دهنده مژه
  • سرم لمینت
  • رنگ مژه
  • کراتین
  • براش کوچک

مراحل انجام لیفت و لمینت مژه ها

گام اول آموزش لیفت و لمینت مژه : تمیز کردن پوست

برای انجام این کار شما باید تمام صورت خود را تمیز کنید. اگر صورتتان آرایش شده است حتما آرایش خود را پاک کنید. از یک دستمال تمیز (ترجیحا دستمال مرطوب) برای اینکار استفاده کنید. بعد از پاک کردن پوست، صورت خود را با آب ولرم بشویید و آن را کاملا خشک کنید.

 

گام دوم آموزش لیفت مژه : مرتب کردن مژه ها

با کمک برس کوچک مژه های خود را به آرامی و با دقت شانه کنید تا همه مژه ها از هم جدا شوند و در بهترین حالت خود قرار گیرند. (با فشار اینکار را انجام دهید زیرا ممکن است به پوست پلک آسیب وارد شود.)

  چگونه میکاپ آرتیست عروس و آرایشگر حرفه ای شویم؟

 

گام سوم آموزش لمینت مژه: نرم کردن پلک و گذاشتن پد سیلیکونی در پایین مژه ها

بعد از شانه کردن مژه، باید پوست پلک و چشم را در نرم ترین حالت خود قرار دهیم. برای این منظور کرم مرطوب کننده یا نرم کننده تهیه کنید و با مقدار کمی از آن ها اطراف مژه ها را نرم و لطیف کنید. حالا که همه چیز آماده است یک پد سیلیکونی یا چسپ سفید مخصوص را برداشته و به زیر هر کدام از چشم ها بچسپانید.

 

گام چهارم آموزش لیفت مژه : چسپاندن پد سیلیکونی به بالای مژه ها

دقیقا مشابه گام قبلی، اما این بار بالای مژه ها یک پد سیلیکونی دیگر بچسپانید. دقت کنید که پد باید به پلک چسپده باشد و به راحتی کنده نشود. به پد سیلیکونی بالایی معمولا بیگودی هم گفته میشود.

آغشته کردن سرم مخصوص به مژه ها

گام پنجم آموزش لمینت مژه: آغشته کردن سرم مخصوص به مژه ها

بعد از فیکس شدن و چسپیدن بیگودی به بالای پلک اکنون نوبت آغشتن مواد و سرم های مخصوص لیفت در طول بیگودی بر روی مژه ها است. اینکار باید تار به تار انجام شود و تمام تارها باید به این سرم آغشته شوند. مژه ها باید کاملا توسط سرم پوشانده شوند. با این روش مژه ها تقویت شده و پررنگ تر از حالت قبل میشوند. کمی صبر کنید و بعد مواد اضافی سرم را با کمک یک گوش پاک کن بردارید.

  شخصیت شناسی از روی مدل ناخن

سرم سفت کننده را به مژه ها بزنید

  • شما باید اول سرم سفت کننده را به مژه ها بزنید تا تمام مژه ها برای جذب رنگ آماده شوند.
  • بعد از اینکه سرم نامبرده جذب مژه ها شد، رنگ مخصوص داخل کیت لیفت و لمینمت را به مژه ها اعمال کنید. دقت کنید که حدود ۱۰ دقیقه باید بعد از اینکار صبر کنید. اگر مژه ها آنطور که باید رنگ نگرفته اند میتوانید چند بار دیگر همین مرحله را برای مشتری انجام دهید.
  • در مرحله بعدی هم کراتین را به موها بزنید. این کار باعث میشود که مژه ها کمی ضخیم تر شوند و رنگ مورد استفاده در مرحله قبل فیکس شود.
  • ۹-در مرحله بعد پدهای سیلیکونی را از بالای چشم ها بردارید. این کار را به آهستگی انجام دهید تا مژه ها آسیب نبینند.

قدم ششم آموزش لمینت مژه: اتمام کار

قدم ششم آموزش لمینت مژه: اتمام کار

 

تمام پدهای سلیکونی بالا و پایین چشم را بردارید و با دقت اطراف چشم را تمیز کنید. شما اکنون میتوانید در آینه مژه های تازه جان گرفته خود را ببینید.

دوره تخصصی آموزش لمینت مژه و لیفت آن

اگر فکر میکنید این آموزش برای شما کافی نیست حق دارید! زیرا این آموزش تنها مصرف خانگی دارد و فقط با ابتدایی ترین مواد انجام میشود. اگر میخواهید اینکار را به صورت تخصصی انجام دهید و حتی در کنار آن کسب درآمد کنید، میتوانید در دوره آموزش لیفت و اکستنشن مژه الماس نشان ثبت نام کنید.

  اینجوری رژ بزن جذاب شو

منبع سایت الماس نشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *