استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

شلوار های گشاد را چگونه ست کنیم؟

شلوار گشاد

دامن شلواری یا شلوار گشاد یکی از راحت ترین و جذاب  ترین مدل هایی هستند که در هر فصل می توانید بپوشید و خوش استایل شوید . تنوع طرح و رنگ آن ها باعث شده است که  هر خانم شیک پوشی با توجه با سلیقه اش بتواند یکی از آن ها را انتخاب کند و یک تیپ خاص و منحصر به فرد داشته باشد فقط کافی است برای ست کردن آن اصولی  را بدانید زیرا اگر به نکات کوچکی توجه نکنید ممکن است ظاهرتان نامناسب دیده شود .

یکی از ویژگی های هیجان انگیز دامن شلواری ها رنگی بودن آن هاست ، برای آن که شاد و سرزنده به نظر آیید رنگ های شاد را جایگزین مشکی کنید و آن را با یک لباس سفید یا رنگی خنثی ست کنید

انواع شلوار گشاد

گشادی این مدل شلوار برای اندام هایی با پایین تنه ی لاغر بسیار مناسب است و حتی برای تشدید این ویژگی می توانید از پارچه های روشن، گلدار درشت و رنگ های گرم نیز استفاده کنید.

اگر می خواهید با شلوار گشاد بلند تر و  کشیده تر دیده شوید آن را به صورت مونوکروم بپوشید به این صورت که کفش و پیراهن تان نیز هم رنگ شلوار باشد ، همچنین رنگ های تیره شما را لاغر تر و جمع تر نشان می دهد.

  راهنمای کامل ست کژوال و اسمارت با شلوار جین آبی روشن

 و آخرین ترفند نیز ، یک قانون همیشگی است ؛ استفاده از برش و راه های عمودی که سبب می شود چشم را در جهت بالا و پایین حرکت کند و قد بلند تر دیده شود.

شلوار گشاد کوتاه باعث ایجاد خطی افقی در پا می شود و قد را کوتاه نشان می دهند . این مدل برای افراد لاغر و قد بلند مناسب است.

ست کردن با لباس

اگر می خواهید تی شرت یا بلوز را با دامن شلواری ست کنید ، بهترست آن ها را تنگ و چسبان انتخاب کنید تا تضاد  بین این دو تناسب ایجاد کند ، هم چنین لبه ی لباس را  داخل کمری شلوار قرار دهید تا از نامرتبی و شلختگی استایل تان جلوگیری شود.

شلوار های گشاد یکی از بهترین گزینه ها برای تابستان است که استایلی کژوال و غیر رسمی می سازد . شما می توانید آن را با مانتو جلو باز و حتی جلو بسته بپوشید . پیشنهاد ما  پوشیدن روسری های بزرگ و نخی  است ولی در کل بهترست شال را جایگزین روسری کنید .

  کفش دربی را چگونه و کجا بپوشیم؟

دامن شلواری لنین و و نخی همراه با تونیک هایی از جنس مشابه یک تیپ خنک و راحت برایتان می سازد.

برخلاف تی شرت و بلوز های کوتاه سعی کنید هنگامی که مانتو یا پیراهن های بلند را گشاد و اورسایز انتخاب کنید تا با شلوار گشاد همخوانی و هماهنگی  پیدا کند.

در فصل های سرد سال نیز این مدل شلوار طرفداران خودش را دارد ،  که با ترکیب از  طیف رنگی قهوه ای و طوسی فوق العاده می شود ؛ بافت یا هودی خاکستری یا کرم  و شلوار گشاد هم رنگ ، با یک پالتوی بلند ،کیف زنانه و کفش پاسنه دار برای موقعیت های نیمه رسمی عالی می شود .

طرح های چهارخانه شلوار گشاد برای پاییز ایده آل است و به راحتی با بلوز یقه اسکی و بافت های ضخیم ست می شوند ، اگر می خواهید  یک دامن شلواری زمستانی داشته باشید  بهترست جنس آن را پشمی ، کتونی و یا فاستونی انتخاب کنید.

چه کفشی بپوشیم

شما با توجه به موقعیت از هر نوع کفشی می توانید استفاده کنید ؛ صندل  و کفش پاشنه بلند برای تابستان بسیار مناسب اند و  به زیبایی ست می شوند. کفش  اسپرت و کتانی را فراموش نکنید چون  استایلی راحت و شیک به شما می دهد

  این رنگ ها را با هم نپوشید

دوستان خوش پوش من ، شما شلوار های گشاد رو چجوری ست می کنید لطفا نظرتون رو برامون بنویسید.

تهیه و تنظیم عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *