استایل خانم‌ها, کیف و کفش زنانه, مد و استایل

اصول مهم ست کردن و خرید نیم بوت

نیم بوت

اگر به دنبال یک کفش مناسب و پرکاربرد  درفصل پاییز هستید، بهترین انتخاب نیم بوت­ها هستند. یکی از بهترین ویژگی بوت­های کوتاه، همه کاره بودن آن­ها است زیرا با آن ست های متفاوتی ساخته می شود و  برای انواع مناسبت­ های رسمی ، غیر رسمی ، محل کار و حتی طبیعت گردی مناسب است . شما می توانید نیم بوت هایتان را با انواع شلوارهای گشاد ، تنگ، پارچه­ای ، جین و حتی با دامن بپوشید و استایلی جذاب داشته باشید .

خرید نیم بوت با شلوار جین

شلوار جین با نیم بوت یکی از گزینه های عالی برای ست کردن در فصل پاییز و زمستان است که برای پوشیدن آن نیازست به چند نکته دقت کنید.

بهترست با شلوار جین جذب و یا راسته پوشیده شود ؛ در صورتی که شلوار جین شما راسته باشد به قد شلوار دقت کنید که تا لبه بوت شما قرار گیرد واگر قد شلوارتان بلند است می­توانید به راحتی کمی آن را تا بزنید تا کفش شما جلوه بهتری پیدا کند، ظاهر شما زیبا تر و متناسب تردیده شود و از نامرتبی و به هم ریختگی جلوگیری شود.

  از کجا می‌توانیم ایده‌های فشن تام‌بوی را پیدا کنیم؟

اگر شما  شلوار جین دمپا گشاد انتخاب کردید می­توانید پاچه آن را روی نیم بوت بیاورید، به طوری که آن را بپوشاند و ۲ الی ۳ سانتی متر از زمین فاصله داشته باشد، اگر شلوار شما روی زمین کشیده شود قد شلوار شما بلند است و مناسب نیست

 این ترکیب را می­توانید با مانتوی جلوباز، مانتوی کتی و یا پالتو و کت بپوشید فقط کافی است با توجه با دمای هوا یکی را انتخاب کنید.

با شلوار گشاد

شلوارهای گشاد یکی  از ترندهای امسال هستند و  با نیم بوت­های زنانه یک استایل جذاب و  فوق العاده به شما خواهند داد. فقط یک اصل مهم وجود دارد : اگر جزء افرادی با قد کوتاه هستید ، این مدل شلوار را با بوت­های بدون پاشنه نپوشید زیرا  قد شما را کوتاه ­تر نشان می­دهد پیشنهاد ما این است که شلوارهای گشاد را با بوت­های پنجه نوک تیز و پاشنه دار ست کنید تا باعث شود شما کشیده تر دیده شوید.

با دامن

شاید شما از قوانین پوشدن  نیم بوت با شلوار آگاه باشید ولی جالب است بدانید این مدل کفش حتی با انواع دامن ها نیز به خوبی ست می شود شما می­توانید آن ها را با انواع دامن­های بلند و کوتاه و میدی بپوشید.

  لباس مناسب مراسم عقد در محضر چیست؟

اگر دامن شما کوتاه است، جوراب شلواری و کفش هم رنگ انتخاب کنید تا قد پاهایتان بلند تر و کشیده تر به نظر برسد، شما با آگاهی از فرم اندام تان میتوانید از هر نوع مدل دامنی مثل  میدی ( تا ساق پا ) ، جذب و تنگ و حتی کلوش نیز استفاده کنید.

نیم بوت های بدون پاشنه

این مدل نیم بوت­ها برای هر سبک پوششی از جمله کژوال و روزانه بسیار کاربرد دارند. می تواننید آن ها را برای محل کار و یا دورهمی­ها بپوشید.

اگر پاهای کوتاه و پری دارید از لگ و شلوارهای جذب و تیره که داخل بوت می­روند استفاده کنید و به این ترتیب پاهای خود را کشیده تر و لاغرتر نشان دهید.

جنس نیم بوت

بهترین جنس بوت برای پاییز جیر و چرم­ است  که در برابر باران مقاومت خوبی دارند. توجه کنید که کیف انتخابی شما هم بهتر است که هم جنس با بوت شما باشد. بوت­های چرم با کیف­های چرم و بوت­های جیر را با کیف­هایی با  جنس جیر ست کنید.

ست کردن رنگ

رنگی که برای نیم بوت خود انتخاب می­کنید می­تواند با رنگ پالتو و یا کیف شما همخوانی داشته باشد. بهترین رنگ­ها برای پاییز مشکی و طوسی و عسلی و در کل رنگ­های نود هستند که به راحتی به هر رنگی می آید و دیگر نگران ست کردن آن ها با لباستان نمی شوید.

  آیا جذاب ترین ترندهای رنگ 2021 را می شناسید؟ در بهار و تابستان امسال چه رنگی بپوشیم؟

دوستان خویم ، به نظر شما برای نگهداری  این کفش های زیبا باید از چه روش هایی استفاده کنیم ؟ لطفا برامون بنویسد.

تهیه و تنظیم عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *