استایل خانم‌ها, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

نکات مهم خرید شلوار جین زنانه برای اندام های مختلف که باید بدانید به همراه پیشنهاد خرید

شلوار جین

خرید شلوار جین  | شلوار جین یکی از پرکاربردترین و رایج ترین آیتم های استایل های روزمره به حساب می آید که در کمد لباس هر خانم خوشتیپی چند مدل از آن دیده می شود. آن ها به دلیل استحکام و دوام ، تنوع رنگ و طرح  و ست شدن  راحت در هر سبک پوششی ، طرفداران زیادی دارند اما تا حالا از خودتان پرسیده اید که چه نوع شلوار جینی برای اندام شما مناسب است ؟ ما در مقاله سعی کرده ایم نکاتی را به شما بگوییم که در خرید شلوار به شما کمک می کند  تا انتخابی متناسب با فرم بدن خود داشته باشید و جذاب تر دیده شوید.

 خرید شلوار جین زنانه فاق بلند

کمری این مدل شلوار کمی بالاتر از ناف قرار می گیرد و برای افرادی که در ناحیه پهلو و شکم چاقی دارند گزینه ای ایده آلی است زیرا با جمع کردن آن قسمت ،  نقص ها را می پوشاند. این مدل شلوار ،  قد را نیز بلند تر نشان می دهد.

  استایل عجیب ترانه علیدوستی در کن 2022

برای ست کردن با جین فاق بلند بهترست  از بلوز های کوتاه استفاده کنید یا لبه ی آن را داخل شلوار ببرید و با پوشیدن یک کمربند جذابیت آن را دوچندان کنید.

 خرید شلوار جین زنانه اسکینی یا جذب

شلوار های اسکینی از بالا تا مچ تنگ هستند و کاملا به پا می چسبند و فرم پا ها را همان گونه که هست ،  نشان می دهد به همین دلیل برای افرادی که  پایین تنه چاقی دارند مناسب نیست اما اگر شما علاقه مند به پوشیدن این نوع شلوار هستید می توانید از مدل های فاق بلند و تیره استفاده کنید و اگر پاهای بلند و کشیده ای دارید جین هایی با رنگ  روشن را انتخاب کنید.

جین اسکینی با کفش پاشنه بلند برای موقعیت های رسمی و نیمه رسمی  ترکیبی زیبا می سازد  و بهترست با لباس های گشاد و آزاد ست شود

 خرید شلوار جین زنانه اسلیم یا تنگ

این مدل شلوار کاملا تنگ است و تفاوتی که با جین اسکینی دارد ، در ایندست که در ناحیه مچ پا کمی گشاد می شود و معمولا برای افرادی با کمر باریک و ساعت شنی مناسب تر است . شلوار جین تنگ برای محل کار یا مهمانی های دوستانه یک انتخاب عالی است.

 خرید شلوار جین زنانه جین راسته

این مدل جین برای هر نوع فرم بدنی مناسب است و به راحتی ست می شود . شلوار های راسته در چرخه ی مد ماندگار هستند و همیشه می توانید آن ها را بپوشید . شما با توجه به سبک پوشش خود قادرید از انواع کتانی و پاشنه دار نیز استفاده کنید.

  5 مدل زیورآلات دست ساز و اکسسوری از عناصر طبیعی

جین فاق کوتاه

کمری این شلوار پایین ناف قرار میگیرد به همین دلیل افرادی با اندام ساعت شنی  و بدون شکم می توانند این مدل را انتخاب کنند ، هم چنین زمانی که کمر شلوار پایین تر از حد معمول قرار بگیرد ، بالاتنه  را بلند و کشیده نشان می دهد و  برای افرادی با بالاتنه ی کوتاه کاملا مناسب است .

جین بوی فرند

این مدل شلوار از جین های مردانه الهام گرفته شده است و  برای استایل های کژوال و اسپرت کاربرد دارد . طراحی آ ن به گونه ای است که کمی پایین تر از ران فیت و بعد از آن گشاد می شود به همین علت برای خانم هایی با فرم بدن سیب  و گلابی گزینه ی خوبی  است ، اما دقت کنید که برای افراد ریز نقش و کوتاه قد انتخاب درستی نیست.

جین گشاد یا مام استایل

جین های مام استایل از بالا گشاد و آزاد هستند و برای پاهای  لاغر مناسب هستند زیرا گشادی آن حجم اندام را می پوشاند، حتی  افرادی که میان تنه ای توپر دارند نیز می توانند از آن استفاده کنند اما این مدل شلوار برای افراد قد کوتاه و چاق مناسب نیست.

  راهنمای خرید کیف های بزرگ هلالی، گلدانی، رودوشی و کوله

 خرید شلوار جین زنانه دمپا گشاد

این مدل جین از زیر زانو گشاد می شود و طراحی زیبا و جذابی دارد . جین دمپا گشاد تقریبا به هر نوع فرم بدنی می آید و اندام را متناسب نشان می دهد.

دوستان شیک پوش من شما از چه مدل جینی استفاده می کنید ؟ فکر می کنید هرکدام برای چه استایل هایی مناسب اند ؟ لطفا نظرتون رو برامون بنویسید

تهیه و تنظیم عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *