استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

۷ مدل شلوار ترند پاییزی و روش ست کردن آن ها

شلوار پاییزی

خرید شلوار پاییزی | ترند های مد در پاییز و زمستان ، همیشه  شیک و دوست داشتنی هستند و خانم های  مدرن و خوش پوش از آن ها بسیار استقبال می کنند ، تنوع  شلوار در مد ۲۰۲۰  باعث شده است  هر فرد با توجه به سلیقه اش بتواند یکی از آن ها را بپوشد و  استایلی جذاب بسازد.

ویژگی شلوار های پاییزی امسال راحتی و گشادی آن هاست که  با جنس های مختلفی مثل پشمی ، کتان ، جین و ..دوخته می شوند و رنگ ها آن ها اغلب برگرفته از طبیعت پاییز  است که به راحتی با سایر آیتم  های استایل  مثل کت ها و  پالتو ها ست می شود.

خرید شلوار پاییزی چهارخانه

پترن چهارخانه از آن مدل هایی است که هرسال در پاییز و زمستان طرفداران زیادی دارد و بیشتر از جنس هایی مثل  پشم و کشمیر هستند و ترکیب های فوق العاده ای با هودی ، بافت ، تی شرت  و کت های همرنگ و هم طرح خود می سازند .

شلوار جین دمپا گشاد

یکی از محبوب ترین مدل شلوار پاییزی ترند امسال جین های دمپا گشاد ،  با رنگ های مختلف هستند که برای هر فصلی مناسب  اند. آن ها معمولا از کمر گشاد می شوند و عیوب اندام پا را می پوشانند همچنین با کفش پاشنه بلند و کتونی نیز به زیبایی ست می شوند.

  استایل عجیب غریب اگزوتیک (Exotic)، را بشناسید.اگر جسور ،شجاع و پراز هیجان هستید اینگونه لباس بپوشید!

خرید شلوار پاییزی جین راسته

یکی از پرکاربرد ترین شلوار ها ، جین های راسته هستند که هم به صورت بلند و کوتاه ( قد ۹۰ ) طراحی شده اند و  انتخابی درست برای هر نوع اندامی هستند. جین های  زاپدار با کتونی ونس یا آل استار یک ست کژوال و غیر رسمی می سازد و اگر از  مدل های ساده با کفش پاشنه دار استفاده کنید استایلی نیمه رسمی  خواهید داشت.

خرید شلوار پاییزی پیلی دار

شلوار پیلی دار از جدید ترین مدل شلوار های امسال  هستند که در کمر پیلی و پلیسه دارند و گشادی نسبی در قسمت بالایی شلوار ایجاد کرده است به همین دلیل برای افرادی با باسن  و ران کوچک کاملا مناسب است . آن ها را می توان  با انواع بوت ، کتونی و کفش زنانه پاشنه دار  پوشید هم چنین  با کت و پالتو های اورسایز  همخوانی زیادی دارند.

شلوار های کولوتوس

دامن شلواری هایی با قد متوسط در هر فصلی قابل استفاده هستند و تفاوت جنس پارچه ی آن باعث می شود در تابستان استایلی خنک و  راحت داشته باشید و  در فصل های سرد با جنس کتان و جین یک شلوار پاییزی منحصر بفرد و خاص بپوشید.

  راهنمای جامع خرید مانتو ارزان و 6 نکته ای که نمی دانستید!

شلوار راسته پارچه ای

اگر شما یک ست بدون ریسک و کلاسیک را ترجیح می دهید ، شلوار های راسته برای شما کاملا مناسب است. شلوار های پارچه ای علاوه بر راحتی و زیبایی با هر سبک پوششی نیز ست می شوند . هر مدل کفش مثل تخت ، کتونی ، و پاشنه دار  با این مدل ، جذاب و شیک می شود.

شلوار جاگر

این مدل شلوار پاییزی از کمر گشاد است و در قسمت مچ تنگ می شود ،معمولا  درون آن کش دوخته می شود تا به پا بچسبد. این شلوار  بیشتر برای استایل های کژوال و اسپرت استفاده می شود و یک ست جوان پسند و مد روز  می سازد.

دوستان شیک پوش من ، شما از چه مدل شلواری بیشتر استفاده می کنید ؟ ترند مورد علاقه شما در فصل پاییز  و زمستان چیست ، لطفا نظرتون رو برامون بنویسید.

تهیه و تنظیم عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *